hambergermenu

آزمون OET تضمینی در کوتاه ترین زمان با کمترین هزینه با شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون OET تضمینی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مشـاوره رایگان آزمون OET تضمینی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا

مشاوره رایگان تلفنی، حضوری و آنلاین از سراسر ایران و خارج از ایران درباره آزمون OET تضمینی و سایر امور مهاجرتی با کارشناسان هومان ویزا

 

09120627820 09336267878 09192189686

 

آزمون OET چیست؟

به گفته کارشناس اپلای تحصیلی شرکت مهاجرتی هومان ویزا آزمون OET، (Occupational English Test) آزمون تخصصی زبان ویژه مشاغل علوم پزشکی و حوزه درمان مانند پزشکان، دندان پزشکان، پرستاران و غیره است، که مانند آزمون CAE و CPE توسط مرکز آزمون‌ های بین‌ المللی دانشگاه کمبریج طراحی شده است و توانایی زبانی کارکنان مشاغل حوزه درمان و علوم پزشکی را از نظر حرفه‌ ای و تخصصی مورد ارزیابی قرار می‌ دهد.

 

آزمون OET به داوطلبان کمک می‌ کند تا مهارت زبانی خود را در زمینه‌ های پزشکی در مواجه شدن با بیماران و موارد مربوط به امور پزشکی و درمانی افزایش دهند.

 

برای دریافت مشاوره رایگان خدمات شرکت مهاجرتی هومان ویزا در زمینه امور مهاجرتی می تونی با ما آنلاین، تلفنی و حضوری درارتباط باشی:

 

09120627820-09192189686-   09336267878 – 09336267676

 

اهمیت آزمون  OET تضمینی در مهاجرت کادر درمان

افرادی که در مشاغل علوم پزشکی و درمانی مشغول به کار هستند و قصد مهاجرت کاری ، مهاجرت آسان و کار کردن در مراکز پزشکی و درمانی خارج از کشور را دارند، باید برای اثبات توانایی زبانی خود در سطح تخصصی، در آزمون او ای تی شرکت کنند.در واقع آزمون OET مهارت های زبان انگلیسی داوطلبان که از شاغلان کادر درمان هستند را در سناریوهای واقعی مورد ارزیابی قرار می دهد و ارائه مدرک آزمون OET با نمره بالا توسط شاغلان حوزه درمان و پزشکی برای اخذ ویزای کاری و مجوز کار در زمینه علوم پزشکی ضروری است.

 

آزمون زبان OET برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی در 12 تخصص علوم پزشکی و حوزه سلامت برگزار می شود.

 

آزمون OET تضمینی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

 

هزینه آزمون OET

هزینه آزمون زبان OET، مقدار 587 دلار استرالیا است. هزینه هر کپی اضافی 35 دلار استرالیا و هر کپی فیزیکی اضافی 10 دلار استرالیا می باشد. سیاست های این آزمون این امکان را به داوطلب می دهد که در صورتی که در یک و یا چند مهارت نتواند نمره لازم را کسب نماید، در آزمون بعد فقط در مهارت هایی که نمره مورد نظرش را کسب نکرده، شرکت کند. همچنین طبق قوانین آزمون OET ، هیچ محدودیتی برای شرکت در آزمون های مجدد برای اخذ نمره مورد نظر هر Skill وجود ندارد.

 

نحوه ثبت نام آزمون OETتضمینی

ثبت‌ نام در آزمون OET در 12 تخصص حوزه سلامت مانند OET داروسازی، دندانپزشکی و پرستاری و غیره از طریق وب سایت www.occupationalenglishtest.org  انجام می‌ شود. این آزمون در بیش از 40 کشور دنیا برگزار می‌ شود و زمان برگزاری آن با توجه به مرکز آزمون گیرنده متفاوت است، اما به طور معمول یک ماه یک بار برگزار می‌ شود. ثبت‌ نام در آزمون او ای تی باید حداکثر تا سه هفته پیش از تاریخ برگزاری آزمون انجام شود.

 

ساختار آزمون OET

به گفته کارشناس آزمون OET تضمینی شرکت مهاجرتی هومان ویزا ساختار آزمون OET برای هر 12 تخصص علوم پزشکی شامل:

 

*بخش شنیداری (Listening)

 

*بخش درک مطلب (Reading)

 

*بخش نوشتاری (Writing)

 

*بخش گفتاری (Speaking)

 

اعلام نتایج آزمون OET

نتایج آزمون تقریباً 16 روز کاری پس از برگزاری آزمون، از طریق صفحه شخصی ایجاد شده در سایت رسمیOET در اختیار داوطلبان قرار می‌ گیرد.

 

اعتبار مدرک آزمون OET

برخلاف برخی آزمون های زبان انگلیسی مانند آزمون زبان CPE و CAE که مدرک آنها دارای اعتبار دائمی است، اعتبار مدرک این آزمون موقتی بوده و فقط برای مدت ۲ سال دارای اعتبار است و فرم نمره دهی آزمون در مورد هر یک از مهارت های چهارگانه در 5 سطح A, B, C, D, E می باشد.

 

آزمون OET تضمینی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

 

نمره‌ دهی آزمون OET

نمره آزمون OET در سیستم نمره دهی جدید و قدیمی به صورت زیر می باشد:

 

1- سطح A نمره 450-500

 

2- سطح B نمره 350-440

 

3- سطح C نمره 200-340

 

4- سطح D نمره 100-190

 

5- سطح E نمره 0-90

 

سطح A بالاترین سطح و سطح E پایین ترین سطح آزمون است و در واقع داوطلب در سطح E هیچ اطلاعات قابل ارزیابی در خصوص زبان انگلیس نخواهد داشت.

 

تیم تخصصی شرکت مهاجرتی هومان ویزا با صرف مناسبترین هزینه و کمترین زمان بهترین نتیجه را به متقاضیان ارائه میدهد.

 

آزمون OET تضمینی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

 

محل برگزاری آزمون OET به صورت حضوری برای ایرانیان

قطر، ترکیه، هند، مالزی، عمان و عربستان صعودی می باشد، اما در شرکت مهاجرتی هومان ویزا می توانید این آزمون را در تهران به صورت آنلاین و با تضمین قبولی صد در صد پشت سر بگذارید

 

خدمات شرکت مهاجرتی هومان ویزا

⭕اخذ ویزا و اقامت ترکیه، اسپانیا، پرتقال، اتحادیه اروپا و کانادا و کشورهای حوزه خلیج فارس

 

⭕ بررسی امکان مهاجرت و دریافت ویزا برای کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی

 

⭕ مشاوره سرمایه گذاری بین المللی

 

⭕ ثبت شرکت در اروپا ، آمریکای شمالی و کشورهای حوزه خلیج فارس

 

⭕ اخذ نمایندگی از شرکت های تجاری

 

⭕ برگزاری دوره های خصوصی و فشرده آزمون های زبان انگلیسی ویژه مهاجرت تحصیلی و شغلی ( آزمون OET  هوم ادیشن تضمینی، آیلتس، آزمون OET تضمینی ، آزمون GRE تضمینی، …

 

⭕ معرفی فرصت های سرمایه گذاری و شغلی سایر کشورها

 

⭕ و خدمات مهاجرتی گسترده دیگری که در مشاوره رایگان به متقاضیان مهاجرت شغلی، تحصیلی … ارائه می شود.

 

درباره تضمین صد در صد قبولی oet  ، تسویه پس از دریافت کارنامه و پاسخ به تمام سوالات متقاضیان این آزمون می تونی مقاله ما در سایت مهاجرتی هومان ویزا رو مطالعه کنی و با متخصصین ما در این باره، رایگان مشاوره آنلاین ، حضوری و تصویری داشته باشی

 

09120627820 09336267878 09192189686

 

 متن کامل مقاله آزمون OET تضمینی همراه با دریافت مشـاوره رایگان از تیم تخصصی هومان در سایت شرکت مهاجرتی هومان ویزا قابل دسترسی می باشد.

 

منبع : HOOMANVISA.COM

 

دسته بندی :

دیدگاه ها

  • علی احدی فروردین ۳, ۱۴۰۲ :: ۵:۲۴ ب.ظ

    کاش کشورهای عربی هم این مدرکو قبول کنن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *