hambergermenu

آیا شامپو اویدرم خوبه؟ (بررسی تاثیر آن بر موهای مختلف)

 

آیا شامپو اویدرم خوبه

 

داشتن موهای سالم تاثیر زیادی بر زیبایی چهره افراد دارد، البته نگهداری درست از مو نیازمند رعایت مسائلی است که استفاده از شامپو مناسب یکی از آنها محسوب می‌شود. در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار موجود است که شامپو اویدرم یکی از نمونه‌هایی است که معمولا مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. اگر قصد دارید شامپوی مناسب برای موهای خود را از میان محصولات برند اویدرم خریداری کنید بهتر است در ابتدا با انواع آنها آشنا شوید.

 

معرفی برند اویدرم

اویدرم (eviderm) برند معتبر ایرانی است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند‌. در واقع محصولات ارائه‌شده با این نام توسط شرکت کیمیا فراز زیبایی تولید می‌شود. این شرکت کار خود را از سال ۱۳۸۸ در زمینه محصولات پوست و مو آغاز کرد.

 

محصولاتی که با نام اویدرم عرضه می‌شود به ‌دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب، فرمولاسیون خاص و تنوع زیاد در میان افراد محبوبیت زیادی دارد. در این بین شامپو eviderm از کالاهای پرطرفدار این برند است که با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و با به‌کارگیری دانش متخصصان تولید و به بازار عرضه می‌شود.

 

انواع شامپوهای اویدرم

نمونه‌های مختلف شامپو اویدرم با توجه به عملکرد مناسب و فرمولاسیون ویژه توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. این برند انواع شامپوها برای موهای چرب، خشک، معمولی و آسیب‌دیده را در سبد محصولات خود گنجانده است.

 

در ضمن نمونه‌های ضد ریزش مو این برند هم در میان متقاضیان طرفداران زیادی دارد. برخی از شامپوهای تولیدی این برند شامل موارد زیر است:

 

ضدشوره مدل Ciclozinc

سیکلوزینک اویدرم برای برطرف‌کردن شوره‌های سر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول برای افرادی که دارای شوره‌های مقاوم و مزمن هستند بسیار مناسب خواهد بود. ترکیبات ضد قارچ در این شامپو نیز برای از بین‌بردن ضایعات قارچی سر موثر است.

 

با استفاده از شامپو اویدرم می‌توان انتظار داشت که بیماری‌هایی مانند پسوریازیس و درمانیت‌سبورئیک نیز درمان شود. ترکیبات شامپو سیکلوزینک عبارتند از:

 

  • مواد ضد قارچ و ضد شوره مانند سیکلوپیروکس، پیریتیون­زینک، اسیدسالیسیلیک و روغن درخت چای هستند.

 

  • عصاره­های گیاهی که خاصیت ضد خارش و ضد شوره دارند شامل گزنه، مورد، آویشن، گل ختمی، آلوئه­ورا، کالاندولا، دم اسب ، فنوگریک، چای سبز و آرنیکا است.

 

شامپو تقویت­کننده Eviderm Kerastem G

کراستم جی یکی دیگر از انواع شامپو اویدرم است که ترکیبات آن شامل کراستم، سائوپالمتو، عصاره رزماری و گزنه است. با توجه به ترکیباتی که دارد، سبب انتقال اکسیژن و مواد مغذی به پیاز مو می‌شود و در نتیجه با تاثیراتی که این شامپو روی پیاز مو می‌گذارد به خون‌رسانی پوست سر و کنترل ریزش مو کمک می‌کند‌.

 

دیگر ترکیباتی که موجب کنترل چربی پوست سر و تقویت موها می‌شود نیز به شرح زیر است:

 

  • نعنا فلفلی: این ماده گیاهی حاوی منتول است که روی خون‌رسانی به سلول‌های پوست سر تاثیر می‌گذارد و از این راه بر رشد مو و کاهش ریزش آن موثر است.

 

  • جوانه گندم: املاح و ویتامین‌های موجود در این گیاه باعث تقویت پیاز مو می‌شود.

 

  • پانتنول: این ماده به‌ عنوان پیش‌ساز ویتامین B5 است که قدرت نفوذ بالایی در پوست سر دارد و به آب‌رسانی و مرطوب‌کنندگی موهای شما کمک می‌کند.

 

از ویژگی‌های مطلوب این نوع از شامپو اویدرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • با متعادل‌کردن غده‌های چربی پوست سر موجب تقویت موهای چرب می‌شود‌.

 

  • موهای ضعیف و نازک را تقویت و پرپشت می‌کند‌.

 

  • از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

 

برای اثربخشی بیشتر این شامپو بهتر است آن را روی موهای مرطوب به‌ مدت سه دقیقه ماساژ دهید و بعد از آن آبکشی کنید، با استفاده از این محصول دو الی سه بار در هفته شاهد تاثیرات خوب آن خواهید بود.

 

سبونورم جی

این محصول را می‌توانید برای مصرف روزانه و مستمر مورد استفاده قرار دهید که با این کار تاثیرات زیر را مشاهده می‌کنید:

  • فعالیت غدد چربی را تنظیم می‌کند‌.

 

  • شامپو اویدرم به برطرف‌شدن التهاب پوست سر کمک می‌کند‌.

 

  • فعالیت آنزیم 5-آلفا ردوکتاز که روی ریزش مو تاثیرگذار است را کاهش می‌دهد‌.

 

  • فعالیت و اثر باکتری‌ها و قارچ‌های مضر پوست سر را خنثی می‌کند.

 

  • جریان خون اطراف فولیکول‌های مو را افزایش می‌دهد.

 

ترکیبات سبونورم جی

برند eviderm برای تولید محصولات خود معمولا از عصاره‌های گیاهی مختلف در کنار مواد شیمیایی لازم استفاده می‌کند. از همین رو مواد تشکیل‌دهنده این محصول نیز ترکیبی از آویشن، درخت چای، اسطوخدوس، بابونه، سدیم لوریل اتر سولفات، دی سدیم لورت سولفوساکسینات، کوکامیدوپروپیل، بتائین و بسیاری مواد دیگر است که هر کدام به‌نوبه خود تاثیرات مختلفی بر مو و پوست سر می‌گذارد.

 

شامپو موهای خشک اویدرای

اگر موهای آسیب‌دیده و خشکی دارید مطمئنا این محصول بهترین انتخاب برای شما خواهد بود چرا که با وجود ترکیباتی همچون کراتین با منشا گیاهی و کمپلکس رطوبت‌رسان موجب ترمیم موهای آسیب‌دیده و رفع موخوره می‌شود.

 

از دیگر ویژگی‌های شامپو اویدرم مخصوص موهای خشک می‌توان به برگشت رطوبت پوست سر به‌حالت طبیعی، افزایش درخشندگی و حالت‌پذیری موها اشاره کرد.

 

شامپو فاقد سولفات موهای رنگ‌شده

ویژگی‌های شامپوی فاقد سولفات eviderm عبارتند از:

 

  • ماندگاری بالای رنگ مو

 

  • بدون نمک، پارابن و سولفات

 

  • کمک به حفظ رطوبت ساقه مو و پایین‌آوردن تحریک‌پذیری پوست سر

 

  • افزایش درخشندگی و نرمی ساقه مو

 

  • حاوی عصاره آلوئه‌ورا و پروتئین هیدرولیزشده کراتین

 

  • دارای PH سازگار با پوست سر

 

شامپو اویدرم که خاصیت شویندگی ملایمی دارد علاوه ‌بر حفظ رطوبت موهای رنگ‌شده باعث ایجاد یک لایه محافظ روی مو می‌شود که می‌تواند ساختار موها را در برابر عوامل آسیب‌رسان مقاوم کند. مواردی که معرفی شد تعدای از محصولات کاربردی و مرغوب برند eviderm است که در کنار کیفیت خوبی که دارند از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

 

در ضمن می‌توان این نکته را هم در نظر گرفت که استفاده از ترکیبات گیاهی در ساخت این محصولات به‌عنوان نقطه قوت آنها به ‌شمار می‌آید.

 

شامپوهای اویدرم خوبه

 

خرید شامپو اویدرم از موتن­ رو

در صورتی که تمایل دارید یکی از شامپوهای برند اویدرم را برای خود انتخاب کنید وب‌سایت موتن‌رو می‌تواند به شما کمک کند‌. در فروشگاه موتن‌رو می‌توانید انواع محصولات اویدرم را همراه با توضیحات کامل مشاهده کرده و با توجه به جنس و شرایط موهای­تان محصول مناسب را خریداری کنید.

 

علاوه‌ بر انواع شامپو اویدرم در این فروشگاه امکان مشاهده قیمت شامپو مو ردیست و خرید آن وجود دارد. برند ردیست محصول کشور ترکیه و یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار است که طرفداران خاص خود را دارد، شما می‌توانید با موتن‌رو بهترین محصولات داخلی و خارجی را خریداری کنید.

 

جمع‌بندی

اویدرم برند معتبر ایرانی است که محصولات آرایشی و بهداشتی برای پوست و مو را تولید و عرضه می‌کند. محصولات شوینده اویدرم از سری تولیدات این برند است که دارای انواع مختلفی همچون سبونورم جی، کراستم جی و نمونه‌های دیگر است که متناسب با هر نوع شرایط مو یکی از آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای خرید این محصولات باکیفیت سری به وب‌سایت موتن‌رو بزنید‌.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی