ویژگی های کفش و کتانی خوب از دید کارشناسان کفش


ویژگی های کفش و کتانی خوب از دید کارشناسان کفش

 

اعتقاد بر این است که ما در طول عمر با پاهای خود معادل پنج برابر دایره زمین راه می رویم. با وجود این، ما به ندرت به پاهای خود – یا کفش هایمان – فراتر از ظاهر توجه می کنیم.

 

هیچ لباس دیگری نباید دقیقاً متناسب باشد و عملکردهای مکانیکی حیاتی مانند انتقال وزن بدن را انجام دهد، از این رو کفش ممکن است مهم ترین جنبه لباس یک فرد باشد.

 

کفش نامناسب یا نامناسب می تواند علاوه بر ناراحتی فوری پا، باعث ایجاد مشکلاتی در ساق پا، زانو، باسن و کمر شود.

 

علاوه بر این، افرادی که کفش‌های نامناسب دارند بیشتر احتمال دارد زمین بخورند که می‌تواند عواقب جدی در افراد مسن داشته باشد.

 

یک جفت کفش اسپرت مردانه و زنانه مناسب دارای تعدادی ویژگی است. قیمت معمولاً مسئله‌ای نیست، زیرا یک کفش مناسب می‌تواند ارزان‌تر از یک کفش نامناسب باشد، و برندهای معروف همیشه تضمینی برای کیفیت نیستند. شما باید به دنبال ویژگی های زیر در یک کفش باشید.

 

باید یک بند قابل تنظیم مانند توری یا Velcro وجود داشته باشد

 

1. قابل تنظیم است

باید یک بند قابل تنظیم مانند توری یا Velcro وجود داشته باشد که ممکن است برای رفع نیازهای کاربر تنظیم شود.

 

2. سازگار

ساپورت پاشنه / فنجان پاشنه کفش باید راحت و ثابت باشد تا از حرکت عمودی یا افقی پاشنه جلوگیری شود.

 

3. فضای زیاد

انگشتان پای شما باید فضای کافی (هم عرض و هم عمق) در جلوی کفش داشته باشند. پای شما در طول راه رفتن معمولی تا یک سانتی‌متر در هر جهت کشیده می شود. در نتیجه، کفشی را انتخاب کنید که تقریباً به اندازه عرض انگشت شست شما از بلندترین انگشت پا بلندتر باشد.

یکی از برندهای مطرح کفش و کتونی که راحتی زیادی را برای شما ایجاد می کند، برند نایک است. ااگر به دنبال راحتی هستین، خرید کفش نایک را در برنامه خود قرار دهید.

 

4. حداکثر ارتفاع پاشنه 2.5 سانتی‌متر (1 اینچ).

پاشنه کفش نباید بیشتر از 2.5 سانتی‌متر باشد. در غیر این صورت، با ناپایداری بیشتر پاشنه و مچ پا، احتمال پیچ خوردگی و درد جلوی پا بیشتر می شود.

 

5. در شرایط کار خوب

مراقب کفش‌های خود باشید و کفش‌هایی را که بیش از حد فرسوده هستند دور بیاندازید، زیرا برخی از عملکردهای اصلی خود را از دست می‌دهند. دویدن با کفش‌های دویدن کهنه، استرس و تأثیر بیشتری بر پاها و مفاصل شما وارد می‌کند که شاید منجر به مشکلات استفاده بیش از حد شود. به گفته کارشناسان (300-400 مایل) هر 500 تا 650 کیلومتر یک جفت کفش دویدن باید تعویض شود. براش مشاهده و خرید کفش و کتونی ریبوک روی لینک کلیک نمایید.

 

خرید کفش و کتونی ریبوک

 

به خواندن ادامه دهید تا بدانید از کدام کفش ها باید اجتناب کنید.

 

یک جفت دمپایی (صندل)

اکثر سنگاپوری ها دارای چندین جفت فلیپ فلاپ هستند. به گفته متخصصان پا، دمپایی ها بیش از حد صاف، نازک و بیش از حد باز هستند و می توانند باعث انواع بیماری های پا شوند. اگر قصد دارید زیاد پیاده‌روی کنید، باید از آنها خودداری کنید، زیرا آنها در قوس، بالشتک پاشنه پا یا جذب ضربه مؤثر نیستند. مشکلات مربوط به داشتن کف پای صاف را می توان با پوشیدن این نوع کفش تسریع کرد.

 

علاوه بر این، بند انگشتی که بین انگشتان پا قرار دارد می‌تواند خطرناک باشد، زیرا ماهیچه‌های انگشتان پای شما را مجبور می‌کند تا بیش از حد محکم بگیرند، که می‌تواند منجر به آسیب ناشی از استفاده بیش از حد شود. ناهنجاری های انگشتان پا مانند انگشتان چکشی یا پنجه پا ممکن است در نتیجه این حوادث ایجاد شود. متخصصین فروشگاه کفش لوزی همیشه این مشکلات را می بینند.

 

کفشهای پاشنه بلند

وقتی کفش‌های پاشنه‌دار می‌پوشید، وزن شما به سمت جلوی پای شما حرکت می‌کند و فشار بیشتری به این ناحیه وارد می‌کند و باعث درد جلوی پا می‌شود. کفش‌های پاشنه بلند همچنین می‌توانند تعادل شما را از بین ببرند و هنگامی که زانوها و لگن‌ها به جلو می‌روند باعث درد و ناراحتی در کمر و پاها می‌شوند.

 

تصور می‌شود که هر اینچ (یا 2.5 سانتی‌متر) بالا رفتن پاشنه باعث افزایش 25 درصدی در انتقال وزن بدن به جلوی پا می‌شود و خطر درد جلوی پا را افزایش می‌دهد.

 

برخوردهای عصبی، بونیون ها و انگشتان چکشی همگی از عوارض احتمالی پوشیدن کفش پاشنه بلند هستند. چنین مسائلی اغلب دائمی هستند و ممکن است نیاز به مداخله جراحی داشته باشند.

 

کفش هایی با فضای زیاد (پارچه یا کروکس)

این سبک کفش ناگهان به طور باورنکردنی محبوب شده است، اما هرگز برای پوشیدن طولانی مدت طراحی نشده است. این کفش با هدف استفاده در اسپا ساخته شده است.

 

کفش برای باله

کفش‌هایی که بیش از حد صاف هستند فاقد پشتیبانی مناسب از قوس هستند، که مخصوصاً برای افرادی که کف پای صاف دارند مشکل‌ساز است. علاوه بر این، از آنجایی که کف پاها اغلب نسبتاً نازک هستند، جذب ضربه کافی را فراهم نمی کنند. نیروی زمین بلافاصله به کف پای شما منتقل می شود که ممکن است هنگام راه رفتن برای مدت طولانی باعث ناراحتی شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.