hambergermenu

استایل محرم بازیگران با مینی اسکارف و کلاه به نقل از سایت هانیل اسکارف

استایل با مینی اسکارف بازیگران هانیل اسکارف

 

به نقل از فروشگاه شال و روسری هانیل اسکارف ؛ امسال نیز بسیاری از هنرمندان در مراسم های محرم مانند هر سال ، با استایل و ست های مشکی ظاهر شدند . استفاده از رنگ مشکی علاوه بر مراسمات محرمی و عزا در بسیاری از جشنواره و مراسمات دیگر در بین هنرمندان و بازیگران دیده می شود . رنگ مشکی یکی از محبوب ترین رنگ ها بین تمامی افراد جامعه می باشد .

 

استایل با مینی اسکارف در محرم

خرید مینی اسکارف و استفاده از آن نیز در بین بسیاری از بازیگران و هنرمندان دیده می شود . در استایل مشکی و محرمی مرجانه گلچین استفاده از یک مینی اسکارف مشکی به همراه کت مشکی و عینک خاص به چشم می خورد . روسری های مشکی قواره بزرگ امروزه جای خود را به مینی اسکارف یا روسری های وینتیج داده اند . روسری های مشکی با اندازه های کوچک طرفداران بسیاری در بین بازیگران و هنرمندان زن دارد . امروزه مینی اسکارف (Mini Scarf) یا بی بی اسکارف مشکی می تواند انتخاب خوبی در مراسمات مذهبی و عذاداری ها باشد . این مدل از روسری ها به دلیل اندازه کوچک در عین حال جذاب بودن می تواند علاوه بر راحتی در استفاده از آن ، استایل خاص و شیکی را نیز برای شما به ارمغان آورد . استفاده از مینی اسکارف بین بسیاری از بازیگران در جشنواره های فیلم و موسیقی دیده می شود . از مینی اسکارف علاوه بر استفاده به عنوان روسری می توان به صورت دستمال سر نیز در استایل های بازیگران و هنرمندان مشاهده کرد . شما نیز می توانید جدیدترین مدل های مینی اسکارف مشکی را از فروشگاه هانیل اسکارف با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت متریال تهیه نمایید .

 

استایل بازیگران در محرم

در تصویر بالا لیلا بلوکات را در مراسم نذری دادن ظهر تاسوعا به همراه خواهر و دوستانش مشاهده می کنید که از شال مشکی نخی به همراه یک کت مشکی و کیف شنل استفاده کرده است . زنجیر های طلایی استفاده شده در اکسسوری این بازیگر به زیبایی استایل خاص و دلنشینی ایجاد نموده است . می‌توانید شال یا روسری خود را با کلاه ، مانتو ، کیف و یا کفش خود ست کنید ؛ برای مثال روسری های قواره بزرگ به رنگ سیاه یا سورمه ای تیره می‌تواند تیپ محرم شما را شیک و جذاب کند .

 

بهنوش طباطبایی نیز یکی از افرادی بود که تصاویر و نذری دادنش در پشت صحنه سریال سووشون که در شهر شیراز فیلمبرداری می شود ، در فضای مجازی وایرال شد . یک شال مشکی به همراه مانتو بلند مشکی در استایل این بازیگر به چشم می خورد .

 

استایل مشکی محرم هانیل اسکارف

 

در بین بازیگران ، هنرمندان و خوانندگان موسیقی مرد نیز می توان استایل های امیر مقاره ، محمد رضا گلزار ، را مشاهده کرد . در استایل محمد رضا گلزار استفاده از هودی تابستانه مشکی و شلوار مشکی به چشم می خورد . امسال نیز به مانند تمام سال های گذشته دو خواننده پرطرفدار پاپ ، بهنام بانی و مصطفی راغب در مراسمات مذهبی محرم دیده شدند . امیر مقاره نیز در نذری دادن ظهر عاشورا شرکت نمود . در تصویر زیر می توانید میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و صادق درودگر را در کنار امیر مقاره مشاهده نمایید . 

 

استایل با کلاه در محرم هانیل اسکارف

استایل با کلاه در محرم

خرید کلاه مشکی نیز می تواند گزینه بسیار مناسبی در استایل های محرمی و مراسمات مذهبی برای هر فردی باشد . همچنین پیشنهاد می کنیم ، اگر دنبال یک کلاه مشکی ساده برای استایل محرمی خود هستید ، از خرید کلاه لئونی غافل نشوید ، لبه کلاه لئونی به صورت برگردان و قسمت بالای آن بر روی سر کیپ می شود بطوری که گوش ها را پوشش نمی دهد و برخلاف کلاه بیسبالی ، کلاه لئونی نقاب یا سایه بان ندارد . نمونه این استایل مشکی را می توانید در تیپ صابر ابر و نوید محمد زاده ببینید . رویا نونهالی نیز در استایل مشکی خود از کلاه برت فرانسوی استفاده نموده است .

 

رنگ مشکی می تواند ایده ال ترین گزینه در استایل و تیپ های محرمی برای هر فردی باشد . علاوه بر مراسمات مذهبی ، در استایل های لوکس و خاص نیز می توانید استفاده از رنگ مشکی را مشاهده نمایید .

 

همانطور که بسیاری از افراد مشهور جامعه و دنیا از این رنگ در ست های مراسمات خود استفاده می نمایند .

 

در آخر باید گفت که در ماه محرم ، سادگی و شیک پوشی حایز اهمیت است پس سعی کنید استایلتان را با توجه به شخصیت خودتان و رعایت شئونات اسلامی انتخاب کنید و همچنین در عین رعایت این موارد میتوانید از استایل هایی که در بالا پیشنهاد دادیم در تیپ خود استفاده کنید تا به زیبایی و شیک پوشی خود بیافزاید .

 

منبع : HanilScarf.ir | هانیل اسکارف

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *