hambergermenu

چرا کفش چرم تبریز بهترین کفش ایران است؟

حتما شما هم تا به حال درمورد کفش چرم تبریز شنیده‌اید؛ اما ممکن است تصویری که از آن در ذهن خود دارید با حقیقت کفش چرم طبیعی متفاوت باشد.

 

شما در هنگام خرید کفش چرم مردانه چه نکاتی را در نظر می­گیرید؟ آیا چرم طبیعی را ترجیح می­دهید یا بیشتر تمایل به خرید محصولاتی دارید که از مواد مصنوعی ساخته شده است؟

 

در ادامه با ما همراه باشید تا قبل از دادن یک پاسخ سریع به این سوالات، شما را با مزایای چرم طبیعی آشنا سازیم که قطعا روی تصمیم و نظر شما تاثیرگذار خواهد بود.

 

کفش چرم طبیعی

 

طراحی کفش چرم طبیعی در طول زمان

در صنعت مد و پوشاک طراحی نوین یکی از مشخص‌ترین تغییرات ظاهری محصولات است.

 

در این میان مدلساز‌های کفش چرم نیز هم‌پای دیگر محصولات از طراحی جدید و مدرن برای محصولات چرمی استفاده می‌کنند. با نگاه کردن به دو تصویر زیر کاملا متوجه پیشرفت در مدلسازی و طراحی کفش چرم خواهید شد.

 

انواع طراحی و مدلسازی کفش چرم

 

تقسیم ­بندی انواع چرم طبیعی

در صنعت چرم­سازی از انواعی چرم استفاده می­شود که هرکدام ویژگی خاص خود را دارد، در زیر به تعدادی از آن­ها اشاره می­کنیم:

 

  • چرم سبک: از این مواد برای تولید محصولاتی که نازک هستند و از ظرافت بیشتری برخوردارند، استفاده می­شود. نمونه ­های تولیدی با این مواد شامل لباس­های چرمی است.

 

  • چرم نیمه­ سنگین: به ­دلیل قیمت بالایی که این نوع چرم دارد از آن برای تولید محصولات خیلی لوکس و تزئینی استفاده می­کنند.

 

  • چرم سنگین: یکی از زیباترین و بادوام ­ترین انواع چرم است که از آن برای ساخت رویه و زیره کفش چرم طبیعی استفاده می‌شود و همچنین در تولید کیف­ های دستی به­ کار می­رود.

 

تاریخچه کفش چرم طبیعی

نمی­توان اظهار کرد که نخسین بار چه کسی اقدام به تولید کفش چرم کرده اما قدیمی­ترین کفشی که از چرم ساخته شده مربوط به 5 هزارسال پیش است که در کشور ارمنستان و در یک غار کشف شده است.

 

آشوری­ ها نیز برای ساخت کفش از چرم استفاده می­کردند. سال­هاست که انسان­ها از این محصول طبیعی برای مقاصد مختلف بهره می­برند.

 

حتی با وجود اینکه علم و صنعت پوشاک به پیشرفت­های بسیاری در تمام زمینه ­ها دست یافته­اند اما هنوز هم محصولی پیدا نشده است که جایگزین چرم طبیعی شود.

 

مزایای کفش چرم طبیعی

کفش چرم مردانه و زنانه از دسته محصولاتی است که موردعلاقه بسیاری از افراد می­باشد. در ادامه بهتر است با مزایایی که این کالای خاص دارد آشنا شوید:

 

سطح چرم قابلیت عبور جریان هوا را دارد

“چرم نفس می­کشد” شاید به نظرتان این جمله اغراق ­آمیز باشد اما در واقعیت چنین چیزی وجود دارد، روزنه­ های بسیار ریزی که روی چرم هست باعث ایجاد جریان هوا می­شود. این مزیت بارز سبب می­شود تا گردش هوا مانع از تجمع رطوبت و ایجاد بوی نامطبوع شود.

 

راحتی پا هنگام استفاده

برای بیرون رفتن، سرکار و حتی در مهمانی برایتان پیش آمده است که کفش پای شما را اذیت کند؟ جدا از اینکه در آن لحظه احساس ناخوشایندی را تجربه می­کنید، اگر بخواهید طولانی مدت به استفاده از محصولات نامناسب ادامه دهید دچار عارضه­ های مختلف می­شوید.

 

ساخت و تولید این محصولات به­ گونه­ ای است که در زمان استفاده پای شما احساس راحتی می­کند و مانع از آسیب رساندن به کمر شما می­شود.

 

طول عمر زیاد و دوام بالا

از مهم­ترین مزیت­هایی که این مدل کفش دارد دوام بالای آن است. طول عمر کفش چرم طبیعی زیاد بوده و در قبال هزینه­ ای که پرداخت می­کنید مطمئن باشید که محصول خیلی خوبی را خریداری کرده ­اید.

 

نکته: واکس زدن طول عمر کفش چرم را دو برابر می‌کند. شاید باور نکنید اما واکس زدن نقش بسیار پررنگی در سالم ماندن کفش شما دارد. طبق تجربه و مشاهده، کفش چرمی که واکس می‌خورد دیرتر خراب می‌شود. چرا؟ چون چرم طبیعی دارای منافذی است که واکس به خورد آن می‌رود و از ترک خوردن و خشک شدن چرم در طول زمان جلوگیری می‌کند.

 

بعضی افراد در زمان خرید کفش چرم مردانه به دلیل قیمت بالاتر چرم طبیعی، از خرید آن منصرف می­شوند اما کافی است یک­بار این محصولات را انتخاب کنید و بعد از مدتی با دیدن دوام و کیفیت آن­ها از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

 

کفش چرم تبریز نیز یکی از محصولات مورد علاقه هموطنان است که از این ویژگی مناسب برخوردار می­باشد. شما می­توانید برای مشاهده و خرید کفش چرم مردانه تبریز به نمایندگی­های فروش مراجعه کنید.

 

کفش چرم طبیعی

 

کفش چرم به­ راحتی تعمیر می­شود

محصولات مصنوعی در صورت خراش و ترک ­خوردگی دیگر بلا استفاده به­ نظر می­رسد اما چرم طبیعی قابلیت اجرای بیشتر کارهای تعمیری مثل رفع خراشیدگی را دارد.

 

زیبایی و شیک بودن

اگر به استایل خاص خود اهمیت می­دهید و از آن دسته افرادی هستید که در هر مکانی دوست دارید شیک­پوش و مرتب به ­نظر برسید، خرید کفش طبیعی مردانه و زنانه قطعا گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

 

این مدل کفش­ها از مواد براق و زیبا که دارای کیفیت بالایی هستند، تولید شده و رنگ­های مختلف آن در بازار موجود است.

 

تمیز کردن آسان

اگر روی محصولات مصنوعی لکه ایجاد شود پاک کردن آن خیلی دشوار است اما کفش چرم در مقایسه با نمونه­ های مصنوعی بسیار راحت و با استفاده از یک پارچه نمدار سطح آن از هرگونه آلودگی پاک می­شود.

 

سازگاری با محیط­ زیست

فرآیند تولید مواد مصنوعی گازهای مضری را وارد هوا می­کند در حالی که چرم یک ماده طبیعی است که در ساخت آن از هیچ ماده مضر شیمیایی استفاده نمی­شود. این ویژگی محصولات حاصل از این مواد را با محیط­ زیست سازگار می­کند.

 

قابلیت انعطاف ­پذیری

شاید در نگاه اول تصور کنید تفاوتی میان نمونه­ های مصنوعی و طبیعی نیست، اما بهتر است هر کدام را پا کنید تا متوجه شوید که بسیاری از انواع مصنوعی حالت خشکی دارند. اما چرم طبیعی شکل پای شما را می­گیرد و به­خوبی انعطاف­ پذیر است.

 

سبکی

کفشی که حس سنگینی داشته باشد، برای گام برداشتن شما را با مشکل مواجهه می­کند اما چرم جنس بسیار سبکی دارد.

 

این خاصیت به شما کمک می­کند تا پیاده­ روی راحتی را داشته باشید و کمترین فشار به پای شما وارد شود. همچنین بعد از پایان یک روز کاری پر رفت­ و ­آمد، کمتر احساس خستگی کنید.

 

سوالی که در ابتدا از شما پرسیدیم را به­ خاطر دارید؟ که برای خرید کفش چرم مردانه انتخاب اول شما کدام است؟

 

با وجود مزایای خاص و منحصر به­ فرد این مدل کفش آیا ارزش یک­بار امتحان را ندارد؟ بدون شک اگر جزء آن دست افرادی هستید که به کیفیت محصول اهمیت می­دهید، خرید کفش چرم تبریز انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

 

چطور کفش چرم طبیعی و مصنوعی را تشخیص بدهیم؟

ویژگی خاصی که چرم طبیعی دارد بوی آن است وقتی قصد انتخاب مدل­های چرم طبیعی را دارید برای اینکه بدانید که محصول اصل است یا تقلبی به این مورد دقت کنید.

 

نمونه­ های طبیعی خیلی نرم و لطیف هستند، این ویژگی را با دست کشیدن روی محصول تا حدودی متوجه خواهید شد. وقتی روی آن دست می­کشید، نباید حالت خرد داشته باشد مدل­های تولیدی از چرم طبیعی یکدست هستند.

 

جمع­ بندی

خرید کفش چرم مردانه مزیت‌هایی دارد که در طول مطلب به‌ آن اشاره کردیم. برای جمع‌بندی به صورت کلی استفاده از این محصول را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به استایل خود اهمیت می‌دهند. اگر برای شما هم مهم است که شیک و جذاب لباس ‌بپوشید و در عین‌حال دنبال بهترین‌ها هستید خرید کفش چرم مردانه بهترین انتخاب است. کلام آخر اینکه با کفش چرم تبریز در محافل دوستانه و رسمی استایلی خاص داشته باشید و همواره بدرخشید.

 

 

دسته بندی :

دیدگاه ها

  • میرزا سالار دی ۲۸, ۱۴۰۱ :: ۶:۳۵ ق.ظ

    انصافا هرکی تا حالا کفش چرم اصل نپوشیده ضرر کرده

    • منصوری بهمن ۱۴, ۱۴۰۱ :: ۳:۱۸ ق.ظ

      داشتن یک جفت کفش چرم لازمه واقعا !

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *