hambergermenu

بیوگرافی آکشی کومار ( بازیگر بالیوود ) – آقای خونسرد!

بیوگرافی آکشی کومار : بازیگر و تهیه کننده فیلم هندی آکشی کومار ، که نام واقعی اش راجیو هاری اوم باتیا است، در ۹ سپتامبر ۱۹۶۷ در شهر آمریتسار متولد شد.

 

پدر و مادر این ستاره بالیوود، کشاورزان ساده ای بودند، بنابر این دوران کودکی او در مزرعه سپری شد. او به پدر و مادرش به طرزی خستگی ناپذیر از سن پایین کمک می کرد.

 

حرفه اولیه

کومار پس از رفتن به مدرسه به ورزش علاقمند شد و این امر دوران حرفه ای او را از بسیاری از جهات مشخص کرد.

 

او در هنرهای رزمی به قدری موفق بود که بعد از مدرسه به استادی این نوع کشتی رسید و به همین دلیل به بمبئی نقل مکان کرد. در یکی از تمرینات تازه واردی حضور پیدا کرد که می گفت عکاس حرفه ای است.

 

عکس جوانی آکشی کومار

 

این مرد به کومار توصیه کرد تا عکس های خود را به موسسات مدلینگ بفرستد و خیلی زود این مرد جذاب با قد ۱۸۰ سانتی متر، حرفه خود را در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد.

 

پیشنهادهای بازی در فیلم نیز خیلی زود برای او سرازیر شد. ظاهر جذاب به کومار کمک کرد تا اولین قدم ها را به سوی تبدیل شدن به یک ستاره سینمایی بزرگ بردارد.

 

⭐ لینک های پیشنهادی :

بیوگرافی مریل استریپ

بیوگرافی آل پاچینو ، اسطوره سینمای جهان

بررسی فیلم های دنزل واشنگتن + بیوگرافی

 

ورود به دنیای حرفه ای بازیگری

دوران حرفه ای اولین بازی کومار در فیلم “سوگند” و در سال ۱۹۹۱ بود که به خوبی تحسین شد. اولین اثر موفق این بازیگر جوان سال بعد منتشر شد.
 

 

او در این سال در فیلم “آدم ربایی ناموفق” بازی کرد که بسیار پرطرفدار بود. سال ۱۹۹۴ موفقیت کومار با حضور در فیلم های اکشن “Jackal” و “تلاش نکن که به من پاسخ دهی” ادامه پیدا کرد.

 

در همین حین، پاش چوپرا قراردادی را با او برای بازی در فیلم رمانتیک “آنها با عشق شوخی نمی کنند” امضا کرد که فیلمی بسیار موفق بود.

 

مرحله بعدی رسیدن به شهرت، پذیرفتن نقش در بخش سوم و چهارم فیلم “من بازیکن، تو بی تجربه” بود. او در سال ۱۹۹۷ جایزه Filmfare بهترین نقش مکمل مرد را برای بازی در فیلم “دل دیوانه است” به دست آورد.

 

او سپس دوباره در فیلم “من بازیکن، تو بی تجربه” و این بار در نقشی کمدی بازی کرد. فیلم های سال ۱۹۹۹ کومار یعنی “حیوان وحشی” و “رمان جنایی” توسط منتقدان مورد توجه قرار گرفتند.

 

بدن آماده، تسلط بر هنرهای رزمی، جذابیت به این بازیگر اجازه می داد که توجه و محبوبیت را هم در بین مردان و هم زنان مخاطب جلب کند. آغاز هزاره جدید با نقش های کمدی او در فیلم “کوهستان Ransomware” و “تپش قلب ” همراه بود.

 

فیلم های آکشی کومار

 

در سال ۲۰۰۱، کومار جایزه Filmfare را در رده “بهترین بازیگر نقش منفی” برای نقشش در فیلم “غریبه حیله گر” به دست آورد.

 

از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ او در چند فیلم موفق کمدی نقش بازی کرد. بازی در فیلم “غارتگران عشق” او برای دومین بار برنده جایزه Filmfare، این بار به عنوان بهترین بازیگر کمدی شد.

 

این بازیگر هنر رزمی خود را فقط در فیلم های بلند نشان نداد. در سال ۲۰۰۴، او در فیلم مستند “۷ هنر مرگبار با آکشی کومار” شبکه نشنال جغرافی بازی کرد.

 

کومار در این زمان تاحدی محبوب شده بود که در تهیه کننده بالیوودی می خواست او را در تیم خود داشته باشد.

 

کومار همیشه به شخصیت و متن فیلمنامه توجه می کند و همین امر نیز موجب می شود که او همیشه در فیلم های موفق حاضر باشد.

 

فیلم های او در سال ۲۰۰۷ عبارتند از: “سلام، لندن“، “سلام! کوچولو!” ، “پیچ و خم” و “خوش آمدید” سال بعد با شکستی در گیشه سینماها آغاز شد، اما فیلم بعدی او یعنی “شاه سینگ” مورد توجه بسیاری قرار گرفت و توانست این وضعیت را نجات دهد.

 

در سال ۲۰۰۹، فیلم “پادشاه فریب” یک موفقیت به شمار می رفت، در سال ۲۰۱۲ فیلم های “بازیکن ۷۸۶” و در سال ۲۰۱۵ – “جبار برگشته” و “سینگ درخشان” مورد توجه قرار گرفتند.

 

فیلم های سال کومار ۲۰۱۶ از نظر رتبه و ارزش بسیار متنوع بودند، اما هنوز چهار مورد از آنها با مشارکت این بازیگر به یاد آورده می شوند: “پل هوایی“، “خانه شلوغ “، “شلیک” و “رستم“.

 

فیلم های دیگر او تا به امروز عبارتند از :

  • جوانی وکیل مدافع ۲ (۲۰۱۷)
    .
  • نام من شبانا (۲۰۱۷)
    .
  • توالت: یک داستان عاشقانه (۲۰۱۷)
    .
  • مرد بهداشت (۲۰۱۸)
    .
  • طلا (۲۰۱۸)
    .
  • زعفرانی (۲۰۱۹)
    .
  • خانه شلوغ ۴ (۲۰۱۹)
    .
  • عملیات مریخ (۲۰۱۹)

 

دانستنی های جالب از زندگی آکشی کومار

اکنون آکشی کومار در رده چهارم برترین بازیگران در بالیوود جای دارد. علاوه بر کار بازیگری، این مرد پنجابی به عنوان مجری تلویزیون در نمایش های با کیفیت بالا و هزینه های زیاد نیز شناخته می شود.

 

در سال ۲۰۰۸ او با موفقیت نسخه هندی برنامه Fear Factor را ساخت. کومار سپس برای برنامه Khatron Ke Khiladi هزینه ای معادل ۱ . ۳ میلیون روپیه دریافت کرد.

 

او همچنین مجریگری برنامه آشپزی Master Chef را بر عهده داشت.

 

جالب است بدانید که که این بازیگر زمانی به عنوان آشپز در رستورانی در شهر بانکوک به نام “Metro Guest” کار می کرد، بنابراین او کاملا با هنر آشپزی آشنایی دارد.

 

در عین حال او عاشق غذاهای تایلندی است و در بین غذاهای هندی، غذاهای پنجابی را ترجیح می دهد.

 

دانستنی های زندگی آکشی کومار

 

این بازیگر در موزیک ویدئو های محبوب نیز حضور پیدا می کند و این ویدئوها با حضور درخشان او همواره بازخورد بالایی در اینترنت دارند. در بین آنها یک همکاری با کارینا کاپور، کاترینا کایف و آیشوارا رای قرار دارند.

 

آکشی کومار مالک شرکت تولید فیلم با نام Hari Om نیز است. فیلم “شاه سینگ” اولین تولید این شرکت بود که هم از لحاظ تجاری و هم محبوبیت در میان بینندگان عملکرد خوبی داشت.

 

با گذشت زمان، این بازیگر همواره بهتر می شود، مهارت او رشد می کند و فیلم ها با حضور او تایید مخاطبان را دریافت می کنند.

 

زندگی شخصی این بازیگر هندی در ابتدا به خاطر رابطه با زیبارویان فیلم های هندی مشهور شد. معروف ترین در میان آنها پریانکا چاپرا، عایشه زولکا و شیلپا شتی بودند.

 

تعجبی ندارد که آکشی کومار “آقای خونسرد” نامیده می شود، با این حال، او عاشق تویینکل خانا شد و او را به همسری گرفت.

 

آنها اغلب در فیلم ها با هم بازی می کردند، اما بعد از ازدواج، خانا تصمیم گرفت حرفه بازیگری را ترک و خود را وقف خانواده کند.

 

آنها در سال ۲۰۰۱ ازدواج کردند و یک سال و نیم بعد اولین فرزندشان به دنیا آمد. آنها نام آراو را برای او انتخاب کردند.

 

این ستاره ستاره زمانی را در برنامه کاری پر مشغله خود پیدا می کرد تا خود شخصا با پسرش تمرین کند. سپس در سال ۲۰۱۲، آن ها صاحب دختری به نام نیتارا خانا باتیا شدند.

 

مطالب پیشنهادی بیوگرافی هنرمندان

بیوگرافی برن ساتبیوگرافی کریستین بیلبیوگرافی مورگان فریمنبیوگرافی آکشی کومار
بیوگرافی مریل استریپبیوگرافی آل پاچینوبیوگرافی دنزل واشنگتنبیوگرافی کریس ایوانز
بیوگرافی اسکارلت جوهانسونبیوگرافی مت دیمونبیوگرافی برد پیتبیوگرافی رابرت دنیرو
بیوگرافی جانی دپبیوگرافی تام کروزبیوگرافی تام هنکسبیوگرافی ویل اسمیت

 

منبع : باحاال مگ

دسته بندی :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *