hambergermenu

استخدام نیروی انسانی غرفه نمایشگاهی

استخدام نیروی انسانی غرفه نمایشگاهی

هنگامی که شما تصمیم می گیرید که یک غرفه در یک نمایشگاه برای کسب و کار خود داشته باشید باید به موارد زیادی توجه کنید. برپایی غرفه و برنامه ریزی های داخل مجموعه از یک طرف و تامین نیروی انسانی غرفه نمایشگاهی از طرف دیگر. در ادامه ما علاوه بر معرفی یک مجموعه خوب برای استخدام نیروی انسانی غرفه نمایشگاهی به صورت حرفه ای، نکاتی را در این زمینه برای شما آورده ایم.

 

چرا باید نیروهای مورد نیاز غرفه را استخدام کنیم؟

در غرفه نمایشگاهی شما به نیروهای مختلف و زیادی نیاز دارید. البته تعداد و نوع نیروها بسیار بستگی به نوع غرفه شما دارد. اگر شما جز افرادی هستید که صرفا می خواهید در یک نمایشگاه شرکت کنید و هدفی برای این موضوع ندارید، می توانید از هر شخصی به عنوان نیروهای نمایشگاه استفاده کنید.

 

اما اگر می خواهید در بازار پررقابت کسب و کارتان جایگاهی را کسب کنید و در غرفه خود بتوانید به سودهی و جذب مشتری برسید، پس حتما در ادامه با ما همراه باشید. شما به نیروهایی نیاز دارید که بتوانند به صورت تخصصی وظیفه خود را انجام دهند.

 

شاید در نگاه اول اینگونه تصور کنید که مگر یک غرفه چه کارهایی می تواند داشته باشد که نیاز به نیروی تخصصی داشته باشد، چند نفر در غرفه قرار می دهیم که سوالات دیگران را پاسخ می دهند. متاسفانه باید به شما بگوییم که این تفکر بسیار اشتباه است.

 

در یک غرفه باید برای هر قسمتی نیروی مختص آن قرار داده شود که بتواند شما را به سوددهی و هدفتان نزدیک کند. فرض کنید شما شخصی را در قسمت پاسخ بازدیدکنندگان قرار می دهید که توانایی ارتباط برقرار کردن با بازدیدکنندگان را ندارد و از روابط عمومی بالایی برخوردار نیست. این شخص نه تنها نمی تواند بازدید کننده را جذب کند، حتی ممکن است او را نیز از دست بدهد. چون نمی داند که باید برای جذب او چگونه رفتار کند.

 

در غرفه نمایشگاهی به چه نیروهایی نیاز داریم؟

 

در غرفه نمایشگاهی به چه نیروهایی نیاز داریم؟

 

هنگامی که تصمیم به استخدام نیروی انسانی غرفه نمایشگاهی می گیرید در ابتدا باید بدانید که دقیقا به چه نیروهایی نیاز دارید. در ادامه تعدادی از اشخاصی که شما باید در نظر بگیرید را برای شما آورده ایم. شما ممکن است به همه این نیروها نیاز نداشته باشید.

 

توجه داشته باشید که شما به جای اینکه خودتان را درگیر تامین نیرو و برنامه ریزی و آموزش به نیروها کنید، می توانید از خدمات یک مجموعه خدمات نمایشگاهی استفاده کنید. این مجموعه ها تمامی خدمات مربوط به تشریفات در نمایشگاه را انجام می دهند.

 

نیروی سوپروایزر غرفه نمایشگاهی

این شخص وظیفه مدیریت و برنامه ریزی تمامی نیروهای غرفه را برعهده دارد و به نوعی سرپرست نیروها محسوب می شود.

 

نیروی خدمات غرفه

غرفه شما به تعدادی نیرو جهت خدمات، جابه جایی وسیله ها، تمیز کردن غرفه و … نیاز دارد.

 

نیروی غرفه دار

این شخص در پشت کانتر غرفه قرار می گیرد. این شخص باید اطلاعات کافی و خوبی درباره کسب و کار شما داشته باشد و همچنین بتواند با صبر و حوصله و روابط عمومی بالا با بازدیدکنندگان رفتار کند. غرفه دار تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری دارد.

 

عکاس و فیلمبردار

در هر غرفه نمایشگاهی به یک عکاس و همچنین فیلمبردار نیاز دارید. این اشخاص می توانند تمامی لحظات مهم را برای شما ثبت کنند. همچنین نیروهای تصویر بردار می توانند تیزر زیبایی برای غرفه شما آماده کنند. عکس های تهیه شده از کار عکاسان می تواند در شبکه های اجتماعی و بنرها جهت تبلیغات، رزومه کاری، سایت و … استفاده شود.

 

نیروهای پذیرایی در نمایشگاه

یکی از مهمترین مسائلی که در غرفه نمایشگاهی شما وجود دارد پذیرایی از مهمانان است. برای پذیرایی شما باید بارمن متخصص و نیروهایی برای پذیرایی کمک بگیرید. این اشخاص با برنامه ریزی صحیح و اصولی منویی را برای بازدیدکنندگان شما آماده می کنند.

 

پرومتر و سمپلر غرفه نمایشگاهی

شما ممکن است برای تبلیغ محصولاتتان به اجرای روش های بازاریابی و تبلیغاتی همچون پروموشن و سمپینگ نیاز داشته باشید. این روش ها نیازمند اشخاصی هستند که کاملا با روش اجرای آنها آشنا باشند و بتوانند با برنامه ریزی صحیح، جذب مشتری را برای شما انجام دهد.

 

یکی از مهمترین موارد در استخدام نیروی انسانی غرفه نمایشگاهی، ساده نگاه نکردن به کارها است. اینگونه نباشید که برای هر سمت و بخشی فردی غیر متخصص را قرار دهید و بگویید مگر چه کاری می خواهد انجام دهد. گاهی کوچکترین جزییات و نکته ها می تواند سود شما را چند برابر کند. بالعکس این مورد هم وجود دارد. قرار دادن افراد و نیروهای غیر متخصص می تواند تمام هزینه ای که شما برای بازاریابی و یا تبلیغات قرار داده اید را هدر دهد.

 

نیروی مرچندایزر غرفه

چیدمان غرفه یکی از مواردی است که می تواند جذب مشتری و فروش شما را بالا ببرد. نحوه استفاده از رنگ ها، چیدمان محصولات، قرارگیری هر چیزی در غرفه و موارد دیگر همگی از مواردی هستند که یک مرچندایزر برای غرفه شما انجام می دهد. اجرای مرچندایزینگ اصولی و صحیح در غرفه می تواند در هر غرفه ای باعث جلب توجه بازدیدکنندگان شود.

 

اینفلوئنسر غرفه نمایشگاه

یکی از روش هایی که در بحث تبلیغات بسیار موثر است کمک گرفتن از افراد مشهور با دنبال کننده بالا می باشد. به این گونه که شما از یک اینفلوئنسر (شخصی که در بین مردم محبوب است و تعداد زیادی او را دنبال می کنند) با پرداخت هزینه ای می خواهید که محصول شما را تبلیغ کند. این شخص ممکن است برای تبلیغات شما از صفحات اجتماعی خود و یا سایت خود استفاده کند.

 

همچنین بعضی از غرفه های نمایشگاهی برای جذب افراد برای مشاهده غرفه شخص معروفی را به غرفه خود دعوت می کنند. این امر کمک می کند که اشخاصی که برای دیدن این شخص می آیند غرفه شما را نیز دیده و با محصولات و خدمات شما آشنا شوند.

 

دیگر نیروهای مورد نیاز

 

تامین نیروی غرفه نمایشگاهی

 

علاوه بر نیروهای بالا شما ممکن است به نیروهای زیر برای غرفه نمایشگاهی خود نیاز داشته باشید.

 

  • دادزن
  • تراکت پخش کن
  • مترجم
  • مهماندار
  • پرسشگر
  • شومن
  • مجری برای مسابقات و اجراها
  • دلقک
  • عروسک گردان
  • و….

 

بهترین مجموعه برای استخدام نیروی انسانی غرفه نمایشگاهی

یکی از کارهایی که می تواند شما را به بهترین شکل به هدفتان نزدیک کند، در هزینه های شما صرفه جویی کند و شما را از پیگیری و پرداختن از بسیاری از کارهای غرفه راحت کند مراجعه به یک شرکت خدمات نمایشگاهی است.

 

این شرکت ها تمامی خدمات مورد نیاز ساخت غرفه گرفته تا تامین نیروها را برای شما انجام می دهند. همچنین با ارائه مشاوره ها و برنامه ریزی های مفید و کاربردی شما را در رسیدن به اهداف و سوددهی همراهی می کنند. خدمات نمایشگاهی زینو یکی از بهترین مجموعه ها جهت ارائه این خدمات به شما می باشد.

 

چرا زینو بهترین است؟

تیم تشریفات و پذیرایی نمایشگاهی زینو توانسته با سال ها فعالیت رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. تمامی نیروهای این مجموعه از بهترین ها انتخاب شده اند و اطمینان خواهید داشت که از تخصص و تجربه کافی برخوردارند. داشتن تخصص نیروهای زینو به شما کمک می کند که بتوانید از غرفه خود بیشتری بازدهی و سود را داشته باشید.

 

این مجموعه برای آگاهی شما از خدمات و همچنین مشاهده سوابق سایتی را برای شما به آدرس xinoexpo.com در نظر گرفته است. در این سایت شما می توانید سوابق این مجموعه را در شهرهای مختلف ایران مشاهده کنید.

 

جهت ارتباط با خدمات نمایشگاهی زینو جهت تامین و استخدام نیروی انسانی غرفه نمایشگاهی و دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره های 09129449212 و 09395463787 تماس حاصل فرمایید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *