hambergermenu

راهکارهایی برای عضله سازی سریع

برای عضله سازی سریع و اصولی از طریق تمرین راهکارهایی وجود دارد که ما سعی کردیم در این مقاله به تعدادی از آنها اشاره کنیم .

 

با مجله اینترنتی باحال مگ همراه باشید .

 

 مهم‌ترین موضوع برای عضله‌سازی سریع تمرین است. حتی در مواقعی که ایده‌آل هم نیست، باز بدن برای جلوگیری از خطرات احتمالی از تمرین به عضله‌سازی روی می‌آورد.

 

 تحقیقات نشان داده که هنگام کمبود کالری (البته در صورتی‌که مصرف پروتئین بالا باشد) بدن شما می‌تواند عضله‌سازی کند.

 

 به‌علاوه این‌که شواهد روایتی از زندا‌ن‌ها نشان می‌دهد که زندانی‌ها برخلاف تغذیه بسیار نامناسب، توانستند ماهیچه‌هایشان را حفظ کنند.

 

و اینک! دو مقاله ی عضلانی ، پیشنهاد ویژه ی باحال مگ : با سبزیجات عضله ساز آشنا شوید | نکات کلیدی در مورد تمرینات پا در بدنسازی

 

 البته به هیچ‌وجه به این معنا نیست که تغذیه اهمیت ندارد. چون هیچ فرد لاغری بدون تغذیه اصولی و مناسب نمی‌تواند ماهیچه‌سازی کند.

 

 به هرحال، شما باید ابتدا اولویت‌ها را در نظر بگیرید. عضله‌سازی با تمرین‌های مناسب و اصولی به‌دست می‌آید و جالب این‌جاست که تمرین‌های سخت هم تغذیه شما را بهبود می‌دهد.

 

این موضوع را در نظر داشته باشید که یکی از موانع افرادی‌که به‌سختی عضله‌سازی می‌کنند، بی‌اشتهایی است. تمرینات سخت یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای افزایش اشتها است.

 

این تمرینات، تقاضای بدن برای غذا را بیشتر و تمایل به خوردنِ حجم غذای بیشتر را آسان‌تر می‌کند. جالب این‌جاست که اشتهای شما کمکتان می‌کند تا نقطه شیرین و لذت‌بخش تمریناتتان را پیدا کنید.

منبع : کانال آی آر بدن

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *