hambergermenu

بهترین مارک ساعت مچی مردانه در سال ۲۰۲۳ کدام است؟

بهترین مارک ساعت مچی مردانه در سال 2023 کدام است؟

بهترین مارک ساعت مچی مردانه در سال 2023 کدام است؟

 

به نقل از گروه بین المللی پل کالا نمایندگی رسمی برندهای امپریوآرمانی، فیلا، دیزل، فسیل و….در ایران به معرفی بهترین مارک های ساعت مچی مردانه می پردازیم.

 

1- رولکس

رولکس یکی از محبوب ترین، مشهور ترین و بهترین مارک ساعت مچی مردانه در سال های 2022 و 2023 : رولکس بزرگترین شرکت ساعت سازی دنیا، ثروتمندترین شرکت سوئیسی و یکی از با ارزش ترین برند های تاریخ است.

 

با این همه موفقیت جالب است بدانید این کمپانی فقط در زمینه تولید ساعت های مچی فعال است، برند رولکس آنچنان در جهان مشهور است که در فرهنگ عامه نماد تجمل و زندگی اشرافی است. این شرکت معتبر از اولین شرکت های سازنده ساعت های مچی در دنیا است که اعتباری به قدمت بیش از 100سال با سابقه ای درخشان دارد.

 

ساعت های رولکس آمیزه ای از تجربه، هنر و تکنولوژی روز است که با توجه به قیمت های نجومی علاقه مندان زیادی در سرتاسر دنیا دارد. استفاده از فلزات گران بها همچون پلاتین و طلا و ماندگاری بالا تا صدها سال و استفاده از طرح های جاودانه، موتور بسیار دقیق، دست ساز بودن بسیاری از قطعات…… همگی از عوامل محبوبیت آن است. ساعت های رولکس به علت ماندگاری بالای موتور و طرح های جاودانه و همیشگی حتی با گذشت زمان و قدیمی تر شدن قیمت آن بیشتر هم خواهد شد. تعدادی از مدل های آن به علت سابقه تاریخی قیمتی چند میلیون دلاری دارد که جزو گران ترین ساعت های مچی جهان است.

 

جالب است بدانید یکی از گزینه های سرمایه گذاری در کشورهای غربی خرید ساعت های رولکس هست که با گذشت زمان قیمت آن بیشتر می شود.

 

ساعت های رولکس از حداقل قیمت تقریبی 5000 دلار به بالا شروع می شود.

 

2- سیکو

سیکو یکی از دقیق ترین و بهترین و باکیفیت ترین ساعت های مچی مردانه در سال های 2022 و 2023 : سیکو بزرگترین شرکت ساعت سازی ژاپنی است که هرچند نمی توان آن را از لحاظ کیفیت با رولکس مقایسه کرد ولی با توجه به قیمت بسیار مناسب، موتور دقیق و کیفیت خوب جزو پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای ساعت مچی در جهان است، موتور بسیار دقیق این برند که معمولا از تکنولوژی ارزان قیمت کوارتز استفاده میکند برگ برنده این شرکت ژاپنی است که در زمان خود انقلاب بزرگی در صنعت ساعت سازی دنیا بود که توانست با تکنولوژی ساده و ارزان ساعت هایی با موتور بسیار دقیق بسازد.

 

قیمت ارزان و موتور دقیق باعث شده یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برند های ساعت مچی از سالیان دور تا هم اکنون در ایران باشد. تا جایی که یکی از مشهور ترین شرکت های ژاپنی در ایران همین برند سیکو است. محدوده قیمت ساعت های سیکو از 100 تا 2000 دلار آمریکا است.

 

3- کاسیو

کاسیو یکی از ارزان ترین و پرفروش ترین برند های ساعت مچی مردانه در سال های 2022 و 2023 : به جرعت می توان گفت یکی از محبوب ترین، پرفروشترین و بهترین برند های ساعت مچی در جهان است، کیفیت خوب، قیمت ارزان، موتوردقیق، خلاقیت در طراحی، توجه تخصصی به طراحی های اسپرت باعث شده یکی از مشهور ترین و پرفروش ترین برند های ساعت مچی بخصوص در قشر جوان در دنیا باشد.

 

شما می توانید حتی با پرداخت کمتر از 30دلار یکی از محبوب ترین برندهای ساعت مچی ساخت ژاپن را در دست داشته باشید. در حقیقت هر فردی با هر درآمدی می تواند یک ساعت مچی کاسیو با کیفیت خوب داشته باشد.

 

تعدادی از مدل های این برند همچون G-SHOCK به دلیل طراحی خلاقانه ورزشی – اسپرت آنچنان در دنیا محبوب است که کم تر کسی است که نام آن را نشنیده باشد. محدوده قیمت ساعت های کاسیو از 50 تا 1000 دلار آمریکا است.

 

4- فسیل

فسیل یکی از پرفروش ترین و بهترین برند های ساعت مچی مردانه در سال 2022 و 2023 : مطمئنا بهترین کمپانی های ساعت سازی دنیا در سوئیس و ژاپن است، البته هرگز نباید درباره کمپانی های نوظهور ساعت سازی آمریکا قافل شد، در کیفیت ساعت های فسیل همین ۲نکته بس است که در مهد تکنولوژی دنیا ( ایالات متحده ) و در بزرگترین و معروف ترین کمپانی سازنده ساعت های مچی در آمریکا ساخته می شود.

 

ساعت های فسیل غالبا با طراحی ساده و کلاسیک با طرح های که گذشته و آینده در آن نمایان است علاقه مندان زیادی در آمریکا و کشورهای اروپایی دارد.

 

از امتیازات این برند محبوب آمریکایی قیمت های بسیار مناسب آن است این در حالی است که از مرغوب ترین مواد و با تکنولوژی های پیشرفته ای ساخته می شود.

 

تعدادی از ساعت های اسکلتون این برند که حرکات موتور در پشت ساعت قابل مشاهده است جزو پرفروش ترین و محبوب ترین ساعت های مچی مردانه در ایران است. محدوده قیمت ساعت های فسیل از 100 تا 500 دلار آمریکا است.

 

5- دیزل

دیزل یکی از بهترین و جوان پسند ترین مارک ساعت مچی مردانه 2022 و 2023 : برند محبوب ایتالیایی با طراحی خاص و جوان پسند که تمرکز این شرکت عموما تولید پارچه و لباس های جین است هرچند از ساعت های مچی آن نیز نباید غفلت کرد.

 

ساعت های این برند معتبر ایتالیایی، خاص، جوان پسند، سبک طراحی مدرن با صفحه ای بزرگ و شلوغ که غالبا جوانان طرفدار آن هستند.

 

دیزل در ایران در بین جوانان آنچنان محبوب است که جزو پرفروش ترین برندهای ساعت مچی در ایران شناخته می شود علت این محبوبیت صفحه بزرگ با امکانات زیاد و چندین موتور است که با استایل اسپرت یک ترکیب جادویی می سازد.

 

هرچند نمی توان کیفیت این برند را با برندهای رولکس و سیکو و…..که تمرکز اصلی این شرکت ها فقط بر ساعت مچی است مقایسه کرد ولی طراحی خاص و توجه به علایق جوانان در کنار کیفیت قابل قبول آن را به یکی از بهترین مارک های ساعت مچی اسپرت در دنیا تبدیل کرده است.محدوده قیمت ساعت های دیزل از 100 تا 700 دلار آمریکا است.

 

6- پتک فیلیپ

پتک فیلیپ یکی از پیچیده ترین و برترین برند های ساعت مچی مردانه در سالهای 2022 و 2023 : اگر به لیست گران ترین ساعت های مچی جهان نگاهی کنید بدون شک از پتک فیلیپ بعنوان پادشاه ساعت های مچی یاد خواهید کرد.

 

برندی با موتور اتوماتیک پیچیده، قطعاتی دست ساز، استفاده از فلزات گران بها، بکارگیری الماس و یاقوت در داخل موتور( سنگ های قیمتی داخل موتور باعث کاهش گرما در نتیجه استطاک و افزایش طول عمر ساعت می شود ) و شیشه ای از جنس یاقوت کریستاله و تجربه بیش از 180سال در مهد ساعت سازی دنیا ( سوئیس ) از آن شاهکاری می سازد که قیمت تعدادی از مدل های آن به چند میلیون دلار هم می رسد.

 

هرچند این شرکت بعلت تعداد بسیار محدود تولیدات جزو بزرگترین شرکت های ساعت سازی دنیا نیست اما قطعا محصولات آن جزو گرانترین ساعت های مچی جهان و در جایگاه اول قرار دارد.

 

جالب است بدانید ساخت قطعات موتور این ساعت توسط فنی ترین ساعت سازان جهان و تماما توسط دست انجام می شود تعدادی از مدل های آن که قیمت چند میلیون دلاری دارد جزو پیچیده ترین ساعت های تاریخ است که برای ساخت موتور آنها چندین سال کار مداوم انجام شده است.

 

محدوده قیمت ساعت های پتک فیلیپ از حداقل 5000 دلار آمریکا به بالا است.

 

گروه بین المللی پل کالا

برای مشاهده قیمت انواع ساعت های مردانه می توانید به وب سایت بازرگانی پل کالا عاملیت رسمی برند های سیکو، دیزل، مایکل کورس و…… در ایران مراجعه نمائید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *