hambergermenu

معرفی خدمات اینستاگرام سایت هایپرفالو

معرفی خدمات اینستاگرام سایت هایپرفالو

 

با افتخار سایت هایپرفالو بیش از 6 سال است که فعالیت خود را در زمینه خدمات اینستاگرام شروع کرده است، خدمات از جمله خرید فالوور، لایک، بازدید، کامنت، تبلیغات انبوه اینستاگرام و… است که تا الان بیش از 83 درصد کسانی که از ما خرید کرده اند تبدیل به مشتری دائمی سایت ما شده اند، این صفحه را کامل و با دقت مطالعه کنید تا هم با سوابق سایت ما و هم نظرات مشتریان سایت آشنا شوید، در این صفحه اطلاعات مفید زیادی هم در رابطه با پیج اینستاگرام و خرید فالوور توضیح داده ایم که قطعا برای شما مفید خواهید بود.

 

چرا فالوور اینستاگرام بخریم؟

خرید دنبال کننده اینستاگرام فواید بسیار زیادی برای پیج شما دارد که در این قسمت به چند موارد از آن اشاره می کنیم، اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید حتما ویدیویی که قرار داده ایم را کامل ببینید. اما درکل شما با خرید فالوور اینستاگرام اعتبار پیج خود را بالاتر می برید، اگر می خواهید از شما بهتر خرید کنند یا مخاطبان جدید بیشتری پیج شما را دنبال کنند، قطعا تعداد فالوور بالا اهمیت زیادی دارد زیرا مخاطب با اطمینان و خونسردی بیشتری پیج شما را فالو می کند یا اگر پیج فروشگاهی دارید از شما خیلی راحت تر خرید می کنند البته این بستگی به نوع فالوور های شما هم دارد که در همین صفحه درباره این موضوع هم صحبت خواهیم کرد.

 

چرا سایت هایپرفالو؟

سایت هایپرفالو تنها سایت ارائه دهنده خدمات اینستاگرام از جمله (فالوو،لایک،بازدید،کامنت و…) می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد، به راحتی می توانید مشاهده کنید که اکثر سایت های مشابه اقدام به دریافت این نماد مهم نکرده اند به غیر از آن سایت ما در ستاد سازماندهی ثبت شده و دارای گواهی دیجیتال می باشد. مهم ترین تمایز سایت هایپرفالو با سایر رقبا بحث کیفیت و تضمینی بودن خدمات می باشد. این به این معناست که اگر چیزی در سایت نوشته شده و به آن عمل نکردیم می توانید به راحتی از طریق اینماد از سایت ما شکایت کنید.

 

شما پیج اینستاگرامتون رو به چه دیدی دارید نگاه می کنید؟

تنها دیدی که باید به اون نگاه کنید به شکل یک شبکه تلوزیونیه. یعنی پیج شما دقیقا مثل یک برنامه تلوزیونیه نه یک فروشگاه یا کارگاه! در فروشگاه ها شما فقط محصولات و قیمت ها و… رو مشاهده می کنید اما پیج اینستاگرام نباید اینطوری باشه و متاسفانه عده زیادی این قاعده رو نمیدونن و دارند فقط از 10 درصد بازدهی واقعی اینستاگرام استفاده می کنند. اما شما می تونید خوشحال باشید چون شما جزء یک درصدی می شوید که می توانید از 70 تا 99 درصد پتانسیل اینستاگرام استفاده کنید.

 

پس الان شما 3 وظیفه در اینستاگرام دارید: اول جذب فالوور و بعد تبدیل فالوور به فالوور فعال و مرحله آخر هم تبدیل فالوور فعال (واقعی) به خریدار است. در رابطه با مورد دوم که گفتم شاید براتون سوال باشه منظور از تبدیل فالوور به فالوور فعال چیه؟ اول باید بدونید که هر فرد معمولی به طور میانگین عضو صد ها پیج اینستاگرامه پس شما باید از استراتژی و روش درستی استفاده کنید که وقتی 4 پست میزارید حداقل 2 تای اون ها رو فالوور هاتون ببینند. به این نوع فالوور ها، فالوور های فعال می گویند که قطعا با خرید فالوور اینستاگرام فیک یا حتی واقعی نمی توانید چنین چیزی را به دست آورید زیرا تنها راه به دست آوردن فالوور فعال این است که پیج حرفه ای داشته باشید و با کاربران خود تعامل برقرار کنید نه اینکه فقط اقدام به خرید و فروش فالوور اینستاگرام کنید!

 

شیوه محاسبه میزان تعامل پیج اینستاگرام

همونطور که گفتیم با افزایش میزان تعامل پیج اینستاگرام دیگه نیازی به خرید فالوور اضافه اینستاگرام ندارید و برای اینکه بتونید میزان تعامل پیجتون رو به دست بیارید کافیه میانگین مجموع لایک، کامنت، اشتراک گذاری ها و سیو را تقسیم بر تعداد فالوور هایی که دارید کنید. فقط لطفا به واژه میانگین دقت کنید! یعنی شما ابتدا باید تعامل هر پست را حساب کنید و بعد از تعامل پست هایتان میانگین بگیرید تا با استفاده از آن بتوانید میزان تعامل کل پیجتان را به دست آورید. برای به دست اوردن میزان تعامل هر پست کافیه که حساب اینستاگرام شما تجاری باشه تا بتونید نگاه کنید چند نفر اون پست رو دیده، میزان اشتراک گذاری ها (لایک، کامنت،سیو، دایرکت) رو تقسیم بر تعداد دیده شدن پست کنید تا عددی برای شما به دست بیاد.

 

آیا خرید فالوور فیک میزان تعامل را پایین می آورد؟

بله، اما این به معنای این نیست که شما نیازی به خرید فالوور فیک یا واقعی ندارید بلکه برعکس! این موضوع کمی پیچیده است که در ابتدای سایت به صورت کامل توضیح دادیم زیرا اگر شما هیچ فالووری هم نداشته باید کسی اصلا شما را فالو نمی کند و ناخوداگاه به شما بی توجهی می شود، نکته مهم تر این است که اینستاگرام در آپدیت جدید نرخ تعامل پیج خودتان را فقط با خودتان مقایسه می کند تا با رقیب هایتان! در اصل الگوریتم جدید اینستاگرام برای اینکه پیج شما را وارد اکسپلورر کند این است که اولا فعالیت شما مانند ربات نباشد و کاملا مطمئن شود که شما فعال هستید و ربات نیستید، مورد دوم این است که پست هایتان جذاب باشد، یعنی خود اینستاگرام اهمیت نمیدهد چقدر فالوور دارید! بلکه الگوریتم آن می گوید 50 نفر اولی که پست شما را دیدند زمان زیادی را صرف آن کردند، با آن درگیر شدند، ویدیو را چند بار دیدند یا لایک کردند و کامنت گذاشتند، پس آن را به 500 نفر دیگر نشان می دهد (اعداد برای مثال گفته شده) و اگر 500 نفر بعدی هم از پست شما واکنش مثبتی نشان دهد، سپس به تعداد بیشتری نشان داده خواهید شد. در این باره به زودی بیشتر صحبت خواهیم کرد اما به صورت خلاصه این را بدانید که خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام باعث می شود دیگران به صورت ناخوداگاه خیلی بهتر با پست و پیج شما ارتباط برقرار کنند.

 

چرا لایک اینستاگرام بخریم؟

خرید لایک اینستاگرام چند فایده مهم برای پیج شما دارد، اول اینکه نشان دهنده میزان تعامل کاربران با پیج شما است و این حس را به کاربران جدید القا می کند که پیج شما فیک نیست، بنابرین اگر مخاطب جدیدی پیج شما را ببیند و تعداد لایک هایتان با توجه به تعداد فالووری که دارید متناسب باشد، قطعا خیلی بهتر پیج شما را فالو می کند یا از پیج شما خرید می کند اما اگر برای مثال 10 هزار فالوور داشته باشید اما تعداد لایک هایتان 50 تا باشد، مخاطب حس خوبی دریافت نمی کند مخصوصا اگر پیج شما محصول یا خدماتی برای فروش داشته باشد، بنابرین با خرید لایک اینستاگرام می توانید سبب افزایش فالوور و افزایش فروش پیج خود شوید، حتی اگر محصولی نداشته باشید و شخصی بخواهد از شما تبلیغات بخرد، قطعا به تعداد لایک های پست شما توجه می کند که اگر کم باشد احتمال خریدن تبلیغ از پیج شما پایین می آید.

 

در اینجا ما به شما 3 سایت عالی معرفی می کنیم که در هر حوزه ای که می خواهید تصویر های عالی با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد: اولین سایت سایت آن اس پلش می باشد. سایت دوم پِکسِلز است.

 

این سه سایت بهترین سایت های رایگان برای یافتن تصاویر می باشد البته سایت های زیادی وجود دارد اما اکثرا پولی هستند مانند سایت شاتراستوک که گاهی بعضی از عکس های آن قیمتشان تا 10 دلار می رسد! روش بعدی برای ایجاد پیدا کردن عکس استفاده از ابزار گوگل می باشد که راحت ترین روش برای پیدا کردن عکس ها می باشد. اگر می خواهید پست عکس خالی یا بدون بک گراند باشد کافیست کلمه فری پی ان جی را به آن اضافه کنید برای مثال اگر دنبال عکس بدون بک گراند خرید فالوور اینستاگرام هستید بنویسید: Free PNG instagram follower و سپس از قسمت تولز یا ابزار های گوگل می توانید انتخاب کنید کیفیت عکس شما چگونه باشد و حتی نوع عکس خود را می توانید انتخاب کنید اینکه انیمیشنی باشد یا شخصیت انسانی و… .

 

قسمت جالب دیگر این است وقتی روی عکسی در بخش تصاویر گوگل کلیک می کنید در کنار آن یک قسمت پیشنهادات دارد که به شما پیشنهاد می دهد عکس های مانند این را هم نگاه کنید. توجه کنید که در همه این موارد انگلیسی سرچ کنید زیرا در سرچ انگلیسی عکس ها معمولا بیش از 10 برابر بهتر اند تا سرچ فارسی و برای اینکار نیاز نیست انگلیسی بلد باشید فقط کافیست از مترجم آنلاین گوگل کمک بگیرید یا هر مترجم دیگر، برای مثال وقتی کلمه خرید فالوور اینستاگرام را به فارسی سرچ زدم نتایج خاصی نداشت اما وقتی آن را انگلیسی سرچ کردم عکس های خیلی خوبی برای موضوع خرید فالوور اینستاگرام پیدا کردم و در سایت هایپرفالو قرار دادم.

 

در یک ویدیو کوتاه برای شما شیوه کار با این 3 سایت به علاوه شیوه کار با گوگل را یاد خواهیم داد پس اگر کامل یاد نگرفتید کافیست ویدیو بعدی اسطوره محتوا را ببینید. مورد بعدی ساخت عکس نوشته است که شما می توانید از سایت خارجی کانوا یا از نرم افزار آن استفاده کنید یا می توانید از نرم افزار عکس نوشته ساز اندروید و آی او اس یا نرم افزار فونتو استفاده کنید که در کافه بازار به صورت رایگان قرار گرفته. آموزش استفاده از سایت کانوا را در همان ویدیو بعدی نشان خواهیم داد. در هنگام عکس گرفتن حداکثر دو سوم آن را پر کنید و بگذارید یک سوم آن خالی باشد و این به این معناست که تصویرتان نباید خیلی شلوغ باشد این کار را می توانید حتی در عکس های خرید فالوور اینستاگرام سایت هایپرفالو مشاهده کنید.

 

منبع: HyperFollow.ir هایپرفالو

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *