hambergermenu

بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت کدام است؟

بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت کدام است

 

بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت کدام است؟ اگر به عنوان یک برنامه ‌نویس قصد مهاجرت دارید و یا برای یادگیری آن در حال برنامه‌ریزی هستید جواب این سوال به شما خیلی کمک خواهد کرد. پس برای پیدا کردن پاسخ، با ما همراه باشید.

 

برنامه نویسی از جمله مشاغلی است که این روزها با پیشرفت تکنولوژی دارای درآمد بالا و تقاضای زیادی است. اطلاع داشتن از بهترین زبان برنامه ‌نویسی برای مهاجرت هم از مواردی است که اگر در این زمینه فعالیت دارید و به مهاجرت فکر می‌کنید، باید در نظر بگیرید. چرا که زبان‌های کد ‌نویسی بسیار زیاد هستند و تمام آنها مورد نیاز نیستند و در کشورهای زیادی تقاضا ندارند. بنابراین در این پست قصد داریم که بهترین و محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌ نویسی برای یادگیری را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت

برنامه نویسی یکی از مهارت‌های ضروری و مورد نیاز در دنیای امروز است. کامپیوترها، گوشی‌های هوشمند و تمام وسایل الکترونیکی جزو جدایی‌ناپذیر از تمامی بخش‌هاست و تقریباً تمامی سرویس‌ها از این تکنولوژی استفاده می‌کنند. افرادی که تصمیم دارند تا یک شغل خوب، آینده‌ای درخشان و درآمد و مزایای بالایی در این حیطه داشته باشند، باید محبوب‌ترین و مورد نیازترین زبان‌های کدنویسی در دنیای امروز را بشناسند.

 

زبان‌های برنامه نویسی به طور مستمر در حال تکمیل شدن و بهبود هستند و وقتی یک زبان از رده خارج می‌شود با یک زبان بسیار بهتر جایگزین می‌شود. اگر برای یادگیری و استفاده از این زبان‌ها به خوبی وقت و انرژی بگذارید آینده شغلی بسیار خوب و درآمد بالایی خواهید داشت. امروزه حدود 700 زبان کد نویسی وجود دارد و همین کافیست تا باعث سرگیجه شما شود! اما کدامیک از آنها بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت است؟ یادگیری کدام زبان درآمد بیشتری خواهد داشت؟ در ادامه به این سوالات پاسخ می‌دهیم.

 

جاوا اسکریپت (JavaScript) برای مهاجرت

 

جاوا اسکریپت (JavaScript)

اگر تمایل دارید به یک برنامه نویس عالی تبدیل شوید یادگیری جاوا اسکریپت ضروری است. بر اساس یک تحقیق جاوا اسکریپت به مدت 10 سال معروف‌ترین و بهترین زبان برنامه نویسی در دنیا بوده است و 70 درصد از برنامه نویس‌های شرکت‌کننده در این تحقیق اعلام کردند که از جاوا اسکریپت در گذشته استفاده کرده‌اند. HTML، CSS و JavaScript برای طراحی وب ضروری هستند. بسیاری از پلتفورم‌های معروف مانند فیسبوک، یوتوب، Gmail و … بر اساس جاوا اسکریپت ایجاد شده‌اند. این زبان برای افراد مبتدی هم آسان است و می‌توان با آن تقریباً هر محصولی را با کیفیت بالا ایجاد کرد.

 

Swift

اگر به محصولات کمپانی اپل علاقه دارید می‌توانید با یادگیری زبان برنامه نویسی Swift روی ایجاد اپلیکیشن‌هایی برای محصولات اپل که دارای سیستم عامل IOS هستند، متمرکز شوید. این زبان یکی از بهترین زبان‌های کد نویسی دنیا برای سیستم عامل IOS است. کمپانی اپل برای سال‌های متوالی در تکنولوژی پیشرو بوده است و IOS علاوه بر گوشی همراه در لپ‌تاپ، تب‌لت، تلویزیون و ساعت‌های هوشمند این کمپانی به کار گرفته شده است. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که در سال 2023، Swift یکی از بهترین زبان‌های کد نویسی و اپل یکی از قدرتمندرین برندها در بازار خواهد بود.

 

Scala

زبان اسکالا نسخه مدرن‌تر جاوا است و تمام مزایای جاوا را دارد و فقط بهینه‌تر شده و ایرادات جاوا در این نسخه وجود ندارد. اسکالا برای حل کردن و انجام دادن وظایف مختلف از روش‌های مدرن و جدیدی استفاده می‌کند و بدون شک یکی از بهترین زبان‌های برنامه نویسی برای مهاجرت در سال 2023 است. مهندسان می‌توانند کیفیت کدهای نوشته شده را با این زبان بالا ببرند. اسکالا از چند روش برنامه نویسی به صورت موازی برای ایجاد یک محصول پشتیبانی می‌کند.

 

Go

این زبان اصلی‌ترین زبان برنامه نویسی شرکت گوگل است؛ چرا که امکانات بی‌شماری دارد. Go تقریبا قابلیت‌های زبان‌های C و C++ را دارد و هماهنگی بخش های مختلف در آن آسان‌تر است. یادگیری Go به مراتب راحت تر است و برای طراحی سرور وب مناسب است. Go که به عنوان Golang  هم شناخته می‌شود سرعت جستجوی بالایی دارد و توسط شرکت گوگل ساخته شده است. این زبان کد نویسی مورد علاقه بسیاری از برنامه نویسان در سراسر جهان است.

 

Python

پایتون یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای مهاجرت است که قواعد دستوری آن، راحت و آسان است. بنابراین این زبان برای افراد مبتدی مناسب است. پایتون به عنوان یک ابزار قوی تعداد زیادی اپلیکیشن را ترکیب کرده است. این زبان محبوب، آسان و چندکاره است و موزیلا، اینستاگرام و بسیاری از پلتفورم‌های دیگر آن را به کار گرفته‌اند. پایتون برای اپلیکیشن‌هایی که روی یادگیری و دانش متمرکز هستند، بسیار مناسب است و یک انتخاب منطقی برای ایجاد نرم افزارهای گوشی‌های هوشمند است.

 

С#

زبان C# بیشتر برای این ایجاد شد تا معایب زبان C++ را برطرف کند. مایکروسافت این زبان را برای استفاده در بخش‌هایی از پلتفورمش ساخت و C# در بین سایر زبان‌های کدنویسی خانوادهC  آسان‌تر از بقیه هماهنگی در بین قسمت‌های مختلف برنامه را ایجاد می‌کند. این مسأله باعث می‌شود تا برنامه نویسانی که زبان کد نویسی خود را به این زبان تغییر داده‌اند، سریع C# را یاد بگیرند. به علاوه این زبان برای ساخت بازی‌های 3بعدی و 2بعدی که از پلتفورم Unity استفاده می‌کنند، مناسب است.

 

PHP برای مهاجرت

 

 PHP

این زبان یکی از زبان‌های برنامه نویسی برای توسعه سرور وب است که پلتفورم‌هایی مانند ویکی‌پدیا، فیسبوک و … هم از آن استفاده می‌کنند. PHP به دلیل سهولت و کارایی به عنوان یک زبان کدنویسی محبوب برای برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان وب شناخته می‌شود. این برنامه در دنیا طرفداران زیادی دارد و شرکت‌هایی که در زمینه توسعه وب فعالیت دارند، از برنامه نویسانی که متخصص در این زبان هستند استفاده می‌کنند.

 

سایر زبان های برنامه نویسی مناسب برای مهاجرت

علاوه بر زبان‌های برنامه نویسی که در بالا اشاره کردیم زبان‌های دیگری هم به عنوان بهترین زبان مهاجرت در سال 2023 معرفی شده‌اند از جمله این زبان‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Rust
  • Java
  • Elm
  • Ruby

 

در این مقاله به بررسی بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت پرداختیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد. در نظر داشته باشید که برای مهاجرت کاری به عنوان یک برنامه نویس باید رزومه قوی و خوبی داشته باشید؛ بنابراین هر زبانی که برای برنامه و کد نویسی انتخاب می‌کنید پیدا کردن مهارت کافی در آن از اهمیت زیادی برخوردار است. راهنمایی و مشاوره گرفتن از افراد آگاه هم در این مسیر می‌تواند به شما کمک زیادی کند.

 

در نهایت این را بدانید که، برنامه نویسی با هر زبانی، یکی از بهترین مشاغل برای مهاجرت است که در درآمد بالایی هم برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *