hambergermenu

دوام و مدت زمان ماندگاری تاتو خط چشم چقدر است ؟

تاتو خط چشم و ماندگاری آن به عوامل محتلفی بستگی دارد. در این قسمت قرار است در مورد این کار اطلاعاتی مفیدی را با شما به اشتراک بگذاریم. با مجله اینترنتی باحال مگ همراه باشید.

 

ماندگاری تاتو خط چشم

 

ماندگاری تاتو خط چشم

در اکثر مکان ها و جاهای مختلف ، به تاتو خط چشم ، خط چشم دائمی و میکروپگمنتیشن خط چشم نیز می گویند. درواقع این کار برای همیشه ماندار نیست ولی در بیشتر مواقع ، این کار بین یک تا سه سال ماندگاری دارد .

 

درد تاتو خط چشم

این فرایند بدین صورت است که با دستگاه خالکوبی جوهر را به پوست نازک و حساس پلک شما تزریق می کنند. پس اگر بدون تزریق بی حسی ، شروع به زدن این تاتو کنید ، ممکن است درد داشته باشد.

به هر حال در بیشتر مکان ها ده یا بیست دقیقه قبل از انجام تاتو ، یک کرم بی حسی موضعی در محل مورد نظر می زنند و سپس روی آن رو می پوشانند و به آن فرصت می هند که آن قسمت را کاملا بی حس کنند تا فرد دردی را حس نکند. پس این کار دردی نخواهد داشت و مشتریان راحت باشند.

 

خطرات کشیدن تاتو خط چشم

چشم و پلک یکی از قسمت های حساس بدن است. بنابریان در انجام خدمات مربوط به آنها باید تحقیق زیادی نمود. در انجام تاتو خط چشم ابتدا مکانی مناسب را پیدا کنید و همچنین دقت داشته باشید که فرد مورد نظر که قرار است برای شما این کار را انجام دهد یک متخصص زیبایی حرفه ای باشد.

برای اطمینان حاصل کردن از خدمات آن مکان ، میتوان با کسانی که تجربه این کار زیبایی را آنجا داشته اند، مشورت کنید و از آن مکان نیز دیدن فرمایید. دقت داشته باشید برای هر گونه خدمات زیبایی ، با افراد مشورت و از آن مرکز درمانی دیدن فرمایید.

خدماتی نظیر تاتو خط چشم یا تاتوهای معمولی و همچنین آرایش های نیمه دائمی ، شامل سوراخ کردن پوست و تزریق جوهر به سطح پوست می باشند ، بنابراین اقدامات احتیاطی مشابه با هر روش مشابه دیگری باید انجام شود.

برای جلوگیری از خونریزی و کبودی، از قبل از رقیق‌کننده‌های خون، از جمله: آسپرین، ادویل و آلو اجتناب کنید و مطمئن شوید که آکوتان را تا شش ماه پس از خالکوبی مصرف نکرده‌اید، زیرا می‌تواند بر روند بهبودی شما تأثیر بگذارد.

 

متورم شدن چشم ها بعد از تاتو خط چشم

همانطور که در متن قبلی اشاره شد ، پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است و کارهای تهاجمی نظیر زدن خط چشم دائم و … باعث تورم می شود. بنابراین بسیار طبیعی است که با این کار چشم شما ورم داشته باشد. درمان این تورم در افراد مختلف متفاوت است اما به طور متوسط درمان آن بین 3 الی 10 روز طول می کشد.

برای کمک به روند تسریع درمان تورم آن قسمت ، میتوان از کیسه های چای گرم یا کمپرس گرم استفاده کرد.

 

عوارض جانبی تاتو خط چشم

خط چشم دائمی عوارض گوناگونی ممکن است داشته باشد. یکی از این عوارض که در مطلب فوق به آن اشاره شد تورم چشم است. خونریزی ، عفونت در ناحیه و کبودی یا احساس سوزش یا خارش در اطراف محل تزریق نیز ممکن است رخ دهد. دیگر عارضه این کار واکنش آلرژیک به رنگ است ؛ بنابراین قبل از انجام این کار با پزشک خود مشورت کنید.

البته همه این موارد اگر با درد غیر طبیعی طول کشید یا بیش از چند روز احساس سوزش یا خارش و یا خون ریزی  داشتید ، حتما به پزشک مراجعه کنید.

 

منبع : باحال مگ

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی