hambergermenu

دیجی فرصت اطلاع از فروش فوق العاده و افت قیمت فروشگاه های آنلاین

گسترش تجارت الکترونیک و افزایش تعداد فروشگاه های اینترنتی باعث شده رقابت مابین آنها افزایش یافته و کسب و کار های آنلاین راه های مختلفی برای رقابت با یکدیگر ابداع کنند از جمله ایجاد کمپین و حراجی های مختلف، ارائه کد های تخفیف، برقراری شرایط فروش فوق العاده، گذاشتن تخفیف های روزانه بر روی برخی از کالاها با عناوینی از جمله پیشنهاد شگفت انگیز، فروش ویژه و غیره. به دلیل زیاد بودن فروشگاه های اینترنتی و فرصت های خریدی که آنها ایجاد می کنند ممکن است افراد این طرح ها و پیشنهاد های فوق العاده را از دست داده و نتوانند از موقعیت های بوجود آمده بهره ببرند.

 

همچنین به خاطر شرایط خاص اقتصادی ممکن است قیمت کالا های مختلف به صورت روزانه یا لحظه ای دچار کاهش یا افت شوند و در زمانی که قیمت آن کالا پایین آمده یا با تخفیف خاصی عرضه گردیده این فرصت خرید، از دید خریداری که به آن نیاز دارد مخفی بماند و نتواند از موقعیت به وجود آمده استفاده کند.

 

ما در دیجی فرصت سایتها و فروشگاه های اینترنتی محبوب و معروف را به صورت لحظه بررسی کرده و موقعیت ها و فرصت های خرید به وجود آمده را رایگان به اطلاع کاربران می رسانیم.

 

دیجی فرصت

 

خدمات دیجی فرصت

به طور کلی هدف ما در دیجی فرصت اطلاع رسانی فرصت های خرید به وجود آمده به طور رایگان به همه افراد می باشد منظور از فرصت های خرید ارائه کد تخفیف، اطلاع رسانی حراجی ها و طرح های فروش فوق العاده یا به عبارتی دیگر کمپین های فروشگاه های اینترنتی و یافتن افت قیمت روی کالای به خصوص می باشد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند محصول مورد نظر خود را قیمت پایین تر و همراه با تخفیف لحظه ای، روزانه یا مناسبتی خرید کنند. تجربه خرید کالای با کیفیت از فروشگاه های آنلاین با قیمت پایین تر و ارزان تر مسلما شیرین تر خواهد بود.

 

افت قیمت : تخفیف دیجی کالا تخفیف دیجی استایل

سیستم نرم افزاری ما در دیجی فرصت هر روز قیمت تمامی کالاهای موجود در دیجی کالا و دیجی استایل را استخراج و ذخیره می کند و با استفاده از الگوریتم هایی افت قیمت ها یا تخفیف های پنهانی که در روز های خاص روی برخی از کالا اعمال می شود و احتمالا از دید کاربران مخفی می ماند را به طور اتوماتیک شناسایی کرده و در دسته های مختلف به اطلاع کاربران می رساند. معمولا این کاهش قیمت ها کوتاه مدت هستند و در صفحات اصلی این فروشگاه ها تبلیغ نمی شوند به همین دلیل اکثر خریداران نمی توانند از این کاهش قیمت ها مطلع شوند و فرصت به وجود آمده را از دست خواهند داد.

 

شما میتوانید با مراجعه روزانه به دیجی فرصت از این فرصت ها مطلع شوید و با استفاده از ابزارهای تعبیه شده محصولات را بر اساس بیشترین تخفیف قیمتی در بازه های مختلف زمانی مرتب کنید همچنین این امکان بر اساس بیشترین مبلغ تخفیف هم فراهم شده است.

 

تخفیف دیجی کالا

 

نمودار قیمت

از آنجایی که در دیجی فرصت قیمت محصولات به صورت روزانه رصد و ذخیره می‌شوند، نمودار واقعی قیمت کالاها را میتوانید مشاهده کنید این نمودار بر اساس قیمت فروش محصول در بازه یک ماهه ترسیم می شود بدین ترتیب شما مطمئن خواهید بود که بالاترین و پایین ترین قیمت به صورت واقعی نمایش داده شده فارغ از قیمت نمایشی که با درصد تخفیف بعضا نمایش داده میشود. در این نمودار علاوه بر قیمت روزانه میانگین قیمت در 30 روز نیز مشخص گردیده که توانایی تصمیم گیری برای خرید کالای مورد نظر را افزایش می دهد. سابقه ی قیمت ذخیره شده در دیجی فرصت در بازه های 60 روزه و 90 روزه نیز موجود است که این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند قیمت کالای مورد نظر را در گذر زمان مشاهده کند و سپس خرید خود را انجام دهد.

 

طرح های فروش فوق العاده (کمپین ها)

فروشگاه های اینترنتی در مواقع خاص مثل شب یلدا، بلک فرایدی، عید نوروز و دیگر رویداد ها ممکن است طرح های فروش فوق العاده یا حراجی برگزار کنند یا ممکن است به دلایل مختلف مثل انبار گردانی، تک سایز شدن، تغییر فصل و … تخفیف خوبی را روی کالایی خاص اعمال کنند. از آنجایی که تعداد این فروشگاه ها و محصولاتشان زیاد است ممکن است شما نتوانید روزانه به همه ی آنها سر زده و در نتیجه این فرصت یا موقعیت خرید بعضا کوتاه مدت را از دست بدهید. تیم ما در دیجی فرصت به طور مستمر به فروشگاه های اینترنتی سرزده و فرصت های خرید به وجود آمده را به اطلاع شما میرساند تا دیگر نیازی نباشد وقت زیادی صرف گشت و گذار در میان آنها نمایید. از جمله فروشگاه های آنلاین که در حال حاضر اطلاع رسانی میگردند میتوان به فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خانومی، فروشگاه مد و پوشاک بانی مد، فروشگاه آنلاین موتن رو و چند فروشگاه دیگر اشاره نمود.

 

کد تخفیف

کد تخفیف رشته ای از اعداد و حروف است که به صورت عمومی یا اختصاصی به مشتریان فروشگاه های اینترنتی عرضه شده و با استفاده از آن می توانند مقداری تخفیف بر روی خرید خود بگیرند. تیم ما کد تخفیف دیجی کالا و کد تخفیف دیجی استایل و دیگر فروشگاه های معتبر اینترنتی را پس از تست و راستی آزمایی به طور رایگان در اختیار شما قرار می دهد و با استفاده از آن بتوانید خرید بهتری داشته باشید. این کدها در چند دسته کد تخفیف 100 درصدی دیجی کالا، کد تخفیف 90 درصدی دیجی استایل، کد تخفیف اولین خرید، کد تخفیف خرید غیر اول و دیگر کدهای تخفیف قرار میگیرند.

 

تخفیف دیجی استایل

 

مزایای دیجی فرصت

اطلاع از طرح ها و کمپین های فروشگاه های آنلاین

 

از دست ندادن فرصت های خرید به وجود آمده

 

اطلاع از آخرین تخفیف ها

 

مشاهده تاریخچه قیمت کالا ها

 

یافتن فرصت های خرید آنلاین

 

دیجی فرصت بستری فراهم آورده است تا اطلاعات مربوط به فرصت های خرید و افت قیمت هایی که در مواقع مختلف توسط فروشگاه های اینترنتی عرضه می گردد را به صورت یکجا گردآوری کرده و در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد هدف ما از این کار دسترسی آسان به  اطلاعات تجارت الکترونیک و بهبود اکوسیستم کسب و کار های آنلاین و تجربه خرید بهتر برای کاربران نهایی و سود بیشتر برای فعالان حوزه آی تی میباشد ما همواره تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم به بهترین نحو در راستای این اهداف مجموعه دیجی فرصت را ارتقا بخشیم و همواره منتظر شنیدن پیشنهاد ها و انتقادهای شما هستیم.

 

راه های ارتباطی با مجموعه دیجی فرصت

شما سروران گرامی می توانید در صورت نیاز  از طریق راه های زیر با دیجی فرصت در ارتباط باشد

 

آدرس: اصفهان، کنار گذر اتوبان خرازی، ساختمان امام رضا، طبقه سوم

 

تلفن دفتر مرکزی: 03137665867

 

روابط عمومی: 09394449343

 

مدیریت: 09132267021

 

همکاری با دیجی فرصت

دیجی فرصت آماده همکاری با فروشگاه ها و وب سایت های مختلف میباشد در صورت تمایل به همکاری با دیجی فرصت میتوانید فرم مربوط را پر کرده تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند یا با شماره تلفن های بخش ارتباط با ما تماس بگیرید.

 

دیجی فرصت فروشنده کالا نیست و تمامی قیمت ها از سایتهای اینترنتی همکار استخراج شده و  نمایش داده می شود و کاربران مستقیما از فروشگاه های معتبر اینترنی خرید خواهند کرد. کلیه فرآیند خرید و پرداخت و ارسال کالا و خدمات پس از فروش توسط فروشگاه همکار انجام خواهد گرفت و برای اطمینان خاطر شما سروران گرامی دیجی فرصت دارای نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال است.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *