hambergermenu

ترند حلقه ازدواج در آستانه سال ۲۰۲۳

ترند حلقه ازدواج در آستانه سال 2023

 

ترند حلقه ازدواج در آستانه سال 2023

 

حلقه ازدواج و انتخاب آن یکی از مهم‌ترین و البته لذت‌بخش‌ترین بخش‌های ازدواج است. در دنیای بی‌نظیر جواهرات و به خصوص حلقه‌های نامزدی و عروسی، مدل‌های زیادی مثل حلقه‌های تک نگین که مدل کلاسیک این مدل حلقه‌های عروسی هستند، حلقه‌های پرکار یا حلقه‌های بسیار ساده داریم. برای کسانی که سادگی و زیبایی را بیش از هر چیز دوست دارند.

 

مدل حلقه‌هایی که روی آن‌ها اسم و گاهی تاریخ عقد و عروسی عروس و داماد حک می‌شوند هم انتخاب بسیار خاص و دوست داشتنی به حساب می‌آید. در ادامه جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های حلقه ازدواج سال 2023 را به شما معرفی می‌کنیم.

 

سبک حلقه نامزدی و حلقه ازدواج 2023

خرید انگشتر و حلقه نامزدی یکی از رسوم شیرین در عقد و عروسی است که هم خانم‌ها و هم آقایان ازآن استقبال می‌کنند. مدل‌های مختلف و متنوعی از حلقه ازدواج زنانه و حلقه ازدواج مردانه هر ساله توسط طراحان صنعت طلا و جواهر به دنیای مد و فشن معرفی می‌شوند که معمولا هم با استقبال بی‌نظیر طرفداران مد روبرو می‌شود.

 

مدل‌های حلقه نامزدی و ازدواج ترند سال 2023 به سمت تجمل کشیده شده و حلقه‌هایی با سنگ درشت و پر کار مد شده‌اند. با این حال بسیاری از برندها کماکان حلقه‌هایی با طرح ساده را که هرگز از مد نمی‌افتند در کنار کالکشن‌های خود ارائه داده‌اند. در ادامه شما را با برخی از مدل‌های ترند حلقه ازدواج 2023 آشنا می‌کنیم.

 

مدل‌های ترند حلقه ازدواج 2023

 

مدل‌های ترند حلقه ازدواج 2023

 

در ترند جواهرات 2023 رنگ رزگلد یک بار دیگر به دنیای مد برگشته است. این رنگ جذاب هر سال که می‌گذرد طرافداران بیشتری پیدا می‌کند. سبک و زیبایی حلقه‌های ازدواج رزگلد با دیگر رنگ‌های طلا و جواهر قابل قیاس نیست.

 

همچنین در بین حلقه‌های ازدواج سال 2023 حلقه‌های پرکار و حلقه‌های سنگ‌دار با تراش‌های زیبا و شیک بیشتر از بقیه مدل‌ها به چشم می‌خورند. از آنجا که انگشتر و حلقه نامزدی طلا برای نشان دادن پیوند و عشق ابدی عروس و داماد به یکدیگر می‌باشد، بنابراین انتخاب آن کار بسیار دشواری بوده و باید با توجه به سلیقه دو طرف و همچنین سبک زندگی که دارند انتخاب شود، چرا که باید تا آخر عمر این حلقه را به نشانه تعهد در دستان خود نگه دارند.

 

حلقه‌های الماس گلابی شکل

طرح‌های قیمتی این انگشتر گلابی شکل باعث می‌شود که خاص و لاکچری به نظر برسند. جای تعجب نیست که در سال 2023 آن‌ها جزو برترین ترندهای جواهرات هستند. الماس‌های تراش خورده گلابی شکل که برخی افراد آن را به شکل اشک هم می‌دانند، تصویری از زیبایی و ظرافت هستند. منحنی‌های زیبای آن‌ها به سنگ اجازه می‌دهد تا حتی درخشان‌تر بدرخشد. بسیاری فکر می‌کنند، نگین تراش خورده گلابی شکل، یادآور اشک است، آن‌ها معتقندند این شکل الماس منحصر به فرد، نشانه دهنده اشک‎های شادی است و باعث می‎شود انگشتان شما کشیده‎تر و باریک‎تر به نظر برسند. بسته به روحیه خود می‎توانید یک حلقه الماس گلابی شکل با الماس رو به بالا یا پایین را انتخاب نمائید تا در دستان شما بدرخشد.

 

حلقه با برش بیضی شکل

محبوبیت الماس‌های دارای برش بیضی در سال‌های اخیر باعث شده که آن‌ها به یکی از ترندهای حلقه ازدواج 2023 تبدیل شوند. اگر انگشترهایی با نگین درشت و پر زرق و برق خوشتان می‌آید حلقه‌های برش بیضی بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. در دنیای هالیوود هایلی بیبر( Hailey Bieber ) و کورتنی کارداشیان ( Kourtney Kardashian) از طرفداران این مدل حلقه‌ها هستند.

 

حلقه ازدواج مینیمال

تمایل و گرایش به سادگی یا مینیمالیسم باعث شده که سبک مینیمال به تمام زوایای زندگی ما راه پیدا کند. از آنجا که سبک ساده و مینیمال هرگز قدیمی نمی‌شود و علاقمندان خاص خودش را در تمام دوران‌ها دارد توانسته در ترند حلقه ازدواج 2023 نیز حضور پیدا کند. سادگی و ظرافت این حلقه‌های کلاسیک، جاودانه و ماندگار است. انگشتر ساده با الماس‌هایی که در مرکزشان واقع شده هر کز قدمی نمی‌شوند و همواره جزو محبوب‌ترین سبک حلقه ازدواج بوده و هستند. چنین حلقه ساده‌ای به الماس یا سنگ اجازه می‌دهد تا با تمام زیبایی چشمگیر خود بدرخشد. انواع حلقه ست طلا نیز از محبوب‌ترین مدل‌های حلقه طلا بین زوج‌های جوان است. انواع حلقه‌های کلاسیک و ست را می‌توانید از گالری طلا روبی تهیه کنید.

 

حلقه سه سنگ

نوع دیگر حلقه‌های ترند 2023 حلقه ازدواج سه سنگ می‌باشد که علاوه بر جذابیت زیادی که دارد نسبت به حلقه‌های دیگر بسیار متفاوت و زیبا می‌باشد. حلقه ازدواج سه سنگ بسیار متنوع بوده و بسته به نوع سنگ‌هایی که در آن بکار رفته و نوع تراشی که دارند می‌توانند حالت سنتی یا مدرن داشته باشند. معمولا افرادی که طرفدار این طرح هستند، حلقه‌هایی که یک سنگ مرکزی با دو سنگ در اطرافشان دارند را انتخاب می‌کنند. قرارگیری برش‌های هندسی متفاوت ظاهری منحصر به فرد به استایل فرد خواهند بخشید. ‌

 

حلقه با سنگ رنگی

سنگ‌های رنگی در حلقه‌های ازدواج برای عروس‌هایی که سبک‌های ظریف را انتخاب می‌کنند، بهترین گزینه می‌باشند. پرطرفدارترین حلقه ازدواج با سنگ رنگی مختص به سنگ یاقوت کبود آبی است. سنگ‌هایی مانند یاقوت کبود سلطنتی، یاقوت کبود مونتانا و زمرد از سنگ‌های رنگی محبوب در ساخت حلقه‌های ازدواج 2023 می‌باشند.

 

انگشتر بولگاری

کالکشن زیبا و ماندگار بولگاری مدل B.Zero 1 برای اولین بار در سال 2000 رونمایی شد و از همان سال این کالکشن به یکی از ماندگارترین طرح جواهرات این برند تبدیل شد. در طراحی این کالکشن از دو المان اصلی بولگاری یعنی موتیف و لوگوی رومی بولگاری الهام گرفته شده است. این کالکشن فوق العاده در متریال و ترکیب رنگ بدون وارد کردن ذره‌ای آسیب به کانسپت اولیه طرح کالکشن، هر ساله با ظرافت کامل آپدیت می‌شود.

 

حلقه‌های نامزدی خاص و مدرن

 

حلقه‌های نامزدی خاص و مدرن

 

برای افرادی که دوست دارند احساس منحصر به فرد بودن داشته باشند و به دنبال یک انگشتر و حلقه نامزدی بی‌نظیر هستند در ترند حلقه‌های 2023 حلقه‌های ازدواح ست در رنگ‌های طلایی و سفید با الماس‌های خاص و درخشان پیش بینی شده است.

 

کلام آخر

در دنیای حلقه‌های ازدواج تنوع بسیار زیادی برای بانوان وجود دارد، از حلقه‌های ساده و بدون نگین گرفته تا حلقه‌های پر نگین و با سنگ‌های درشت و پر تراش، که هر کدام مناسب یک سبک و سلیقه هستند. اما معمولا تنوع حلقه ازدواج مردانه بسیار کمتر از مدل‌های زنانه است و معمولا بسیار ساده‌تر و کم زرق و برق‌تر از نمونه‌های حلقه‌های زنانه هستند و این امر انتخاب را برای مردان محدود‌تر می‌کند.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *