hambergermenu

چطور در دیجی کالا ارزان تر از دیگران خرید کنیم؟

 

چطور در دیجی کالا ارزان تر از دیگران خرید کنیم؟

 

به قطعیت می‌توان گفت که دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران است، فروشگاهی با ده‌ها هزار تامین کننده، تنوع میلیونی کالا و خدمات منحصر به فرد پس از فروش. به همین خاطر سالانه میلیون ها سفارش خرید در این فروشگاه توسط ایرانی ها ثبت می شود. حالا تصور کنید که می توانید خرید های خود از دیجی کالا را نسبت به دیگران ارزان تر کنید. شاید بپرسید “چطور؟” پس بدون مقدمه به اصل مطلب می پردازیم.

 

روش های خرید ارزان تر از دیجی کالا

خرید ارزان در دیجی کالا غیر ممکن نیست، فقط کافی است با روش های این کار آشنا شوید. در اینجا به 5 روش که به شما در ارزان تر خرید کردن کمک می کنند بطور مختصر و مفید خواهیم پرداخت.

 

1. خرید از دیجی کالا با کد تخفیف

همگی ما با کد های تخفیف و کاربرد آنها آشنا هستیم و میدانیم که انواع مختلفی دارند بخصوص در مورد دیجی کالا که کد های متنوعی نظیر کد خرید اول، خرید غیر اول، کد تخفیف دیجی پلاس و… را دارد. بر این اساس اگر مشتری جدید این فروشگاه باشید کد تخفیف دیجی کالا خرید اول و اگر برای خرید های دوم به بعد قصد استفاده دارید باید از کد تخفیف دی جی کالا ویژه خرید های غیر اول استفاده کنید. امکان دریافت تمامی این کد ها با جستجو در اینترنت و یا مراجعه به صفحه کد تخفیف دیجی کالا در وبسایت آفرتو امکان پذیر است.

 

روش های خرید ارزان تر از دیجی کالا

 

2. استفاده از دیجی پلاس برای خرید ارزان

سرویس دیجی پلاس نه تنها یکی از راه های کاهش هزینه و زمان ارسال خرید ها است، که از روش های دریافت تخفیف و بازگشت وجه (هدیه خرید) روی برخی محصولات نیز هست. با تهیه اشتراک دیجی پلاس شما می توانید قبل از کاربران عادی از تخفیف ها و محصولات شگفت انگیز و جشنواره ها خبر دار شوید و حداقل نیم ساعت زودتر از باقی کاربران خرید خود را انجام دهید.

 

3. استفاده از پیشنهاد های شگفت انگیز دیجی کالا

اگر سری به صفحه اول سایت بزنید با بخشی تحت عنوان شگفت انگیز ها مواجه می شوید که شامل تعدادی قابل توجهی محصول با تخفیف های باور نکردی است. از 1 الی 99 درصد تخفیف برای تمام کاربران، آن هم بدون نیاز به هیچ گونه کد و ووچر. البته باید گفت که کد تخفیف برای کالا های شگفت انگیز عمل نخواهند کرد. بهترین زمان هم برای خرید از این لیست هم ساعت 12 شب است چرا که این لیست راس ساعت 12 شب به روز میشود و کالاهای شگفت انگیز جدیدی اضافه میشوند.

 

روش خرید ارزان تر از دیجی کالا

 

4. خرید ارزان در جشنواره و فستیوال ها

تقریبا تمامی فروشگاه های آنلاین در مناسبت و اعیاد مختلف آفر های فوق العاده روی محصولات خود اعمال می کنند و دیجی کالا هم از این قاعده مستثنی نیست. بطور مثال در یلدا، عید نوروز، بلک فرایدی و سایبر ماندی کمپین های پر تخفیف در دیجیکالا اجرا می شود که اتفاقا فروش فوق العاده انواع کالا در یلدا پارتی و بلک فرآیدی digikala آمار قابل توجهی دارد.

 

5. خرید با امتیازات دیجی کلاب

باشگاه مشتریان دیجی کالا که با نام دیجی کلاب هم شناخته میشود محیطی است که به مشتریان این مارکت اجازه میدهد تا امتیازات خود را که بر اساس مبلغ خرید، ثبت نظر، بررسی محصولات و انجام ماموریت های کاربری دریافت کرده اند به هدایا و تخفیف تبدیل کنند. از این رو دیجی کلاب امکان دریافت فرصت خرید رایگان، ارسال مجانی، تخفیف خرید از وبسایت های دیگر و نیکوکاری را به شما میدهد و میتوانید با استفاده از امتیازات خود خرید های ارزان و حتی 100% رایگان را تجربه کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *