hambergermenu

در بهار سال ۱۴۰۲ چه رنگی مد است و چه استایلی ترند است؟

معمولاً قبل از مهمانی ها سؤالات جالبی وجود دارد، مثلاً چه کادویی بخریم ؟ با چه کسانی در مهمانی روبه رو می شویم؟ چه زمانی خودمان رآ آماده کنیم؟ و مهمتر از همه، چه بپوشیم؟ بیشتر ما بعضی اوقات یک لباس ابریشمی بلند تا زمین یا یک صندل در کمدمان داریم و منتظر روزی هستیم که برای یک مراسم یا مهمانی بزرگ مانند مجالس شب عید دعوت شویم تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم. اما آیا این لباس پوشیدن در چنین رویدادی مناسب است؟ بنابراین در این مقاله تمامی گزینه‌هایی که برای انتخاب یک لباس مناسب نیاز دارید، پیش رویتان قرار داده شده است.

 

چرا لباس می پوشیم؟

در واقع پوشیدن یک لباس مناسب میتواند ظاهر زیبای شما را تجلی بخشد.  به طور کلی اغلب اوقات، موقعیت‌هایی که در آن‌ها به لباس‌هایمان اهمیت زیادی می‌دهیم، رویدادهای بزرگی مانند نوروز و عید و…. به زبان ساده، در واقع ما به دو دلیل لباس می پوشیم: باعث میشود که عزت نفس ما افزایش پیدا کند و همچنین می خواهیم از نظر موقعیت و شرایط شیک و مناسب به نظر برسیم. با این حال، دانستن اینکه چه چیزی مناسب است، می‌تواند باعث سردرگمی شود. پس خواندن این مقاله خالی از لطف نیست تا بتوانید انتخاب فوق العاده خود را برای یک شب به یاد ماندنی داشته باشید.

 

در بهار سال 1402 چه رنگی مد است و چه استایلی ترند است؟

 

شیک ترین تیپ خانمی  برای عید ۱۴۰۲

همان طور که میدانید در اوایل بهار و عید هوای سال در اوایل روزهای گرم و شب های سردی دارد، از اینرو با انتخاب درست اقدام به خرید مانتو و انواع شومیزهای مناسب میتوانید بکنید. از سوی دیگر، مدت‌ها سؤال این است که رنگ سال را چه کسی مشخص می‌کند؟ دلیل مشخص‌کردن رنگ برای سال چیست؟ برای پاسخ سوالات خود جای درستی آمده اید، شما تمامی این نکات را دربرخواهید گرفت.

 

قبل از اینکه رنگ سال 1402 معرفی کنیم، باید گفت که کمپانی پنتون قبل از شروع سال میلادی رنگی مشخص می‌کند و برای هر فصل طیفی از این رنگ را در نظر می‌گیرد. رنگ سال 2023 میلادی مصادف با  1402 شمسی، قرمز پرشین  است. اهالی هنر می‌دانند که تابلوها، معماری‌ها و حتی لباس‌های هر فرهنگ از طیف رنگ خاصی پیروی می‌کنند. از طرفی نیز، افرادی که از هنر سرشته ای ندارند، تنها رنگی که میتوانند برای فرهنگ خود مشخص کنند، آبی است؛ آبی فیروزه‌ای آرامش‌بخشی که در مساجد استفاده شده است. بعد از اینکه مشخص شد که رنگ سال چه رنگی است و توسط چه کسی طراحی می شود، سوال پیش آمده این است که رنگ قرمز پرشین چه رنگی است؟

 

شیک ترین تیپ خانمی برای عید ۱۴۰۲

 

رنگ قرمز پرشین چه رنگی است؟

رنگ قرمز پرشین، آتشین مزاج، نماد شجاعت، قدرت و سرزندگی است. این رنگ را می‌توانید در فرش‌های قدیمی ایرانی ببینید. رنگی نشاط‌ بخش و شادی که بیشتر برای گل‌های سرخ ریز و درشت قالی استفاده می‌شده است. حالا گام به گام جلو میرویم تا متوجه شویم که این رنگ را با چه رنگ هایی میتوان ست کرد؟

 

 کت و شلوار مشکی همراه با روسری قرمز رنگ:

رنگ مشکی یکی از بهترین و جذاب ترین رنگ هایی است که دید بصری خنثی دارد و در هنگام ست شدن با رنگ قرمز از هیجان آن رنگ کم می‌کند و ظاهری جذاب آرام برای شما میسازد. به طور کلی شما میتوانید یک روسری قرمز رنگ یا کیف کوچک دستی مجلسی خود را با شلوار و مانتو مشکی ست کنید. و یک جلوه و ظاهری لوکس و با کلاس بسازید. در واقع رنگ مشکی تندی رنگ قرمز را کم میکند و یک تیپ شیک را برای شما ایجاد می کند.

 

ست شومیز سرخ آبی با شلوار سفید

اگر هنوز برای خرید لباس شب عید اقدام نکردید، میتوانید پیشنهادهای هیجان انگیزی بدهیم و سال 1402 با یک تیپ و استایل متفاوت در مهمانی ها ظاهر شوید. یک شومیز قرمز یا سرخ آبی رگ با شلوار سفید کرپ مام استایل همراه با یک کفش شیری رنگ با پاشنه های نه چندان بلند ظاهری آراسته داشته باشید.

 

ست شومیز سرخ آبی با شلوار سفید

 

شلوار طوسی روشن به همراه رنگ سرخ آبی :

اگر شما هم از قانون رنگ ها را بدانید و متوجه می شوید که رنگ گرم اعم از رنگ های قرمز و سرخ آبی به همراه مشکی، سفید و طوسی یک ست فوق العاده ای می سازد. نکته ای که باید بدانید این است که رنگ طوسی تیره برای مراسمات و مهمانی ها رنگ چندان جذابی نیستند و از طرفی نیز رنگ طوسی تیره برای خانم ها، به عنوان رنگ رسمی و اداری محسوب میشود و گزینه خوبی نمی باشد. از اینرو شما میتوانید یک شلوار طوسی روشن را با شومیز یا کت زنانه ست لوکس و لاچکری درست کنید.

 

شال سبز با یک شومیز قرمز

اگر میدانستید که رنگ سبز با قرمز پرشین جذاب و زیبا می‌شود، دیگر نگران انتخاب رنگ های لباس های مهمانی و شب عید خود نخواهید بود؛ البته هر رنگ سبزی جذاب نیست، بلکه سبز روشن یک انتخاب درست در کنار یک پیراهن یا شومیز سرخ آبی است.

 

کلام آخر

بنابراین با شناسایی رنگ ها و لباس هایی که مد نظر شما است میتوانید یک استایل شیک را برای خود انتخاب کنید. از اینرو فرصت را از دست ندهید و بهترین لباس های سال 1402 را با خرید از فروشگاه سین استایل از آن خود کنید. در ضمن شما در این فروشگاه تمامی محصولاتی که مد نظرتان هست با قیمت فوق العاده مناسب و حتی به صورت اقساطی می توانید خرید کنید. پس از مراجعه به وب سایت سین استایل شاهد ترکیب بندی زیبای رنگهای ترند و گرم و سرد خواهید بود.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *