hambergermenu

بهترین برندهای لپ‌تاپ را بشناسید

 

بهترین برندهای لپ‌تاپ را بشناسید

 

لپ‌تاپ‌ها به‌عنوان رایانه‌هایی قابل حمل کاربردهای ویژه‌ای برای افراد مختلف دارند. برخی از افراد نیاز دارند تا همیشه کامپیوتر خود را به همراه داشته باشند. استادان دانشگاه، دانشجویان و مهندسان افرادی هستند که برحسب فعالیت شغلی و کاری خود نیاز مبرمی به لپ‌تاپ دارند. اگرچه امروزه بسیاری از کارها را می‌توان با گوشی انجام داد، اما لپ‌تاپ به دلیل داشتن امکانات و قدرت بیشتر و همچنین به‌خاطر داشتن صفحه مانیتور بزرگ‌تر جایگاه ویژه خود را دارند که نمی‌توان آن با تبلت یا گوشی پر کرد. اگر در آستانه خرید لپ‌تاپ هستید، بهتر است بهترین برندهای لپ‌تاپ را بشناسید. در ادامه به بررسی برندهای برتر لپ‌تاپ خواهیم پرداخت.

 

معرفی برندهای برتر لپ‌تاپ (اپل، لنوو، ایسوس، اچ‌پی، ایسر، ام‌اس‌آی، دل …)

هر برند لپ‌تاپ روی یک سری ویژگی‌ها خاص تمرکز دارد. برخی‌ها قدرت پردازنده بالاتر دارند و برخی وضوح تصویر بالاتری را به نمایش می‌گذارند. در هر صورت برندهای برتر در نزد مردم جایگاه خود را تثبیت کرده‌اند و با اطمینان می‌توان روی آن‌ها حساب کرد. از جمله برندهای برتر لپ‌تاپ می‌توان موارد زیر را بررسی برد:

 

  • لپ‌تاپ اپل «Apple»

به لپ‌تاپ‌های شرکت اپل، مک‌بوک «Macbook» گفته می‌شود. سیستم‌عامل لپ‌تاپ‌ها معمولاً ویندوز است، اما سیستم عامل لپ‌تاپ‌های اپل از نوع «MACOS» است که به‌‌صورت انحصاری به خود این شرکت تعلق دارد. مک‌بوک پرو «Macbook Pro» حرفه‌ای‌ترین سری لپ‌تاپ‌های شرکت اپل است که در دو سایز ۱۳ اینچی و ۱۵ اینچی تولید می‌شود. این مک‌بوک‌ها برای کاربری‌های مختلفی همچون کارهای استودیویی، معماری، برنامه‌نویسی، طراحی و کارهای گرافیکی و … مناسب است. معمولاً شرکت اپل در ساخت مک‌بوک‌های خود از بهترین تجهیزات الکترونیکی روز دنیا بهره می‌گیرد. به همین خاطر مک‌بوک‌های اپل دارای کیفیت بالایی هستند و به همان مقدار نیز قیمت بالاتری به نسبت سایر لپ‌تاپ‌ها دارند!

 

  • لپ‌تاپ ایسوس «Asus»

ایسوس یکی از برندهای مشهور لپ‌تاپ است که به احتمال زیاد آن را در دست افراد بسیاری مشاهده کرده‌اید. ایسوس یک برند تایوانی است که از سال 1989 فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی انجام می‌دهد. دلیل محبوبت ایسوس در تولید و فروش لپ‌تاپ این است که شرکت ایسوس مدل‌های متنوعی از لپ‌تاپ‌ها را با قیمت‌های مناسب تولدی و عرضه می‌کند. در این صورت هرکس می‌تواند برحسب نوع نیاز خود، مدل مناسبی از لپ‌تاپ‌های ایسوس را خریداری کند. افرادی که نیاز به فعالیت‌های حرفه‌ای دارند و خواستار گرافیک و قدرت بالایی هستند، می‌توانند از لپ‌تاپ‌های صنعتی ایسوس بهره بگیرند و افرادی که لپ‌تاپ را برای استفاده‌های معمول‌تر می‌خواهند، می‌توانند مدل ساده‌تر لپ‌تاپ ایسوس را با قیمت مناسب‌تر خریداری کنند.

 

  • لپ‌تاپ اچ‌پی «HP»

لپ‌تاپ‌های اچ‌پی نیز در جامعه به وفور دیده می‌شوند. می‌توان از اچ‌پی نیز به‌عنوان یکی از بهترین برندهای لپ‌تاپ یاد کرد. اچ‌پی برخلاف سایر شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی که هر چند وقت یکبار بدنه و طراحی جدیدی را معرفی می‌کنند، به‌صورت اساسی به دنبال یک نوع طراحی خاص است. از نظر شرکت اچ‌پی، تولید انبوه بهترین نوع طراحی، بسیار بهتر از طراحی چندین مدل با کیفیت پایین‌تر است. بنابراین در مدل‌های مختلف لپ‌تاپ‌های HP کمتر شاهد تغییرات اساسی هستیم. این موضوع سبب شده است تا مدل‌های موجود این لپ‌تاپ‌ها به دلیل کیفیت بالایی که دارند، مورد استفاده هر قشر از افراد جامعه قرار بگیرند.

 

  • لپ‌تاپ ایسر «Acer»

کمپانی ایسر یکی از برندهای برتر تولید کننده لوازم الکترونیکی است. ایسر یک شرکت تایوانی است که فعالیت خود را از سال 1976 آغاز کرده است. این شرکت محصولات بسیار متنوعی را تولید می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع لپ‌تاپ‌های ایسر اشاره کرد. لپ‌تاپ‌های این برند دارای تنوع بالایی بوده و با قیمت‌های مناسب و نسبتاً مقرون‌به‌صرفه به بازار عرضه می‌شوند. ایسر پس از اچ‌پی و دل، سومین تولیدکننده بزرگ کامپیوتر در جهان است. بنابراین برای خرید لپ‌تاپ از یک برند برتر می‌توان روی لپ‌تاپ‌های ایسر هم حساب کرد.

 

خرید لپ‌تاپ از هر برندی به صورت قسطی از ازکی وام

 

  • لپ‌تاپ ام‌اس‌آی «MSI»

شرکت «MSI» یک شرکت تایوانی دیگر است که به واسطه ساخت محصولاتی مانند لپ‌تاپ، کامپیوترهای شخصی، مادربورد، کارت‌های گرافیک و کامپیوترهای «All in One»، سرورها، کامپیوترهای صنعتی و سیستم‌های خودکار در سراسر جهان شناخته شده است. شرکت ام‌اس‌آی «Micro-Star International» در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان بهترین سازنده لپ‌تاپ‌های گیمینگ در دنیا انتخاب شد. بنابراین اگر به دنبال لپ‌تاپی هستید که بتوانید فعالیت‌های گرافیک سطح بالا را با آن انجام دهید، لپ‌تاپ‌های MSI می‌توانند گزینه‌های ایده‌آلی برای این منظور باشند.

 

  • لپ‌تاپ دل «Dell»

شرکت دل، یک شرکت آمریکایی است که از سال 1984 تأسیس شده و در زمینه تولید قطعات الکترونیکی فعالیت دارد. این شرکت در سال 1992، در لیست ۵۰۰ شرکت برتر دنیا قرار گرفت. این برند معتبر در زمینه IT همواره پرتلاش و بهترین بود و امروزه جزو یکی از بهترین‌های دنیا در تلوید لپ‌تاپ محسوب می‌شود. برند دل در کشورمان نیز نام آشنایی برای کاربران است؛ چراکه لپ‌تاپ‌های دل در ایران از سابقه درخشانی برخوردارند و کاربران زیادی هستند که حتی لپ‌تاپ‌های بسیار قدیمی این برند را هنوز هم مورد استفاده قرار می‌دهند. اگرچه افراد ناشی ممکن است از برند دل احساس نارضایتی کنند، اما افراد حرفه‌ای به‌خوبی می‌دانند چطور باید از امکانات لپ‌تاپ‌های دل بهره بگیرند!

 

موارد فوق جزو بهترین برندهای لپ‌تاپ هستند که در صورت تمایل به خرید لپ‌تاپ می‌توانید از بین آن‌ها لپ‌تاپ مناسب خود را انتخاب کنید.

 

خرید لپ‌تاپ از هر برندی به صورت قسطی از ازکی وام

شاید بعید به نظر برسد، اما امکان خرید لپ‌تاپ از هر برندی به صورت قسطی از ازکی وام کاملاً امکان‌پذیر است. هرچقدر کاری که می‌خواهید با لپ‌تاپ انجام دهید، ثدرت و گرافیک بالاتری را طلب کند، باید لپ‌تاپ با قدرت و قیمت بالاتری را خریداری کنید. در این صورت خرید لپ‌تاپ از هر برندی به صورت قسطی از ازکی وام می‌توان برای شما یک امتیاز ویژه باشد تا بتوانید لپ‌تاپ قدرتمندتری را انتخاب کنید. «ازکی وام» وب‌سایتی است که با اعطای اعتبار به کاربران خود امکان خرید لپ‌تاپ به‌صورت اقساطی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. به همین خاطر است که شما در هر کجای ایران که باشید، می‌توانید روی امکان خرید لپ‌تاپ از هر برندی به صورت قسطی از ازکی وام حساب کنید. برای این کار کافی است پس از ثبت‌نام و بارگذاری اطلاعات خواسته شده در ازکی‌وام، اعتبار خود را دریافت کرده و برحسب مقدار اعتبار دریافتی، لپ‌تاپ موردنظر خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد با ازکی‌وام به‌صورت اقساطی خریداری کنید.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *