hambergermenu

بهترین هتل های شیراز

 

شیراز به عنوان یکی از مقاصد گردشگری برتر ایران

 

شیراز به عنوان یکی از مقاصد گردشگری برتر ایران، دارای تعداد زیادی هتل و هتل آپارتمان است. به همین دلیل گاهی انتخاب بهترین هتل برای مسافران کمی سخت می‌شود. برای آنکه بتوانید بهترین انتخاب را در مورد هتلی که قصد اقامت در آن را دارید، انتخاب کنید، بهتر است اطلاعات مربوطه را ببینید و در نهایت با در نظر گرفتن نظر مسافرانی که قبلا در آنجا اقامت داشته‌اند، مکان مناسبی را پیدا کنید. در این مطلب می‌خواهیم به سراغ هتل‌های موجود در این شهر رفته تا با بررسی مشخصات مربوط به آنها بهترین مکان را برای اقامت خود پیدا کنید.

 

بهترین هتل‌ها برای اقامت در شهر شیراز کدامند؟

شیراز دارای هتل‌های متعددی است. برخی هتل‌های شیراز از قبیل هتل بزرگ، زندیه، چمران، پرسپولیس و هما با امکانات لوکس قیمت بالاتری داشته و هتل‌های چهار ستاره مانند پارس و کریم خان زند و پس از آن هم هتل‌های سه ستاره شیراز از جمله وکیل، ارگ و تالار، انتخاب جذابی برای اقامت خواهند بود. برخی از هتل‌های پرطرفدار برای اقامت را می‌توانید در ادامه ببینید:

 

هتل جهانگردی شیراز

مجتمع جهانگردی، یک هتل سه ستاره در شیراز است که در سال 1350 تاسیس شد. در سال 1396، این هتل بازسازی شد و تحولاتی در امکانات آن صورت گرفت. هتل جهانگردی شیراز در مکان سرسبزی واقع شده و دارای 44 اتاق و سوئیت است. این مجموعه دسترسی آسانی به مرکز شهر و جاهای دیدنی شیراز مانند مسجد نصیرالملک، باغ جهان نما و باغ ارم دارد. همچنین با داشتن فضای سبز، اتاق‌ها و سوئیت‌های ویلایی، تجربه‌ای خاص را به مسافران ارائه می‌دهد.

 

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز یکی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌ها در این شهر است. این هتل در یک ساختمان 14 طبقه قرار گرفته و دارای 160 واحد اقامتی لوکس بوده و امکانات خوبی را در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار داده است. از جمله امکانات این هتل شامل سالن همایش، کافی‌شاپ، آرایشگاه، پارکینگ، کتابخانه، خدمات تور و اینترنت است.

 

هتل شیراز

 

بهترین هتل‌ها برای اقامت در شهر شیراز کدامند؟

 

هتل بزرگ شیراز با پنج ستاره، از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این اقامتگاه در نزدیکی بسیاری از اماکن گردشگری واقع شده و با ظاهر زیبا و لوکس خود می‌تواند خاطراتی جذاب و به یاد ماندنی را در ذهنتان ثبت کند. در هتل شیراز، اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکسی وجود داشته و به همین دلیل امنیت و آرامش شما تامین خواهد شد. همچنین برای افرادی که به صورت خانوادگی به این شهر سفر می‌کنند، اتاق‌های کانکت بهترین گزینه پیش رویشان است.

 

در هتل بزرگ شیراز امکاناتی مانند رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، سالن بدنسازی و چهار طبقه پارکینگ هم وجود داشته و موقعیت مکانی آن نیز باعث می‌شود تا دسترسی راحتی را به اماکن مختلف داشته باشید.

 

هتل نیایش شیراز

هتل نیایش شیراز در واقع یک خانه قدیمی است که با معماری سنتی خود به عنوان یک مکان ایده‌آل برای مسافران به حساب می‌آید. نیایش در بهمن ماه 1388 تاسیس شد و از همان زمان امکانات رفاهی بسیار زیادی را در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار داد. بافت تاریخی این مکان و اتاق‌هایی با معماری بی‌نظیر در میان مشخصات اصلی این هتل بوده و باعث می‌شود حس و حال متفاوتی را در زمان اقامت خود تجربه کنید. این مجموعه در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری مانند حرم شاهچراغ، خانه تاریخی فروغ الملک و خانه منطقی نژاد قرار گرفته است.

 

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز، در منطقه قصرالدشت واقع شده و با ساختمان زیبا و 30 طبقه، به عنوان یکی از بهترین هتل‌های مرتفع کشور شناخته می‌شود. در این مجموعه رستوران‌های متنوع با منوی ایتالیایی، دریایی و سنتی ایرانی، همراه با کافی‌شاپ و موسیقی زنده، برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته شده است.

 

همچنین، خدمات ماساژ، مجموعه‌های ورزشی و حمام سنتی نیز جزو امکانات آن است. تجربه اغلب مسافران هتل چمران شیراز به دلیل چشم‌انداز زیبا، امکانات متنوع، تمیزی لابی و دسترسی آسان به مکان‌های مهم شهر، بسیار جذاب بوده است.

 

هتل زندیه شیراز

 

هتل زندیه شیراز یک اقامتگاه 5 ستاره

 

هتل زندیه شیراز یک اقامتگاه 5 ستاره است که دارای معماری ایرانی اصیل و فضایی تمیز است. این هتل در موقعیت مرکزی شهر و نزدیک به مراکز تاریخی و اداری قرار گرفته و در میان امکانات آن می‌توانیم به رستوران‌های متنوع با منوی ایرانی و بین‌المللی، لابی زیبا با کافی‌شاپ و لابی لانژ، سوییت‌ها و اتاق‌های مجهز به اینترنت پر سرعت و امکانات رفاهی اشاره کنیم.

 

همچنین، در هتل زندیه شیراز حمام سنتی ایرانی و مجموعه ورزشی با استخر، سونا، جکوزی و سالن بدن‌سازی نیز دیده می‌شود که برای علاقه‌مندان به ورزش و تناسب اندام مناسب است.

 

هتل پرسپولیس شیراز

پرسپولیس، یک هتل 5 ستاره است که در قلب شهر شیراز واقع شده و از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرد. امکانات رفاهی بسیاری در این هتل وجود دارد که از جمله آنها می‌توانیم به چای ساز، یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، روم سرویس و امکاناتی مانند استخر، آرایشگاه، سالن ورزشی، کافی‌شاپ و مرکز خرید اشاره کنیم. اگر به دنبال یک تجربه بی‌نظیر در یک مرکز اقامتی جذاب هستید، هتل پرسپولیس شیراز بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود.

 

هتل هما شیراز

هتل هما در شیراز، با 8 طبقه و 212 اتاق و 22 سوئیت، در یک باغ زیبا و سرسبز واقع شده است. اتاق‌های این اقامتگاه دارای پنجره‌هایی با منظره‌ای زیبا از باغ و کوه‌های بلند هستند و برای مسافران آرامش زیادی را فراهم می‌کنند. هتل هما رستوران‌هایی با منوی باکیفیت و غذاهای بین‌المللی دارد. همچنین در میان امتیازات آن، امکاناتی مانند اتاق کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی‌سیم رایگان و صبحانه سلف سرویس را هم می‌توانید ببینید. مدیریت این مجموعه، صندوق امانات رایگان در پذیرش و امکان تسویه شبانه‌روزی را هم در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار داده است. از دیگر ویژگی‌های هتل هما شیراز نیز می‌توانیم به نزدیکی آن به پارک آزادی و دیگر اماکن گردشگری اشاره کنیم.

 

رزرو بهترین هتل‌های شیراز به صورت آنلاین

در این مطلب به معرفی بهترین هتل‌های شیراز بر اساس امکانات و نظرات مسافران پرداختیم. شما می‌توانید هر کدام از این اقامتگاه‌ها را قبل از رسیدن به مقصد برای سفر چند روزه خود انتخاب کنید. برای رزرو آنلاین هتل در شیراز، استفاده از سرویس‌هایی مانند اسنپ تریپ، می‌تواند انتخاب خوبی باشد. شما هم اگر تجربه سفر به شیراز و اقامت در هتلی خاص را داشته‌اید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی