hambergermenu

معرفی برند ساعت مچی لوندویل و نکات خرید ساعت مچی

ساعت مچی از پرکاربردترین اکسسوری‌هایی است که افراد زیادی در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. برخلاف بسیاری از اکسسوری‌های دیگر این اکسسوری هم توسط آقایان و هم خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین به کاربردن این اکسسوری مربوط به طبقه خاص یا تیپ شخصیتی خاصی نیست زیرا ما این اکسسوری را در استایل افرادی با ویژگی‌های متفاوت می‌بینیم. یکی از انواع ساعت مچی‌های میان‌رده که به عنوان اکسسوری می‌توانید مورد استفاده قرار دهید ساعت مچی برند لوندویل است. از این رو، ما در این مقاله قصد داریم به معرفی این برند ساعت بپردازیم.

 

ساعت لوندویل

 

ساعت مچی لوندویل مسترعقربه

 

ساعت‌های برند لوندویل که ماحصل یک تفکر جهانی است و از محوریت زیبایی برخوردار است توانسته سلیقه‌های زیادی را سمت خود جلب کند. ساعت‌های لوندویل در انواع مختلف زنانه و مردانه در داخل و خارج از کشور به فروش می‌رسند. این برند شعار خود را کیفیت، ضمانت و ارائه خدمات پشتیبانی عالی می‌داند. ساعت لوندویل به گونه‌ای طراحی شده است تا بتواند رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم کند. اطمینان داشته باشید در صورت انتخاب برند لوندویل می‌توانید ساعت مناسب با هر موقعیتی را پیدا کنید زیرا این برند از نظر طرح، رنگ و … از تنوع فراوانی برخوردار است.

 

طراحی ساعت لوندویل

برند لوندویل دارای مدل‌های مختلف ساعت مناسب برای آقایان و خانم‌ها و همچنین ساعت‌های ست است. ساعت‌های مناسب آقایان و خانم‌ها هر کدام دارای طرح‌های گوناگون است. نوع ست ساعت لوندویل نیز از لحاظ طراحی با جفت خود هماهنگی دارد تنها از لحاظ اندازه و ظرافت است که کمی متفاوت هستند. در برند لوندویل هم ساعت‌های چرم و هم فلزی دیده می‌شود که با توجه به موقعیت خود می‌توانید نوع مناسب‌تر را انتخاب کنید.

 

همچنین بندهای برخی از ساعت‌های لوندویل پهن و برخی از آن‌ها باریک است. با توجه به اندازه مچ خود می‌توانید ساعتی با بند مناسب‌تر را انتخاب کنید. معمولا افرادی که دارای مچ‌های ظریف هستند ساعت‌هایی با بند ظریف روی دستشان قشنگ‌تر می نشیند. در حالی که افرادی که مچ پری دارند بند‌های پهن‌تر روی مچ آن‌ها ظاهر زیبایی خواهد داشت. از نظر صفحه، ساعت‌ لوندویل دارای اشکالی مختلفی چون گرد، مستطیل و مربع هستند. البته شکل غالب صفحه ساعت‌های لوندویل گرد است که با انواع استایل‌ها هماهنگ می‌شود.

 

رنگ ساعت لوندویل

تنوع ساعت‌ لوندویل فقط به نوع بند، صفحه یا جنس آن ها ختم نمی‌شود زیرا علاوه بر این‌ها، دارای تنوع از لحاظ رنگ هستند. بندهای این ساعت دارای انواع رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، نقره‌ای، طلایی، رزگلد، سورمه‌ای، سفید، آبی، صورتی، سبز و … است. صفحه ساعت‌های لوندویل نیز شامل رنگ‌های مختلفی چون سفید، سورمه‌ای، مشکی، طلایی، نقره‌ای، آبی، سبز و … است. با توجه به این تنوع بالای رنگ‌ها می‌توانید ساعت متناسب با رنگ پوست خود یا هماهنگ با استایل خود را تهیه کنید.

 

مدل‌های ساعت لوندویل

ساعت لوندویل دارای انواع مدل‌ها با طراحی و رنگ‌های متنوع است. ساعت‌های این برند دارای قابلیت‌هایی چون مقاومت در برابر آب، ضد حساسیت، ضد خش، کرنوگراف و … است. در ادامه برخی از مدل‌های ساعت لوندویل را معرفی کرده و ویژگی‌های هر کدام را ارائه می‌دهیم.

 

ساعت مردانه لوندویل مدل ۸۳۰۰۶۸M

ساعت مچی مردانه لوندویل مدل 830068M

  • ساعت مچی مردانه برند لوندویل
  • ژاپنی
  • شیشه سافایر (یاقوت کبود)
  • استیل 316 (باکیفیت ترین آلیاژ استیل)
  • ضد خش
  • ضدآب (5ATM)
  • ضد حساسیت
  • قاب: نقره‌ای، طلایی
  • رنگ صفحه: سفید
  • رنگ بند: قهوه‌ای سوخته
  • کرنوگراف: کوارتز
  • بند: چرمی

 

ساعت مچی زنانه لوندویل مدل 20056L

ساعت مچی زنانه لوندویل مدل 20056L

  • ساعت مچی زنانه برند لوندویل
  • ژاپنی
  • شیشه سافایر (یاقوت کبود)
  • استیل 316 (باکیفیت ترین آلیاژ استیل)
  • ضد خش
  • ضدآب (5ATM)
  • ضد حساسیت
  • رنگ قاب: در سه مدل دارای رنگ‌های نقره‌ای، رزگلد و طلایی
  • رنگ صفحه: سفید
  • رنگ بند: در سه مدل دارای رنگ‌های نقره‌ای، نقره‌ی-رزگلد و نقره‌ای-طلایی (متناسب با رنگ قاب)
  • کرنوگراف: کوارتز
  • جنس بند: استیل

 

نکاتی برای خرید ساعت مچی

حتی زمانی که از یک برند معتبر خرید می‌کنید باید نکاتی را در نظر بگیرید. هرچند خرید از نمایندگی ساعت‌های اصل نگرانی بسیار کمتری دارد اما خرید با دقت، خرید لذت‌بخش‌تری خواهد بود. با اینکه خرید ساعت مچی یک عمل لذت‎بخش است اما در صورت انتخاب اشتباه ممکن است این کار لذت‌بخش برای شما ناراحت‌کننده شود. به خصوص اگر هزینه زیادی را صرف خرید یک ساعت کرده باشید. بنابراین قبل از این که خرید خود را انجام دهید نکاتی را مدنظر قرار دهید.

 

نکات مرتبط با صفحه ساعت:

یکی از قسمت‌های ساعت مچی که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید، صفحه ساعت است. برای اینکه ساعتی با صفحه مناسب را انتخاب کنید ابتدا ببینید به چه نوع صفحه‌ای از لحاظ شکل، رنگ، دیجیتال یا آنالوگ علاقه‌مند هستید. همچنین به این موضوع توجه داشته باشید که چه نوع صفحه ساعتی روی دست شما از نظر ظاهری شیک‌تر و زیباتر است. علاوه بر این‌ها، موقعیت‌هایی که قرار است در آن‌ها ساعت را به دست داشته باشید می‌تواند در انتخاب نوع صفحه موثر باشد.

 

نکات مرتبط با موتور ساعت:

ساعت مچی‌ها دارای انواعی از موتورها هستند که جنس موتور روی قیمت ساعت و دوام آن می‌تواند اثرگذار باشد. موتورها دارای انواع مختلفی چون کوارتز، سولار، مکانیکی و اتوماتیک هستند که نحوه استفاده از هرکدام با نوع دیگر تفاوت دارد. بنابراین قبل از خرید بهتر است تا حدی با انواع موتورها آشنایی داشته باشید. در این مورد حتی می‌توانید از فروشندگان معتبر بخواهید که به شما اطلاعاتی در این زمینه ارائه دهند.

 

نکات مرتبط با بند ساعت:

یکی دیگر از قسمت‌های مهم ساعت مچی، قسمت بند آن است. بندهای ساعت مچی می‌تواند در انواع مختلفی چون استیل، چرمی، برزنتی و پلاستیکی وجود داشته باشد. شما می‌توانید با توجه به استایل خود نوعی که هماهنگی بیشتری با پوششتان دارد را انتخاب کنید.

 

نکات مرتبط با قابلیت‌های ساعت:

ساعت‌های مچی موجود در بازار دارای قابلیت‌های مختلفی چون کرنومتر، کرنوگراف، نور پس زمینه، تقویم، مقاومت در برابر آب و … هستند. با توجه به نوع استفاده خود از ساعت می‌توانید تعیین کنید به چه قابلیت‌هایی برای ساعت مچی نیاز دارید. با توجه به این اوصاف، بهتر است ساعتی را انتخاب کنید که هم از نظر ظاهری مورد پسندتان باشد و هم از لحاظ قابلیت‌ها با خواسته شما هماهنگ باشد. ساعت لوندویل با داشتن ظاهر متنوع و قابلیت‌های مختلف می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

 

خلاصه:

ساعت مچی از پرکاربردترین اکسسوری‌هایی است که افراد زیادی در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. یکی از انواع ساعت مچی‌ها که به عنوان اکسسوری می‌توانید مورد استفاده قرار دهید ساعت لوندویل است. ساعت‌های برند لوندویل که ماحصل یک تفکر جهانی است و از محوریت زیبایی برخوردار است توانسته سلیقه‌های زیادی را سمت خود جلب کند. این برند شعار خود را کیفیت، ضمانت و ارائه خدمات پشتیبانی عالی می‌داند. ساعت لوندویل به گونه‌ای طراحی شده است تا بتواند رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم کند.

 

برند لوندویل دارای مدل‌های مختلف ساعت مناسب برای آقایان و خانم‌ها است. ساعت‌های مناسب آقایان و خانم‌ها هر کدام دارای طرح‌های گوناگون است. در برند لوندویل هم ساعت‌های چرم و هم فلزی دیده می‌شود که با توجه به موقعیت خود می‌توانید نوع مناسب‌تر را انتخاب کنید. همچنین بندهای برخی از ساعت‌های لوندویل پهن و برخی از آن‌ها باریک است. از نظر صفحه، ساعت‌های لوندویل دارای اشکالی مختلفی چون گرد، مستطیل و مربع هستند. این برند ساعت دارای انواع رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، نقره‌ای، طلایی، رزگلد، سورمه‌ای، سفید، آبی، صورتی، سبز و … است.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *