hambergermenu

راهنمای خرید سیستمهای اتوماسیون خانگی

 

خرید دزدگیر اماکن

 

دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن بهترین و مهمترین دستگاه حفاظتی و امنیتی برای محافظت از اموال و دارایی ها و جلوگیری از به سرقت رفتن آن ها  است. دزدگیر اماکن را می توان در منزل، دفتر کار، مغازه، فروشگاه، انبار، سوله و هر مکانی که نیاز محافظت در مقابل سرقت داشته باشد، نصب کرد.

 

برخی از هموطنان گرامی از دوربین مدار بسته برای جلوگیری از سرقت استفاده می کنند. استفاده از دوربین مدار بسته به تنهایی نمی تواند عامل جلوگیری از سرقت باشد زیرا دوربین مدار بسته صرفا برای نظارت بوده و آژیر یا تلفن کننده برای اطلاع رسانی وقوع سرقت ندارد و سارق علاوه بر لوازم، دوربین، DVR و هارد را برای جلوگیری از افشای چهره خود، به سرقت می برد.

 

در ادامه به نکات مهم و جالب توجهی برای تهیه و نصب دزدگیر اماکن اشاره شده است تا هموطنان عزیزمان خرید راحت و مطمئن تری داشته باشند.

 

برند و شرکت سازنده دزدگیر اماکن

یکی از مهمترین نکات خرید دزدگیر، توجه به برند، شرکت سازنده و مدت زمان گارانتی آن است.  هر چه کیفیت دزدگیر اماکن بالاتر و شرکت سازنده آن معتبرتر باشد، مدت زمان گارانتی دزدگیر اماکن بیشتر و خدمات پس از فروش آن مناسب تر خواهد بود.

 

بهتر است در هنگام خرید از برند دزدگیر اماکنی که در بازار از دیرباز وجود داشته و همچنان در حال تولید هستند خرید انجام شود زیرا برخی از شرکت ها دزدگیرهای اماکنی را وارد بازار میکنند و پس از مدتی دیگر امکان تامین قطعات و ارائه خدمات پس از فروش برای آن ها را ندارند.

 

از دزدگیر اماکن ایرانی استفاده کنید. در بازار دزدگیرهای اماکن چینی وجود دارند که بسیار کم هزینه هستند ولی در مقابل هزینه کم، کیفیت پایین، آژیر ضعیف و درصد خطای بالا و ایجاد آلارم کاذب را دارند. غلاوه بر این موارد هک کردن این دزدگیرها بسیار راحت است و از امنیت بسیار پایینی برخوردارند.

 

برندهای کلاسیک، فایروال، فایواستار، گپ و … از اولین و بهترین دزدگیرهای ایرانی موجود در بازار هستند که با خیال راحت می توان آن ها را تهیه و نصب نمود.

 

نصاب حرفه ای و قابل اعتماد

یکی از مهمترین نکات خرید و نصب دزدگیر اماکن استفاده از نصاب حرفه ای و قابل اعتماد است زیرا نصابی که دزدگیر اماکن را نصب می کند می تواند دزدگیر نصب شده را غیر فعال کند و دست به سرقت بزند. به همین دلیل برای نصب دزدگیر حتما از شرکت های معتبری که دارای نصاب مطمئن هستند همکاری کنید.

 

علاوه بر این اگر نصاب حرفه ای نباشد و در هنگام نصب نکات مهم آن را رعایت نکند، دزدگیر آلارم کاذب داشته و شما را از استفاده از دزدگیر اماکن دل سرد و منصرف خواهد کرد.

 

بهتر است دزدگیر را از شرکت هایی تهیه کنید که کار نصب را نیز انجام می دهند. برخی از فروشگاه ها دزدگیر را فروخته سپس شماره تماس نصاب را به مشتری داده تا برای نصب هماهنگی لازم را انجام دهند که برخی نصاب تازه کار و ناوارد هستند و برخی دیگر چون تعهدی به فروشنده دزدگیر اماکن ندارند نصب را به درستی و سر وقت مقرر انجام نمی دهند.

 

آشنایی با بهترین و معروفترین برندهای آیفون تصویری

 

ایفون تصویری

 

در سال های اخیر به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی محصولات گوناگون و متنوعی وارد بازار شده اند. آیفون تصویری نیز از این پیشرفت مستثنا نبوده و با تنوع زیاد وارد بازار گردیده است. همین امر باعث سردرگمی خریداران برای انتخاب بهترین و کارآمدترین آیفون تصویری شده است. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین و باکیفیت ترین برندهای بازار ایران با ذکر کامل مزایا و معایب هر کدام از آن ها، پرداخته شده تا خرید آیفون تصویری برای هموطنان عزیزمان سریع تر و راحت تر شود.

 

آیفون تصویری سیماران

شرکت سیماران به واسطه تولید لوازم خانگی، جک پارکینگ و … چندین سال است که در بازار شناخته شده و یکی از شرکت های ایرانی بسیار موفق و شناخته در زمینه تولید لوازم برقی شده است. یکی از محصولات بسیار پرطرفدار و با کیفیت این شرکت، آیفون تصویری سیماران است که همانند سایر رقبا در مدل ها و طرح های متنوع و با رنج قیمتی متفاوت که توان خرید را برای تمام اقشار جامعه فراهم می کند، تولید و روانه بازار شده است. این شرکت یکی از پیشگامان تولید آیفون است که فعالیت خود را در این زمینه از دهه 50 آغاز کرده و در عصر جدید اولین آیفون تصویری با امکان اتصال به وای فای را در ایران تولید کرد.

 

آیفون های تصویری سیماران با مانیتورهای 3.5 تا 7 اینچی و در انواع ساده، حافظه دار، لمسی و … در بازار وجود دارد. از مزایای آیفون تصویری سیماران می توان به کیفیت بالای قطعات، طول عمر زیاد، تنوع محصولات، خدمات پس از فروش بسیار قوی و ظاهر زیبا و مدرن اشاره کرد.

 

آیفون تصویری تابا

شرکت تابا یکی از قدیمی ترین و معروفترین شرکت ها در زمینه آیفون است. در زمان شروع کار آیفون تابا، رقیب اصلی این شرکت، برند کوماکس بود. آیفون های صوتی ارائه شده شرکت تابا در ابتدا کپی شده از کوماکس بودند ولی با گذشت زمان این شرکت شروع به تولید محصولات انحصاری خود کرد و توانست به عنوان یک برند معروف و با کیفیت آیفون های صوتی و تصویری در بازار مطرح شود. در حال حاضر آیفون ها تصویری تابا جزو اصلی ترین محصولات این شرکت هستند.

 

آیفون تصویری تابا دارای تنوع زیادی بوده به صورتیکه صفحه نمایش آیفون های تصویری این شرکت از 2.5 تا 10 اینچ و با صفحه نمایش لمسی و معمولی تولید می شوند. از دیگر ویژگی های آیفون تصویری تابا می توان به قابلیت کنترل از راه دور، امکان اتصال به بیشتر از یک پنل، استفاده از تکنولوژی TFT و داشتن تصویر با کیفیت و وضوح بالا، امکان اتصال به دوربین مدار بسته، داشتن حافظه داخلی و امکان ارتقا آن با حافظه جانبی و … اشاره کرد.

 

مهم ترین نکات خرید جک درب پارکینگ

در بازار جک های پارکینگی متفاوتی ساخته و عرضه شده اند که این جک ها برای تمامی درب ها مناسب نیستند. برای تهیه مناسبترین جک درب پارکینگ ابتدا باید موارد زیر را مورد بررسی قرار داده سپس اقدام به خرید جک پارکینگی کرد.

 

میزان تردد

هر چه میزان تردد بیشتر باشد یعنی تعداد دفعات باز و بسته شدن جک بیشتر میشود در نتیجه نیاز به نصب جک پارکینگی با کیفیت و مرغوب هست تا بتواند بدون داغ کردن و متوقف شدن درب پارکینگ را باز و بسته کند. جک های پارکینگی الکترومکانیک برای ساختمان هایی با حداکثر تردد 20 تا 30 واحد مناسب هستند. برای مکان های پرتردد مانند مجتمع های مسکونی، مجتمع های تجاری و … می بایست از جک های هیدرولیک استفاده نمود. جک های هیدرولیک به دلیل استقاده از روغن هیدرولیک دیرتر داغ شده و استهلاک کمتری دارند به همین دلیل برای مکان هایی که دارای تردد بالا هستند مناسب هستند.

 

وزن و عرض درب

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در خرید جک پارکینگی، وزن و عرض درب پارکینگ است. دانستن وزن درب برای تعیین قدرت موتورمورد نیاز است. هر چه وزن درب بیشتر باشد قدرت موتور نیز باید بالاتر در نظر گرفته شود.

 

در بازار جک های درب پارکینگ با طول شفت 400، 500 و 600 وجود دارند. برای درب های پارکینگی با عرض هر لنگه تا 2 متر از جک پارکینگی با شفت 400 استفاده می شود. هر چه عرض درب بسشتر باشد نیاز به جک درب پارکینگ با شفت بلندتر هستند.

 

خرید جک پارکینگی با برند معتبر

 

خرید جک درب پارکینک

 

هنگام خرید جک پارکینگ حتما به برند و شرکت سازنده یا وارد کننده جک پارکینگی توجه داشته باشید. یکی از بهترین و دردسترس ترین راه های بررسی برند جک، سرچ کردن آن در گوگل است. جک های درب پارکینگ معتبر و شناخته شده در اکثر فروشگاه های اینترنتی وجود دارند.

 

متاسفانه برخی از افراد جک های چینی یا ایرانی که از کیفیت پایینی برخوردار هستند را با استفاده از یک نام خارجی، به عنوان جک پارکینگ خارجی و با قیمتی بالاتر از کیفیت آن جک به مشتری فروخته و بعد از اتمام کار، نه تنها جک در مدت زمان کوتاه به مشکل می خورد بلکه فروشنده از دادن گارانتی و خدمات پس از فروش امتناع می کند.

 

جک 220 ولت یا جک 24 ولت؟

بهتر است از جک های 220 ولت در مناطقی که دچار قطعی برق زیاد نیستند استفاده شود زیرا از قدرت بیشتری برخوردار هستند. ولی در مناطقی که قطعی برق زیادی را در طول روز تجربه می کنند بهتر است از جک های 24 ولت استفاده شود. زیرا این جک ها دارای باتری بک آپ هستند و در زمان قطعی برق می توانند به راحتی درب را باز و بسته کنند.

 

  • توجه داشته باشید که توصیه ما به شما استفاده از جک های 220 ولت است زیرا موتور های جک پارکینگ 220 ولت دارای قدرت بسیار بالاتری هستند.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *