hambergermenu

معرفی بهترین برند های لباس ترکی

اگر از مصرف کنندگان جدیدترین مدل‌های مطرح سال و دنبال کنندگان استایل‌های خاص در کنار قیمت مناسب هستید، حتما این سوال برایتان به وجود آمده که چگونه می‌توانید از بهترین برندهای لباس ترکی، محصولاتی را خریداری کرده و در ایران تحویل بگیرید. در کشور ترکیه، برندهای متعددی در زمینه تولید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه فعالیت می‌کنند و برندهای معروف لباس ترکیه طرفداران بسیار زیادی دارند. سبک مد کشور ترکیه همواره با مدهای جدید و به‌روز همراه است و طراحی استایل این کشور مورد تحسین کشورهای سراسر جهان قرار دارد. این موضوع نشان می‌دهند که برندهای لباس ترکی نه تنها ارزش رو به رشدی در ترکیه دارند، بلکه سهم خود را در بازار جهانی نیز افزایش داده‌اند. اما بهترین برندهای لباس ترکی، کدام برندها هستند و چگونه می‌توان از این برندها خرید کرد و در ایران تحویل گرفت؟ در ادامه این گزارش، ضمن معرفی 10 برند معروف لباس ترکی، به سوالات شما در این زمینه نیز پاسخ می‌دهیم.

 

خرید لباس از ترکیه

 

با 10 برند معروف لباس ترکی آشنا شوید!

ترکیه قطب پوشاک دنیا است و برندهایی که در این کشور فعالیت می‌کنند، شعبه‌های دیگری در سایر کشورها دارند؛ به همین دلیل محبوبیت پوشاک‌های تولید شده در ترکیه زیاد است. برندهای معروفی در این کشور، صنعت تولید لباس‌ ترکی را بر عهده گرفته‌اند و همواره محصولاتی تولید می‌کنند که در ایران شناخته شده هستند. در ادامه 10 نمونه از معروف‌ترین برندهای فعال در این زمینه را معرفی می‌کنیم.

 

خرید از برند ال سی وایکیکی؛ از برندهای معروف ترکیه

ال سی وایکیکی (LC Waikiki) از بهترین برندهای لباس ترکی است که در سه لاین حرفه‌ای طراحی و تولید، پوشاک و اکسسوری زنانه، لباس و اکسسوری مردانه و پوشاک کودک و نوجوان فعالیت می‌کند. مدل‌ها و سبک‌های پوشاک برند ال سی وایکیکی تنوع زیادی دارد و ارائه دادن ست‌های فصلی، کژوال، استایل خیابانی و حتی لباس فرمال و رسمی باعث شده تا محبوبیت این برند، بیشتر شود. ال سی وایکیکی با تولید پوشاکی مطابق با مد روز و نیاز اقشار مختلف، کیفیت بالای طراحی، استفاده از پارچه و مواد باکیفیت هنوزم هم قیمت بسیار مناسبی برای مخاطبان در نظر می‌گیرد. برای اینکه بتوانید بدون دغدغه از برند ال سی وایکیکی خرید کرده و محصولات مدنظر خود را درب منزل تحویل بگیرید، می‌توانید از آریاپی، بهترین مجموعه فعال در زمینه پرداخت بین‌المللی استفاده کنید.

 

خرید از برند ماوی یکی از برند های لباس ترکی

در زبان ترکی، کلمه ماوی (Mavi) به معنی رنگ آبی است و از آنجایی که این برند در زمینه تولید پوشاک جین فعالیت می‌کند، این نام را برای خود انتخاب کرده است. این برند علاوه بر شلوارهای جین، تیشرت، اکسسوری، بلوز، انواع کت و کت جین نیز تولید می‌کند و هر فردی با خصوصیات مختلف، می‌‌تواند استایل شیکی برای خود به وجود آورد. تولیدات برند ماوی تمامی رده‌های سنی را شامل می‌شود و تنوع فوق‌العاده‌ای دارد. اگر قصد دارید استایل شیکی داشته باشید، می‌توانید محصول مدنظر خود را از برند ماوی توسط آریاپی تهیه کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

معرفی برند های لباس ترکی

 

خرید از برند دفاکتو؛ برند محبوب خانواده

دفاکتو (DeFacto) یکی از بهترین برندهای لباس ترکی است که بر روی تولید محصولات سازگار با محیط زیست تمرکز دارد. تمامی محصولات این برند را می‌توانید برای هر رده سنی و جنسی تهیه کنید؛ به همین دلیل این برند با نام خانواده نیز شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که محصولات دفاکتو در ایران نیز به فروش می‌رسد؛ اما تنوع محصولات و پوشاک این برند در ترکیه بسیار بیشتر و بهتر است. همچنین برخی از حراج‌های دفاکتو، بین 50 الی 70 درصد است که فرصت خوبی برای خرید به حساب می‌آید. مجموعه آریاپی همراه شما برای خرید از این برند است و پرداخت بین‌المللی آن با کمترین کارمزد را انجام می‌دهد.

 

خرید از برند واکو؛ دارای محصولات متنوع

واکو (Vakko) یکی از بهترین برندهای لباس ترکی است که که طیف گسترده‌ای از لباس به زنان و مردان ارائه می‌کند. همچنین این برند یک بخش اختصاصی برای لباس عروس در نظر گرفته و اکسسوری‌های مختلفی مانند محصولات دکوراسیون منزل و لوازم آرایشی نیز به فروش می‌رساند. اگر قصد خرید از این برند را داشته باشید، سایت آریاپی گزینه مناسبی است.

 

خرید از برند کوتون از بهترین برندهای لباس ترکی

کوتون (Koton)، به عنوان یکی از بهترین برندهای لباس ترکی در زمینه تولید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه و تولید لباس‌های مناسب برای استایل خیابانی، کژوال و مجلسی  بسیار شیک فعالیت می‌کند. کوتون از برندهای دنبال کننده فست فشن است و با طراحی‌های خلاقانه پوشاک خود و مشتری مداری شناخته می‌شود. پوشاک تولید شده توسط برند کوتون، با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند و به همین دلیل پوشاک این برند محبوبیت زیادی در ترکیه و سراسر جهان دارد. برای خرید از برند کوتون، کافی‌ست محصول مورد علاقه خود را انتخاب کنیدتا مابقی راه را مجموعه آریاپی انجام دهد.

 

خرید از برند ایپک یول؛ برندی برای زنان شهری مدرن

ایپک یول (ipekyol)، یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برندهای لباس ترکی است که انواع پوشاک زنانه شامل لباس ورزشی، لباس بافتنی، ژاکت، دامن، روسری، کمربند، عینک آفتابی، کیف، کفش و سایر اکسسوری‌های مخصوص بانوان را با تنوع بالا تولید می‌کند. همچنین این برند در سال 2016 مجموعه تولید پوشاک و شلوار جین سایز بزرگ خود را راه اندازی کرده است تا هر خانمی امکان استفاده از این پوشاک را داشته باشد. برند ایپک یولی ریتم شهر و زندگی را به تصویر می‌کشند و هر زنی که از محصولات این برند استفاده کند، احساس اعتماد به نفس و آرامش بیشتری خواهد کرد. شما هم می‌توانید با همکاری آریاپی، محصولات موردنیاز خود از برند ایپک یول را خریداری کرده و با پوشیدن لباس‌های این برند، زیبایی خود را دو چندان کنید.

 

خرید از برند کلزیون؛ یکی از بهترین برندهای لباس ترکی

کلزیون (Collezione) یکی از معروف‌ترین برندهای لباس ترکی است که در زمینه تولید انواع پوشاک زنانه و مردانه مخصوص خانه، انواع کت و دامن، لباس‌های ساحلی زنانه و مردانه، انواع کیف و اکسسوری زنانه شامل ساعت، عینک و جواهرات فعالیت می‌کند. این برند به قدری شناخته شده است که کشورهای مطرحی در حوزه مد نظیر فرانسه و ایتالیا، از تولیدات این برند به شدت استقبال می‌کنند. اگر قصد خرید از برند کلزیون و دریافت آن درب منزل با کمترین کارمزد را دارید، می‌توانید از خدمات مجموعه آریاپی استفاده کنید.

 

خرید از برند پنتی؛ از معروف‌ترین برندهای ترکی

پنتی (Penti) یکی از بهترین برند های لباس ترکی است که در زمینه تولید انواع پوشاک بانوان، لباس‌های خانگی، ساحلی وکژوال و جوراب‌های دخترانه و زنانه فعالیت می‌کند. خرید از این برندهای معروف در حراج‌های جمعه سیاه و آخر سال می‌تواند بسیار اقتصادی باشد. برای خرید از برند پنتی و تحویل آن درب منزل، می‌توانید به سایت آریاپی مراجعه کنید.

 

خرید از برند دسا؛ از برندهای جهانی چرم

دسا (DESA) به‌طور اختصاصی به طراحی محصولات چرمی می‌پردازد. این برند بیش از 70 شعبه در ترکیه و 200 فروشگاه در سراسر جهان دارد و با تکنیک‌های سنتی دست‌ساز و ترکیب آن با فناوری‌های جدید، محصولات باکیفیت تولید می‌کند. برای خرید از این برند می‌توانید به مجموعه آریاپی مراجعه نمایید.

 

خرید از برند سارار؛ تولید کننده محصولات متنوع

سارار (SARAR) یکی از بهترین برندهای لباس ترکی است که در زمینه تولید کت و شلوار، پیراهن، کراوات، بلوز، لباس بافتنی، ژاکت کش بافت پشمی، محصولات مرتبط با دکوراسیون منزل و لوازم حمام فعالیت می‌کند. برای خرید از این برند و تحویل آن به‌صورت سالم می‌توانید به سایت آریاپی مراجعه کنید.

 

هزینه خرید از بهترین برندهای لباس ترکی چقدر است؟

در برخی از فصل‌های سال، به دلیل حراج‌های ترکیه تمامی محصولات این کشور با قیمت‌های بسیار خوب و مناسبی عرضه می‌شوند و شامل تخفیفات بسیار خوبی هستند. این فصل‌ها فرصت بسیار ارزشمندی در اختیار خریداران قرار می‌دهد تا بتوانند با قیمت‌های بسیار کمی، لباس‌های دلخواه خود را از ترکیه خریداری کنند. هنگام خرید بهتر است از سایتی استفاده کنید که با کارمزد بسیار پایین، خدمات درخواستی شما را انجام دهد. اگر واسطه خرید خود را به درستی انتخاب نکنید، باید برای یک پوشاک ساده هزینه بسیار بالایی پرداخت کنید. آریاپی یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که در حوزه خدمات بین‌الملل فعالیت می‌کند و اگر شما هم به خوش پوشی و خرید از بهترین برندهای لباس ترکی علاقه دارید، می‌توانید تجربه لذت بخش خرید از ترکیه را با آریاپی تجربه نمایید.

 

چگونه از بهترین برندهای لباس ترکی خرید کنیم؟

اگر قصد خرید از بهترین برندهای لباس ترکی را دارید، می‌توانید محصول مد نظر خود را در بخش درخواست خرید در سایت آریاپی ثبت کنید تا درخواست شما در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی شود. پس از آن، محصول ثبت شما توسط مجموعه آریاپی خریداری می‌شود و می‌توانید آن را درب منزل تحویل بگیرید. مجموعه آریاپی تلاش می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، کالاهای درخواستی کاربران خود را درب منزل تحویل دهد. همچنین آریاپی این تضمین را ارائه می‌کند که کالای خریداری شده را سالم و بدون هیچ آسیبی به دست شما برساند.

 

معرفی وبسایت های لباس ترکیه

 

خرید از ترکیه با آریاپی

دنیای لباس ترکیه تمامی سبک‌های زندگی را در یک طیف گسترده با قیمت‌های متنوع پوشش می‌دهد و به دلیل تنوع بالایی که در طراحی و کیفیت خود دارند، محبوبیت زیادی در سراسر دنیا به دست آورده‌اند. سال‌های زیادی از تاسیس بهترین برندهای لباس ترکی می‌گذرد و هر یک از این برندها در بخش‌های مختلفی از دنیای مد و فشن فعالیت می‌کنند. در ایران، بیشتر افراد به دلیل هزینه‌هایی گمرکی بسیار بالا بیخیال علاقه خود و خرید لباس از ترکیه می‌شوند؛ اما مجموعه آریاپی شرایطی فراهم کرده تا کاربران ایرانی با پرداخت حداقل هزینه و کامزد بسیار پایین، بتوانند خرید خود را از معروف‌ترین برندهای لباس ترکی انجام دهند. با مراجعه به سایت آریاپی می‌توانید محصولات موردنیاز خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد، از بهترین برندهای لباس ترکی خرید کرده و درب منزل خود به‌صورت سالم تحویل بگیرید.

 

برای ورود به وبسایت آریاپی میتوانید از لینک زیر اقدام کنید :

 

https://ariapay.io/

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *