hambergermenu

جدید ترین استایل های پاییزه و زمستانه هودی دخترانه

چکیده : در این بخش در رابطه با دیزاین جدیدترین استایل های پاییزه و زمستانه با هودی دخترنه نکاتی را بررسی می کنیم.این مدل های نام برده شده همه ترند سال هستند.

 

در میان استایل های مختلف پوشاک و لباس، استایل های زمستانه همیشه شیک تر و مجلل تر هستند! این پوشاک برای خانم ها و آقایان با تعاریف به خصوصی مشخص شده و یادآور برگ ریزان پاییز و برف زمستانی هستند.

 

استایل های دخترانه زمستانی و پاییزی اغلب با پوشیدن یک هودی، سیوشرت، شلوار ضخیم، کلاه، شال گردن، لباس های بافت، کفش های بوت یا پوتین های زمستانی و… تکمیل می شوند.

 

برای ست کردن یک استایل جدید زمستانی باید حتما به جدیدترین ترندهای این سبک دقت داشته باشید.

 

جدید ترین استایل های پاییزه و زمستانه هودی دخترانه

 

محبوب ترین ترند جنس لباس زمستانی

لباس های زمستانی مختلف در کنار هودی های دخترانه، زیبایی تیپ دخترخانم ها را بیشتر می کنند. برای دیزاین بهتر یک ست لباس گرم در کنار هودی باید به جنس الیاف این پوشاک دقت داشته باشید. برخی از جدیدترین ترندهای جنس لباس زمستانی به شرح زیر هستند:

 

  1. 1. لباس های پشمی برای دیزاین استایل های زمستانی بیشترین کارایی دارند. این الیاف در تهیه پالتوهای زیبایی که در کنار هودی ها به کار می روند، ترکیب جذابی را به وجود می آورند.

 

  1. 2. لباس های مخملی نیز در سال های اخیر بسیار ترند شده و در کنار هودی های پاییزه و زمستانی به کار می روند.

 

  1. 3. انواع لباس هایی با جنس فلانل نیز در تهیه و طراحی لباس های گرم زمستانی کارایی دارند.

 

  1. 4. انواع متریال جیر نیز برای آماده سازی برخی از پوشاک زمستانی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

در ادامه برخی از زیباترین ست های لباس زمستانی که با استفاده از متریال نام برده شده و هودی های خاص دخترانه دیزاین می شوند را معرفی می کنیم.

 

استایل پاییزه و زمستانه هودی با پالتو بلند

یکی از استایل های جذاب دخترانه در فصل های سرد سال، دیزاین ست لباس هودی با پالتوهایی بلند تا زیر زانو است. این استایل جذاب و خاص شما را کشیده تر و قدبلندتر نشان می دهد.

 

با پوشیدن یک پالتوی بلند گرمای مورد نیاز در فصل زمستان را نیز به دست می آورید. هودی های اسپرت در کنار یک پالتوی ساده و بلند نمای جذاب تری خواهند داشت. شما می توانید در این زمینه از پالتوهای فوتر نیز استفاده کنید.

 

دیزاین این استایل در سال های اخیر در میان دختر خانم ها بسیار محبوب شده و یکی از جذاب ترین استایل های پاییزه و زمستانه به شمار می رود.

 

برخی از خانم ها در کنار هودی خود از یک پالتوی اور سایز نیز استفاده می کنند. این لباس ها هم در میان استایل های اسپرت دسته بندی شده و هم برای مراسم های نیمه رسمی کارایی دارند.

 

استایل پاییزه و زمستانه هودی با پالتو بلند

 

استایل زمستانه هودی و پافر 

یکی دیگر از استایل های پاییزه و زمستانه برای دختر خانم ها که با استفاده از یک هودی جذاب ست می شود، ست هودی و پافر است.

 

پافرها یک مدل پالتوی خاص هستند که بدون آستین طراحی شده و به صورت پفی دیزاین می شوند. ترکیب پافرها با هودی های اسپرت و کژوال زیبایی استایل های زمستانه و پاییزه شما افزایش پیدا می کند. البته این پیشنهاد لباس از رسمیت کمتری برخوردار است.

 

اما بسیاری از دخترخانم های نوجوان از این سبک برای استایل های روزانه خود استفاده می کنند. پوشش این دو لباس در کنار هم بسیار گرم و جذاب است.

 

استایل زمستانه هودی و پافر

 

استایل زمستانه پاییزه هودی با جاگر

شلوارهای خاص جاگر یکی از جدیدترین ترندهای پوشاک زمستانه و پاییزه به شمار می روند. این شلوارها در کنار هودی ها به یکی از پرتکرارترین پوشاک فصل زمستان تبدیل شده اند.

 

با استفاده از این لباس ها در طول روز احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. شما می توانید این لباس ها برای پیاده روی در طبیعت و انجام فعالیت های روزانه بهترین انتخاب خواهند بود.

 

برای ست کردن این لباس ها باید به اندازه شلوار جاگر خود دقت داشته باشید. جاگر انتخابی شما نباید خیلی آزاد باشد، چرا که در کنار هودی نمای جالبی نخواهد داشت.

 

هودی های پاییزه و زمستانه اغلب به صورت اورسایز انتخاب می شوند؛ به همین خاطر شلوار مورد استفاده در کنار آن ها باید کمی تنگ تر باشد تا تعادل استایل شما برقرار شود. ترکیب لباس های آزاد در کنار هم شما را بزرگتر و چاق تر از آن چه باید نشان می دهد. اگر دوست دارید همیشه آراسته باشید، به ابعاد و اندازه گیری های لباس های خود دقت داشته باشید.

 

استایل زمستانه پاییزه هودی با جاگر

 

استایل زمستانه پاییزه هودی با کت چرمی

یکی دیگر از روش های دیزاین استایل های پاییزه- زمستانه در کنار هودی های جذاب دخترانه، پوشیدن یک کت چرمی در کنار هودی ها است. این استایل جذاب تنها برای سبک های کژوال کارایی نداشته و می توان از آن در مناسبت های رسمی تر نیز استفاده کرد. این استایل هم برای خانم ها و هم برای آقایان کارایی دارد.

 

همچنین شما می تواندید برای خرید انواع هودی به سایت خرید هودی شنل قشم مراجعه کنید.

 

استایل زمستانه پاییزه هودی با کت چرمی

 

استایل زمستانه پاییزه هودی با لگ 

استفاده از لگ ها و شلوارهای جذب نیز در کنار هودی های زمستانه و پاییزه بسیار جذاب و خاص خواهد بود. لباس های چرمی هیچ وقت از مد نمی افتند، شما می توانید از یک کت چرمی در کنار لگ چرم و یک هودی جذاب دخترانه استفاده کرده و یک استایل شیک و خاص برای استفاده در فصل های سرد داشته باشید.

 

این دیزاین لباس برای همه رده های سنی خانم ها قابل استفاده خواهد بود. شما می توانید در کنار این پوشاک از یک آرایش زیبا با تناژ رنگی گرم استفاده کرده و سبکی منحصر به فرد خود را داشته باشید.

 

استایل زمستانه پاییزه هودی با لگ

 

نکاتی برای دیزاین استایل پاییزه و زمستانه هودی دخترانه

برای دیزاین بهتر لباس های زمستانه خود باید به چند نکته کاربردی دقت داشته باشید. با این روش ها استایل شما به روزتر جلوه می کند. در دیزاین جدیدترین استایل های پاییزه و زمستانه هودی دخترانه نیز به این موارد توجه می شود:

 

  1. 1. در وهله اول باید به اکسسوری هایی که در کنار هودی های پاییزه و زمستانه خود به کار می برید، دقت داشته باشید. این هودی ها در کنار یک شال گردن شیک، دستکش ها، گوش بندها و… جذاب تر جلوه می کنند.

 

  1. 2. برای ایجاد یک استایل شیک پاییزه و زمستانه در کنار هودی های دخترانه باید به رنگ بندی اجزای استایل خود نیز توجه کنید. رنگ های گرم پاییزی برای انتخاب لباس این فصول سال کارایی بیشتری دارند.

 

  1. 3. استفاده از کفش مناسب در کنار هودی ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. کفش های کتانی یکی از عمومی ترین پوشش هایی هستند که در کنار هودی های اسپرت به کار می روند. به جز این کفش ها استفاده از بوت ها و نیم بوت های زنانه و دخترانه نیز در کنار این لباس ها کارایی دارد.

 

  1. 4. استفاده از کیف های مناسب در کنار استایل های اسپرت و رسمی زمستانه و پاییزه نیز یکی از مهمترین مواردی است که مورد توجه قرار می گیرند. انواع کیف های کمری در کنار استایل های ساده و اسپرت با هودی و شلوار بسیار کارایی داشته و برای خانم های جذاب به کار می روند.

 

جمع بندی

در این بخش در رابطه با دیزاین جدیدترین استایل های پاییزه و زمستانه با هودی دخترنه نکاتی را بررسی کردیم.

 

مدل های نام برده شده در این مطلب همه به روز بوده و جزو پوشش بسیاری از دخترخانم های امروزی دسته بندی می شوند. شما می توانید با در نظر گرفتن ویژگی های فیزیکی و ظاهر خود هر یک از این دیزاین های لباس را برگزینید. انتخاب رنگ و اجزای استایل های زمستانی و پاییزی به سلیقه شخصی خانم ها بستگی دارد.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *