hambergermenu

کاشت مو می‌تواند به شما ظاهری دائمی و طبیعی بدهد

نکاتی در مورد کاشت مو

تقریباً دو سوم مردان از سن 35 سالگی به بعد دچار درجاتی از ریزش مو که غالبا قابل توجه است خواهند شد و این مقدار پس از 50 سالگی به 85 ٪ نیز می‌تواند برسد. ریزش مو یا آلوپسی (alopecia) تنها مردان را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد بلکه زنان نیز حدود نیمی از جمعیت کلی که دچار ریزش می‌شوند را تشکیل می‌دهند. با تجزیه و تحلیل این دست از آمارها به راحتی می‌توان فهمید که چرا بسیاری از افراد در جستجوی راه حل‌هایی مانند پیوند موی طبیعی هستند! ما تضمین می‌کنیم که کاشت مو می‌تواند به شما ظاهری دائمی و طبیعی بدهد ؛ در واقع هدف از انجام این روش بازگرداندن ظاهری جوان‌تر به کسانی است که از ریزش مو به ویژه آلوپسی آندروژنتیک رنج می‌برند. کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا در این مقاله برای شما از روش‌های مختلف پیوند مو و هزینه آن خواهد گفت؛ لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

 

روش‌های کاشت مو با عکس ذکر شده

 

روش‌های کاشت مو

با استقبال بی‌نظیر مردم از روش کاشت مو در سراسر دنیا، پزشکان و محققان به این فکر افتادند تا روش‌های جدیدتری که با افزایش تراکم، کاهش زمان دوران نقاهت و کاهش میزان زخم و اسکار همراه هستند را ابداع کنند و در اختیار زیباجویان قرار بدهند. در این راستا متدهای مختلفی پدید آمدند که همگی از 2 روش اصلی یعنی کاشت مو FUT و کاشت مو FUE (یا FIT) پیروی می‌کنند. به خواندن ادامه دهبد تا با این متدها آشنا شوید:

  1. کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت موی میکروگرافت روشی است که مراحل آن مشابه با روش FUE می‌باشد، یعنی پزشک برای استخراج فولیکول مو، هیچ نواری از سر برنمی‌دارد و هریک از فولیکول‌ها بطور جداگانه از پوست سر خارج می‌شوند. کاشت موی میکروگرافت بصورت ترکیبی با روش DHT یا همان کاشت موی مستقیم انجام می‌شود و از این نظر بسیار روش پر سرعت و دقیقی به حساب می‌آید. روش میکروگرافت پس از معرفی در سطح جهانی، برای اولین بار توسط دکتر حمیدرضا خراسانی در ایران در کلینیک هلیا انجام گرفت و طولی نکشید که خیل عظیمی از زیباجویان برای انجام آن صف کشیدند. نتیجه نهایی کاشت مو به روش میکروگرافت بسیار طبیعی و پرتراکم می‌باشد و تا به امروز با رضایت حداکثری زیباجویان همراه بوده است. لازم به ذکر است، با توجه به اینکه در این روش جای زخم بزرگ روی سر باقی نمی‌ماند، دوران نقاهت کوتاهی در انتظار داوطلبان خواهد بود و آن‌ها با گذشت 9 ماه شاهد حجم زیادی از مو روی سر خود خواهند بود.

 

  1. کاشت مو به روش اف یو تی

در کاشت مو به روش FUT ابتدا پزشک یک نوار از پوست پشت یا کنار سر فرد که حاوی مو است برمی‌دارد، این امر موجب باقی ماندن یک جای زخم در ناحیه اهدا کننده می‌شود که البته با بلند شدن موها قابل پوششدهی خواهد بود؛ عرض این نوار معمولاً از 1 تا 1.5 سانتی متر می‌باشد. در مرحله بعد پزشک تک تک فولیکول‌های مو را استخراج می‌کند و به گرافت‌های قابل پیوند تبدیل کرد و سپس بعد از آماده شدن ناحیه طاسی، فولیکول‌ها را با دقت در جهت رویش موها قرار می‌دهد. این جراحی در پوشاندن خط موی عقب ‌رفته ناشی از طاسی با الگوی مردانه بهترین کاربرد را دارد و بیشتر توسط آقایان مورد توجه قرار می‌گیرد. کاشت مو FUT معمولا بین 4 تا 8 ساعت طول می‌کشد با این حال عموما سریعتر از کاشت مو با روش FUE است. اکثر افراد در طول این نوع ایمپلنت تحت بی‌حسی موضعی قرار می‌گیرند و در طول عمل بیدار هستند. تقریبا تمام کسانی که اف یو تی انجام می‌دهند، نتایج خود را طی 6 تا 9 ماه آینده می‌بینند با این حال برخی افراد باید یک سال صبر کنند تا شاهد رویش پرتراکم موهای خود باشند.

 

  1. کاشت مو به روش اف یو ای

پس از استقبال مردم از روش اف یو تی، روشی دیگر برای جایگزین کردن آن با هدف کاهش گستردگی اسکار و خونریزی طراحی شد که نام آن را اف یو ای نهادند. کاشت مو به روش FUE قرار بود با برداشتن فولیکول‌های مو بصورت تکی (همراه با قسمت کوچکی از پوست سر) و پیوند در ناحیه مورد نظر جایگزین روش کلاسیک FUT گردد. برخلاف این هدف، FUE محبوب‌تر از FUT شد اما به طور کامل جای آن را نگرفت چراکه این متد برای طاسی‌های گسترده مناسب نبود اما برتری چشمگیری نسبت به روش سنتی داشت! این متد هیچ جای زخم بزرگی را روی سر باقی نمی‌گذارد و افراد برای پوشاندن اسکار به زحمت نخواهند افتاد. بهترین کاندید برای کاشت مو FUE فردی است که موهای نازک یا ریزش نسبی مو دارد و هنوز به طور کامل کچل نشده است. بنابراین اگر موهای سالم یا ضخیم کافی برای پیوند به ناحیه طاس سر خود ندارید، ممکن است واجد شرایط ایمپلنت به روش FUE نباشید.

 

  1. کاشت مو به روش اس یو تی

کاشت مو به روش SUT نیز از جمله متدهای جدید کاشت موی طبیعی می‌باشد. این روش به وسیله یک قلم اتوماتیک با برداشتن مو از ناحیه اهدا کننده و کاشت مجدد آن در ناحبه طاسی انجام می‌شود. روش اس یو تی برخلاف روش‌های قبلی برای طاسی‌های اندک و جرئی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که خانم‌ها معمولا با عقب رفتن خط موی خود در جلوی سرشان مواجه می‌شوند از این روش استقبال می‌کنند. مزیت دیگر این روش این است که نیازی به تراشیدن کل سر برای کاشت نیست و تنها یک ناحیه کوچک برای استخراج مو تراشیده خواهد شد.

 

کاشت مو به روش اس یو تی

 

هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو اصلا ثابت نیست و نمی‌توان به راحتی یک قیمت واحد را برایش تعیین نمود. قیمت این متد تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون: دستمزد پزشک و دستیاران وی، تعداد فولیکول‌های مورد نیاز برای کاشت، تعداد فولیکول‌های موجود روی سر و بدن برای کاشت، نوع روش انتخابی ایمپلنت، موقعیت جغرافیایی کلینیک، نام و اعتبار مرکز درمانی و تجهیزات جانبی مصرفی قرار می‌گیرد. بنابراین پس از انتخاب کلینیک مورد نظرتان حتما باید در مورد هزینه نهایی آن سوالاتی بپرسید. در جریان باشید که به جز هزینه‌های ایمپلنت، هزینه داروهای بعد از آن را نیز باید محاسبه کنید. خود روش کاشت موی طبیعی به دلیل اینکه یک متد مراقبت از زیبایی است، تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد و از این حیث، زیباجو باید به تنهایی تمام هزینه را پرداخت کند اما داروهایی که بعد از آن باید مصرف شوند را می‌توان با بیمه درمانی محاسبه نمود.

 

بهترین کلینیک کاشت مو

متأسفانه در میان انبوه کلینیک‌هایی که در حال حاضر مشغول ارائه خدمات کاشت مو هستند، مراکزی وجود دارند که هیچ کاری جز تخلیه حساب بانکی شما انجام نمی‌دهند و امید کاذب به مراجعین خود می‌دهند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که قبل از انتخاب کلینیک، در مورد اعتبار و میزان تجربه پزشک و کارکنانش حسابی تحقیق نمایید. بهترین کلینیک کاشت مو جایی است که شرایط زیر را داشته باشد:

  1. بهره‌مندی از پزشک حاذق، خوش رفتار، صبور و باتجربه
  2. کارکنان و تکنسین‌های باتجربه و خوش برخورد
  3. بهره‌مندی از محیط شیک، تمیز، استریل، مدرن و آرام
  4. استفاده از آخرین تجهیزات و کنولوژی‌های دنیا
  5. رضایت مندی حداکثری مراجعین قدیمی مرکز

 

 

کاشت مو در کلینیک تخصصی هلیا

در آخر با افتخار اعلام می‌کنیم که درمانگاه فوق تخصصی پوست و موی هلیا در شهر تهران آماده کاشت مو به روش‌های میکروگرافت، FUE، FUT، SUT، BHT (کاشت مو از بدن) برای شما عزیزان ایرانی و خارجی می‌باشد. ما در مجموعه هلیا یک جلسه مشاوره کامل را برایتان ترتیب می‌دهیم و در آخر اگر تمایل به کاشت داشته باشید نوبتتان را رزرو می‌نماییم. شما زیبایی دوستان عزیز جهت اطلاع از هزینه ایمپلنت خود می‌توانید با مشاورین ما به صورت کاملا رایگان از طریق خطوط تماسی و اپلیکیشن‌ها در ارتباط باشید. علاوه بر آن، امکان ویزیت حضوری توسط دکتر حمیدرضا خراسانی در مجموعه ما وجود دارد و شما می‌توانید برای رزرو نوبت مشاوره حضوری با ایشان با شماره تلفن‌ 09120687732 تماس حاصل بفرمایید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی