hambergermenu

راهنمای جامع خرید تلفن پاناسونیک

پاناسونیک از برند‌های مطرح جهان است که سال‌های زیادی توانسته کیفیت محصولات خود ‌و البته جایگاه خود بین مشتریان را حفظ کند. شرکت پاناسونیک در شهر اوزاکا ژاپن توسط کونوسوکه ماتسوشیتا در 13 مارس سال 1918 میلادی تأسیس شد و به‌طور رسمی‌ کار خود را آغاز کرد. کونوسوکه ماتسوشیتا از همان ابتدای کارش در صنعت الکترونیک، به کیفیت محصولات توجهٔ ویژه‌ای داشت و همین موضوع باعث شد در اوایل کار، بازار جهانی را به‌دست بگیرد و محصولات خود را به بسیاری از کشورهای جهان صادر کند. وی تلاش می‌کرد لوازمی که مردم برای یک زندگی لازم داشتند را تولید کند، ازاین‌رو به تولید محصولاتی چون رادیو، دوچرخه، ضبط‌صوت، تجهیزات استریو، لوازم برقی جانبی و لوازم‌خانگی روی آورد.

 

پاناسونیک با شعار “زندگی بهتر، جهانی بهتر” توانست به اولین برند محبوب محصولات ارتباطی در جهان تبدیل شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا روش خرید تلفن پاناسونیک از نمایندگی پاناسونیک را بررسی کنیم.

 

خرید تلفن پاناسونیک

 

تلفن پاناسونیک

پاناسونیک یکی از برند‌های محبوب است. تلفن ازجمله محصولات ارتباطی این برند است که در جهان حرف اول را می‌زند. تلفن‌های پاناسونیک در دو نوع باسیم و بی‌سیم تولید می‌شوند‌. این تلفن‌ها ظاهری بسیار زیبا، طراحی مدرن و بسیار جذاب دارند‌. از تلفن‌های پاناسونیک به‌راحتی می‌توانید در مکان‌های مختلف مثل منزل، محل کار، شرکت‌های بزرگ و … استفاده کنید. در طراحی این تلفن‌ها، تمامی ‌استانداردهای جهانی رعایت شده‌است. تکنولوژی منحصربه‌فرد و سازگاری با محیط‌زیست، ازجمله قابلیت‌های مهم تلفن‌های پاناسونیک هستند. سیستم‌های این تلفن، در انواع تک گوشی، دو گوشی و چند گوشی موجود هستند.

 

  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد تلفن‌های پاناسونیک

قبل از خرید تلفن پاناسونیک، باید ویژگی‌های آن را موردبررسی قرار دهید. تلفن‌های پاناسونیک چه تک گوشی، چه دو گوشی، چه چند گوشی، چه باسیم و چه بی‌سیم، همه دارای برخی ویژگی‌های مشترک هستند که آنان را به پراستفاده‌ترین تلفن‌ها در سطح جهان تبدیل کرده‌اند. ازجمله این ویژگی‌های می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

۱. شماره‌انداز (ID CALLER)

تمامی‌ گوشی‌های پاناسونیک قابلیت شماره‌انداز (ID CALLER) رادارند. با این قابلیت، می‌توانید تماس‌های ورودی خود را کنترل کنید.

 

۲. شمارنده‌ی پیام

روی بیس اکثر تلفن‌های پاناسونیک، صفحه‌ی شمارنده‌ی پیام 2 رقمی‌ تعبیه شده‌است. با این قابلیت، در صورت عدم پاسخگویی، تعداد پیام‌های ذخیره‌شده برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. شماره‌ی موردنظر را انتخاب کنید و پیغام ذخیره‌شده‌ی مربوط به آن شماره را گوش دهید.

 

۳. دفترچه تلفن 100 شماره‌ای

تلفن‌های پاناسونیک می‌توانند 100 نام و شماره را در دفترچه خود ذخیره کنند. زمانی که این اطلاعات ثبت شوند، می‌توانید به‌راحتی و بدون شماره‌گیری، با شماره‌ی موردنظر خود تماس بگیرید.

 

۴. تنظیمات بسیار ساده و راحت برای استفاده

تلفن‌های پاناسونیک، تنظیمات بسیار ساده‌ای دارند و شما با یک بار نگاه کردن به تنظیمات، می‌توانید بر آن مسلط شوید.

 

خرید تلفن پاناسونیک

 

راهنمای خرید تلفن پاناسونیک

قبل از خرید تلفن، باید اطلاعات کاملی داشته باشید. با داشتن این اطلاعات می‌توانید بهترین تلفن را برای منزل یا محل کار خود خریداری کنید. البته تنها داشتن این اطلاعات نمی‌تواند شمارا در خرید تلفن پاناسونیک راهنمایی کند، بلکه باید به کمک یک کارشناس و فرد خبره در این زمینه، خرید را انجام دهید. در ادامهٔ مقاله با مواردی که قبل از خرید باید موردبررسی قرار دهید، آشنا می‌شوید:

 

  •  کیفیت صدا

همان‌طور که می‌دانید، تلفن برای انتقال صداست و از‌این‌رو مهم‌ترین ویژگیی که تلفن باید داشته باشد، کیفیت بالا در انتقال صداست. در تلفن‌های همراه با توجه به‌قدرت سیگنال و آنتن‌دهی، کیفیت انتقال صدا در مکان‌های مختلف، متفاوت است، اما در تلفن ثابت برخلاف تلفن همراه، کیفیت انتقال صدا در هر مکانی باید خوب باشد، بنابراین قبل از خرید تلفن پاناسونیک، باید کیفیت و افت صدا، قطع و وصل شدن آن را موردبررسی قرار دهید.

 

  •  تعداد گوشی تلفن

یکی از مواردی که باید برای خرید به آن توجه داشته باشید، تعداد گوشی است. ظرفیت اتصال اکثر تلفن‌‌های بی‌سیم دیجیتال مدرن، حداکثر 6 گوشی است. قبل از خرید باید مشخص کنید چه تعداد گوشی نیاز دارید؛ حتی اگر قصد دارید در آینده به گوشی‌های خود اضافه کنید، باید بررسی کنید که مدل موردنظر شما چه تعداد گوشی را پشتیبانی می‌کند. اگر تلفن شما بیشتر از یک گوشی را پشتیبانی کند و بتوانید گوشی را در بیش از یک اتاق قرار دهید، از ویژگی‌های خاصی مانند تماس داخلی، انتقال تماس، اشتراک دفترچه تلفن یا انتقال دفترچه تلفن و گاهی اوقات نظارت بر کودک بهره‌مند می‌شوید.

 

  •  مسدود کردن شماره‌ها

آیا شما هم از تماس‌های گاه‌وبی‌گاه تبلیغات اذیت می‌شوید؟ در حال حاضر، اکثر تلفن‌ها به‌نوعی ویژگی مسدود کردن شماره‌ها رادارند، اما این ویژگی‌ها می‌توانند در جزئیات، کمی‌ متفاوت باشند مثلاً شما می‌توانید با توجه به نوع تماس، شماره را مسدود کنید‌. برای مثال، تماس‌های بین‌المللی یا تماس‌های تلفنی خاص.

 

خرید تلفن پاناسونیک

 

  •  ویژگی‌های اضافی

همهٔ تلفن‌های پاناسونیک قابلیت‌های یکسانی ندارند. اطلاع از ویژگی‌های اضافی قبل از خرید تلفن پاناسونیک می‌تواند به شما کمک فراوانی کند‌. ازجمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • سیستم منشی: زمان‌هابی که نمی‌توانید پاسخگو باشید، منشی تلفن شما پاسخگو است.

 

  • فعال بودن حالت شب (بی‌صدا و یا silent): شما می‌توانید در ساعات خاصی از شبانه‌روز، تلفن را روی حالت شب بگذارید تا زنگ نخورد.

 

  • اتصال به تلفن همراه: می‌توانید تلفن ثابت را به تلفن همراه وصل کنید و تماس‌های تلفنی ثابت را با تلفن همراه پاسخ بدهید یا برعکس.

 

  • دکمه‌های بزرگ، محکم و سازگار با سمعک: دکمه‌های بزرگ و محکم، طول عمر بالایی به تلفن می‌دهند. حتی برخی از این تلفن‌ها، قابلیت سازگاری با دستگاه‌های کمک شنوایی و سمعک‌ها و امکان افزایش صدا رادارند.

 

  • صدا روی پروتکل اینترنت (VoIP): با این تکنولوژی می‌توانید تلفن ثابت را به اینترنت وصل کنید. البته باید یک حساب VoIP راه‌اندازی کنید.

 

خرید تلفن پاناسونیک

 

سخن پایانی

اگر قصد خرید تلفن پاناسونیک رادارید، باید به نمایندگی تلفن پاناسونیک مراجعه کنید. نمایندگی‌ها همیشه معتبرترین فروشنده هستند که خدمات پس از فروش نیز دارند. درواقع در بخش اول که فروش است، متخصصان و کارشناسان حرفه‌ای حضور دارند و در خرید تلفن به شما کمک می‌کنند. در بخش دوم که خدمات پس از فروش است، متخصصان و تعمیرکاران مجرب و دوره‌دیده، به تعمیر محصولات و پاسخگویی شما عزیزان می‌پردازند. نمایندگی پاناسونیک تمامی ‌مدل‌ها و تمامی‌ محصولات برند پاناسونیک را عرضه می‌کند و ازاین‌رو پاسخگوی هر نوع درخواست و خرید مشتریان عزیز است. وجود گارانتی برای محصولات پاناسونیک، خیال شمارا از بابت کیفیت آسوده می‌کند. برای خرید ابتدا با کارشناسان تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *