hambergermenu

خرید اینترنتی عینک آفتابی مردانه در لوناتو

خرید اینترنتی عینک آفتابی مردانه

خرید اینترنتی عینک آفتابی مردانه در لوناتو

 

برای خرید اینترنتی عینک آفتابی مردانه همیشه این دغدغه وجود دارد که آیا اندازه عینک و رنگ و شکل آن با فرم صورت و سبک زندگی فرد همخوانی دارد یا خیر. همچنین در خریدهای اینترنتی، کیفیت محصول و اصل و فیک بودن آن هم از دیگر نگرانی‌های کاربران است.

به همین دلیل، لازم است هنگام خرید اینترنتی به نکاتی که در زیر نوشته‌ایم توجه ویژه داشته باشید.

 

«امنیت» خرید اینترنتی عینک آفتابی مردانه

عینک مردانه آفتابی با استایل شیک

 

برای خریدهای اینترنتی شما اول از همه باید از امن و ایمن بودن فروشگاه آنلاینی که قصد خرید از آن را دارید، مطمئن شوید. برای این منظور باید حتما چندین مساله را مورد بررسی قرار دهید. مثلا فروشگاه آنلاین باید نماد اعتماد الکترونیکی، مجوز کسب‌وکارهای مجازی و نشان ملی ثبت داشته باشد. همچنین باید اطلاعات مربوط به راه‌های ارتباطی همچون آدرس، شماره تلفن و شماره پشتیبانی هم داشته باشد. با این اطلاعات مطمئن خواهید بود که فروشگاه اینترنتی موردنظر شما ارائه‌کننده کالاهای اصل و باکیفیت است و اعتبار، سابقه و شهرت خود را با عرضه کالای تقلبی زیر سوال نمی‌برد.

یکی از این فروشگاه‌های معتبر که به طور تخصصی در زمینه عرضه عینک آفتابی، عینک طبی و لنزهای رنگی و طبی فعالیت دارد، «https://lunato.net/» است. لوناتو اولین فروشگاه اینترنتی عینک در ایران است و طی چندین سال فعالیت حرفه‌ای خود، مشتری‌های وفاداری از سراسر ایران دارد.

مزیت خرید از لوناتو این است که شما می‌توانید صددرصد مطمئن باشید که خریدتان در بسترهای امن اینترنتی صورت می‌گیرد و تمامی محصولات هم دارای اصالت کالا هستند. حتی می‌توانید با انتخاب روش پرداخت در محل هم خرید خود را از طریق کارت بانکی انجام دهید.

تمامی فریم‌های عینک طبی و آفتابی از ۷ تا ۳۰ روز پس از تاریخ ثبت سفارش امکان تعویض و بازگشت دارند. تمامی هزینه‌های حمل به سراسر کشور برای سفارش‌های بالای ۱۰۰ هزار تومان رایگان است. کاربر هیچ‌گونه هزینه‌ای را به‌عنوان هزینه‌ حمل پرداخت نخواهد کرد.

کیفیت محصول اصلی‌ترین ویژگی آن است. همه‌ی فریم‌های پلاستیکی موجود در فروشگاه آنلاین لوناتو از بهترین کیفیت و بر اساس تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده‌اند. فریم‌های فلزی اغلب از جنس تیتانیوم هستند که بهترین جنس فلزی برای عینک است. همچنین، لوناتو برای محصولات خود یک سال گارانتی در نظر گرفته‌است. هر زمان با مشکلی مواجه شدید می‌توانید بر اساس شرایط و قوانین استفاده از گارانتی، از خدمات این فروشگاه بهره‌مند شوید.

 

خرید اینترنتی عینک آفتابی مردانه بر اساس فرم صورت

برای خرید اینترنتی عینک آفتابی مهم‌ترین مساله توجه به فرم صورت است. شما باید عینک را متناسب با فرم صورت خود انتخاب کنید. چون نمی‌توانید عینک را قبل از خرید روی صورت خود امتحان کنید حتما باید فرم صورتتان را بشناسید تا خرید مناسبی داشته باشید.

به طور کلی، همیشه فریم عینک باید ویژگی‌های تکمیل‌کننده‌ی فرم صورت شما را داشته باشد. یعنی اگر صورتتان گرد است، شما بهتر است سراغ عینک‌هایی بروید که چهارگوش هستند. دلیلش هم این است که عینک‌های مربعی و مستطیلی کمک می‌کنند تا گردیِ صورت‌های دایره‌ای کمتر دیده شود. به این ترتیب، با کمک عینک آفتابی می‌توانید چهره جذاب‌تری برای خود بسازید.

  • عینک مناسب صورت گرد: عینک‌های خلبانی، پروانه‌ای، مربع و مستطیل شکل برای این فرم صورت‌ها مناسب است.
  • عینک مناسب صورت مربعی: عینک‌هایی با فریم خلبانی، ویفرر، کلاب‌مستر، گرد، بیضی، گربه‌ای و پروانه‌ای شکل برای چهره‌هایی با فرم مربعی، مناسب است.
  • عینک مناسب صورت مستطیلی: فریم‌هایی خلبانی، ویفرر، کلاب‌مستر، گرد، چندضلعی، گربه‌ای، بیضی و پروانه‌ای برای این فرم صورت‌ها مناسب است.
  • عینک مناسب صورت بیضی: عینک‌های کلاب‌مستر، ویفرر، خلبانی، چندضلعی، پروانه‌ای، مستطیل و مربع شکل برای صورت‌های بیضی مناسب است.
  • عینک مناسب صورت مثلثی: فریم گربه‌ای، خلبانی، کلاب‌مستر، بیضی، چندضلعی یا مستطیل برای این فرم صورت مناسب است.
  • عینک مناسب صورت قلبی: فریم‌های خلبانی، چندضلعی، گرد، مربع، پروانه‌ای، ویفرر و حتی تا حدودی مستطیل شکل برای صورت‌های قلبی مناسبند.
  • عینک مناسب صورت لوزی: فریم‌های خلبانی، گرد، گربه‌ای و بیضی‌شکل برای صورت‌هایی با فرم لوزی یا الماسی مناسب‌تر است.

 

اطمینان از «اصل» بودن عینک آفتابی

عینک های جالب لوناتو

 

از روی اطلاعات عینک آفتابی مردانه می‌توانید از اصل یا فیک بودن آن مطمئن شوید. شما هنگام خرید باید همیشه برچسب‌های روی جعبه، کدهای روی دسته عینک، کیف، دستمال عینک و لوگویی که روی عدسی عینک تراشیده شده است را چک کنید.

معمولا عینک‌های اصل، شناسنامه یا گواهی اصالت دارند. در این گواهی، جزئیات دقیقی در مورد عینک، مقدار خش‌پذیری لنز، مقاومت آن در برابر اشعه ماوراء‌بنفش، جنس فریم و … نوشته شده است.

اما در «خرید اینترنتی» نمی‌توانید پیش از خرید این بررسی‌ها را انجام دهید. پس باید حتما باید از فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید. برای خرید آنلاین عینک آفتابی اصل می‌توانید به «فروشگاه اینترنتی لوناتو» اعتماد کنید.

در این فروشگاه انواع مختلفی از عینک‌های کائوچویی، فلزی، آفتابی طبی و ورزشی در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع را می‌توانید پیدا و خریداری کنید.

فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو، به منظور جلب رضایت مشتری‌ها محصولات خود را به صورت اقساطی هم عرضه می‌کند. از آنجا که قیمت عینک آفتابی اورجینال بالاست، شما می‌توانید مدل دلخواهتان را با تخفیف و به صورت قسطی خریداری کنید.

لوناتو در طول سال جشنواره‌ها و مسابقه‌های آنلاین متعددی نیز برگزار می‌کند. جوایز این مسابقات از میان محصولات اورجینال این فروشگاه هستند. همچنین برای اولین خرید به مشتری تخفیف ویژه داده می‌شود. با تخفیف‌های فصلی لوناتو هم می‌توانید عینک آفتابی دلخواه خود را ارزان‌تر از قیمت اصلی آن بخرید.

در آخر هم توجه داشته باشید که محافظت ۱۰۰ درصدی در برابر تابش فرابنفش، کیفیت دید عالی، دوام و استحکام  عدسی و فریم عینک را نمی‌توانید با قیمت‌های ارزان بدست بیاورید. به همین خاطر است که قیمت محصولات برندهای مشهور دنیا که توسط کارشناسان و استانداردهای جهانی تایید شده‌اند بسیار بالاست.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *