hambergermenu

شرایط مهاجرت به انگلستان و اخذ اقامت این کشور

کشور انگلستان که به سرزمین شکوه و امید نیز معروف است، یکی از کشورهای قدرتمند جهان محسوب می‌شود و از لحاظ کیفیت زندگی، خدمات بهداشتی و موارد دیگر در سطح بالایی قرار دارد. بنابراین بی‌دلیل نیست، افراد زیادی خواستار زندگی در این کشور هستند. برای مهاجرت به انگلیس روش‌های مختلفی وجود دارد و هر فرد وابسته به شرایط خود، می‌تواند از طریق یکی از راه‌های معرفی شده در این مطلب به این کشور مهاجرت کند.

 

قبل از گرفتن تصمیم نهایی و انتخاب نوع مهاجرت به شما توصیه می‌کنیم از افراد خبره در این زمینه کمک بگیرید. در ادامه روش‌ های مهاجرت به انگلیس را مورد بررسی قرار می‌دهیم و به شما می‌گوییم اگر بخواهید اقدام کنید، بهترین روش جهت طی کردن راحت مسیر مهاجرت، چیست.

بیشتر بخوانیدچگونه به انگلیس مهاجرت کنیم؟

 

شرایط مهاجرت به انگلستان و اخذ اقامت این کشور با پارسیس

 

چرا باید به انگلیس مهاجرت کنید؟

انگلستان یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی به شمار می‌رود و هر ساله افراد زیادی خواهان اقامت در این کشور هستند. از نظر کاری، این کشور دارای فرصت‌های شغلی بسیار است و هر فردی با هر توانایی، می‌تواند کار پیدا کند. همچنین درآمد افراد، متناسب با هزینه‌های زندگی است و هر فردی می‌تواند یک زندگی مطلوب و باکیفیت را تجربه کند.

 

از لحاظ سیستم آموزشی هم این کشور بسیار قدرتمند است؛ کمتر فردی است نام دانشگاه‌های کمبریج و آکسفورد را نشنیده باشد و نخواهد در این دانشگاه‌ها درس بخواند. البته تنها این دو دانشگاه نیستند که متقاضیان زیادی دارند، از میان ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا ۱۱ دانشگاه برتر در این کشور قرار دارد.

 

این کشور از لحاظ حمل و نقل عمومی هم زیر ساخت بسیار خوبی دارد و بسیاری افراد بدون احساس نیاز به ماشین شخصی، به راحتی در این کشور با قیمتی ارزان رفت‌وآمد می‌کنند. همچنین از لحاظ فرهنگی نیز بسیار غنی بوده و در زمینه‌های بسیاری همانند ادبیات، نقاشی، موسیقی و غیره از اعتبار بالایی برخوردار است. می‌توان در عرصه هنر و فرهنگ از افراد بزرگی همچون شکسپیر، جین آستین، پینک فلوید و رولینگ استونز نام برد.

 

وقتی به انگلستان مهاجرت کنید، از حمایت دولت هم برخوردار می‌شوید. در این کشور، تمامی شهروندان به یک اندازه ارزشمند بوده و دولت به افراد کار افتاده و بیمار، کمک شایانی می‌کند. همچنین حتی اگر زمانی شغل خود را از دست بدهید، از سمت دولت مورد حمایت قرار می‌گیرید.

 

روش‌ های اقامت انگلستان چیست؟

راه‌های مختلفی برای گرفتن ویزای انگلستان و اقامت این کشور وجود دارد. شما می‌توانید از روش‌های زیر اقامت انگلستان را به دست آورید.

 

  • کار؛
  • تحصیل؛
  • ازدواج،؛
  • تولد؛
  • سرمایه‌گذاری؛

 

همچنین اگر جزو افراد خاص و هنرمند هستید، امکان دریافت اقامت انگلستان را دارید. البته راحت‌ترین روش مهاجرت با انگلستان از طریق تحصیل است. بعد از تحصیل هم فرصت‌های شغلی بسیاری برای فارغ‌التحصیلان وجود دارد و این مزیت بزرگی است.

 

اگر قصد دارید از طریق کار اقدام کنید، باید پیشنهاد شغلی داشته باشید. راه‌های دیگر هم مانند اقدام از طریق ویزاهای جستجوی کار یا اقدام از طریق ویزاهای کاری برای افراد حرفه‌ای و متخصص وجود دارد.

 

اگر هم ورزشکار حرفه‌ای هستید و می‌توانید باعث شوید با ورودتان به این کشور، آن رشته ورزشی در بالاترین سطح قرار گیرد، می‌توانید از این طریق اقدام کنید.

 

برای اقدام از طریق سرمایه‌گذاری هم باید حداقل مبلغ ۲ میلیون پوند، داشته باشید تا بتوانید ویزای Tire1 را دریافت کنید. با این مبلغ، شما می‌توانید ۳ سال و ۴ ماه در این کشور اقامت داشته باشید. البته بعد از گذشت این زمان، ویزا به مدت ۲ سال دیگر قابل تمدید است. اگر سرمایه شما بیشتر است و ۱۰ میلیون پوند سرمایه دارید، می‌توانید بعد از گذشت ۲ سال برای دریافت اقامت دائم، اقدام کنید. اگر هم ۵ میلیون پوند داشته باشید، پس از گذشت ۳ سال می‌توانید درخواست دهید.

 

شرایط ازدواج هم با موارد گفته شده بالا متفاوت است. حتما باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشید و اثبات کنید حداقل ۲ سال با هم زندگی خواهید کرد. همسرتان هم باید از عهده هزینه‌ها برآمده و از لحاظ مالی، قدرت پوشش هزینه‌های زندگی را داشته باشد.

 

بعد از مهاجرت چقدر طول می‌ کشد تا تابعیت این کشور را به دست آورید؟

باتوجه به اینکه روش‌های مهاجرت به انگلستان متفاوت است، مدت زمان زمان لازم هم برای کسب اقامت دائم متفاوت خواهد بود. شما اگر از طریق کار اقدام به مهاجرت کنید، پس از مدت ۲ تا ۵ سال می‌توانید موفق به اخذ اقامت دائم این کشور شوید. اگر از طریق تحصیل اقدام کنید، پس از فارغ‌التحصیلی ۲ سال فرصت خواهید داشت تا کاری مرتبط با رشته تحصیلی خود پیدا کنید. پس از پیدا کردن کار، می‌توانید اقامت کاری دریافت کنید که بعد از گذشت ۵ سال امکان این را دارید که برای دریافت اقامت دائم، اقدام کنید؛ ولی اگر ازدواج کرده باشید پس از گذشت ۳ سال، امکان گرفتن اقامت انگلیس وجود دارد.

 

شرایط اخذ اقامت انگلستان و شهروندی آن چیست؟

برای دریافت اقامت انگلستان حتما باید سن شما بالای ۱۸ سال باشد و هیچ‌گونه سابقه کیفری نداشته باشید. پس از اخذ اقامت هم باید در این کشور زندگی کنید و قبلا هم ۵ سال در این کشور زندگی کرده باشید. در نهایت مهم است در یک سال گذشته در خاک این کشور، زندگی کرده باشید و کمتر از سه ماه بیرون از این کشور، بوده باشید.

 

بهترین شهرهای انگلستان کدام هستند؟

اکثر شهرهای انگلیس برای زندگی مناسب هستند؛ اما ممکن است هزینه زندگی در برخی شهرها مانند لندن، بسیار بالا باشد و افراد ترجیح دهند به شهر دیگری مهاجرت داشته باشند. اگر بخواهیم به صورت کلی به معرفی بهترین شهرها بپردازیم شامل شهرهای زیر است:

  • لندن؛
  • بیرمنگام؛
  • منچستر؛
  • ردینگ؛
  • ساوتهمپتون؛
  • بریستوا؛
  • لیورپول؛
  • لیدز؛
  • آکسفورد؛
  • کمبریج ؛

 

بعد از مهاجرت چقدر طول می‌ کشد تا تابعیت این کشور را به دست آورید با پارسیس

 

مهاجرت به انگلستان از طریق موسسه پارسیس

افراد بسیاری متقاضی مهاجرت به انگلستان و دریافت ویزای انگلیس هستند. روش‌های مهاجرتی متفاوتی برای ورود به این کشور وجود دارد و برای گرفتن بهترین تصمیم بهتر است از کمک مشاوران حرفه‌ای برخوردار شوید. متخصصان حرفه‌ای موسسه مهاجرتی پارسیس شرایط شما را مورد بررسی قرار داده و با توجه به اینکه از اطلاعات به روز برخوردار هستند می‌توانند مناسب‌ترین پیشنهاد را به شما ارائه دهند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *