hambergermenu

بهترین شامپوها برای موهای چرب کدام است؟

شامپو فولیکا موهای چرب

 

همان طور که می‌دانید جنس مو بستگی به ژنتیک افراد دارد و دارای انواع مختلفی است. یکی از شایع‌ترین جنس موها، موهای چرب است. افراد دارای موهای چرب نسبت به سایر افراد با مشکلات زیادی برای نگهداری از موهای خود دست و پنجه نرم می‌کنند زیرا موهای چرب جلوه ناخوشایندی برای ظاهر افراد ایجاد می‌کند به همین دلیل باید روزی 1 بار و در حالت ‌های شدیدتر روزی 2 بار شسته شود.

 

یکی از راهکارهای کنترل چربی مو استفاده از محصولات مناسب است. امروزه با کشف و ساخت ترکیب‌ها و فرمول‌های جدید در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات زیادی برای کنترل چربی مو و پوست سر به بازار معرفی شده اند که با یک انتخاب صحیح می‌توانید تا حد زیادی کنترل مناسب بر روی چربی موهای خود داشته باشید.

 

دلیل چرب بودن موی سر چیست؟

چربی عموما برای سلامتی و ماندگاری موهای سر نیاز است و در صورت نبود این چربی‌ها موی سر شکننده شده و در نهایت از بین می‌رود. در بعضی از افراد ترشح این چربی از کف سر زیاد شده و باعث بروز پدیده چربی مو می‌شود.

 

 شامپو، یکی از موثرترین محصولات برای کنترل چربی مو

یکی از اصلی‌ترین محصولات برای شست و شوی مو، شامپو است. شامپو‌ها به دلیل داشتن فرمول‌ها و ترکیب‌های خاص بدون آسیب رساندن به مو، آلودگی‌ها و چربی‌های اضافه مو و پوست سر را از بین می‌برند و به بهداشت و سلامت مو کمک بسیار زیادی می‌کنند. در این بین شما با استفاده از شامپو مناسب موهای چرب، میتوانید دفعات شست و شو موی خود را کمتر کنید. در ادامه ما یکی از بهترین شامپوها برای موهای چرب را برای مورد بررسی قرار داده این با ما همراه باشید.

 

بهترین شامپو برای موهای چرب

شامپو فولیکا یکی از بهترین شامپوها برای نه تنها موهای چرب، بلکه برای تمامی طیف‌های مختلف مو مناسب است. اولین ویژگی بارز این شامپو داشتن خاصیت ضد ریزش و تقویت ریشه مو است یعنی شما با مصرف شامپو مناسب موهای چرب فولیکا نه تنها چربی پوست سر خود را کنترل کرده‌اید، بلکه ریشه موهای خود را نیز تقویت کرده‌اید. پس اگر شما جز افرادی هستید که دارای موهای چرب هستید و همزمان از ریزش مو نیز رنج می‌برید ما خرید شامپو فولیکا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

شامپو فولیکا فقط برای موهای چرب مناسب است؟

خیر، محصولات فولیکا به دلیل داشتن ترکیبات مختلف و مناسب برای پوست سر، علاوه بر کنترل چربی‌های اطراف ریشه مو، باعث تقویت ریشه مو شده و تمامی خانم‌ها و آقایانی که دچار ریزش مو هستند می‌توانید از این محصول استفاده کرده و شاهد تاثیر فوق العاده آن باشند. در ادامه تعدادی از ویژگی‌های اصلی و تاثیرات فوق العاده این شامپو را برای شما قرار داده‌ایم.

  •       احیای مو
  •       افزایش استحکام ریشه و ساقه
  •       افزایش سرعت رشد مو
  •       افزایش لطافت و درخشش مو
  •       تنظیم کننده چربی سر و کنترل آن
  •       رفع ریزش مو

 

قیمت شامپو فولیکا

قیمت شامپو فولیکا با توجه به تاثیرات فوق العاده آن بر روی پوست سر بسیار عالی بوده و برای افراد مختلف با بودجه‌های مالی متنوع کاملا مناسب است. شما با خرید این شامپو هم از ویژگی‌های مثبت آن بهره مند می‌شوید و هم در هزینه‌های خود برای خرید شامپو صرفه جویی می‌کنید.

 

روش خرید شامپو فولیکا

در حال حاضر روش‌های زیادی برای خرید شامپو فولیکا وجود دارد اما یکی از بهترین روش‌ها برای خرید، سفارش آنلاین است. امروزه با افزایش شلوغی و مشغله افراد سفارش آنلاین کمک بسیار زیادی به آن‌ها می‌کند اما یکی از اصلی‌ترین چالش‌های خرید آنلاین انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید است. فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی مو تن رو یکی از معتبرترین مراکز برای خرید آنلاین است و شما می‌توانید با خیال راحت خرید شامپو فولیکا برای موهای چرب از مو تن رو انجام دهید.

 

شامپو برای موهای چرب

 

عملکرد شامپو فولیکا

شامپو فولیکا به دلیل داشتن مواد مغذی مانند کافئین، ویتامین B6، زینک سولفات و…باعث تقویت پیازه مو و همچنین کنترل ترشح چربی از غدد اطراف ریشه مو می‌شود. با کنترل ترشحات، دیگر شما نیازی نیست هر روز موهای خود را بشویید. همچنین این شامپو با افزایش جریان خون زیر رشته‌های مو رشد آنها را نیز افزایش داده و به شادابی موها کمک می‌کند.

 

موی چرب

 

سایر شامپو‌های مناسب برای موهای چرب

علاوه بر شامپو فولیکا، شامپو‌های دیگری نیز هستند که به کنترل و مراقبت از موهای چرب کمک می‌کنند. این شامپوها هر کدام با داشتن فرمول‌ها و ترکیبات مختلف برای موهای چرب مناسب هستند. در ادامه نام تعدادی از بهترین شامپوها برای موهای چرب را مشاهده می‌کنید.

  •       درما کلین
  •       بایورگا
  •       لافارر
  •       لامینین

 

سایر نکات برای نگهداری از موهای چرب

علاوه بر استفاده از شامپو مناسب برای موهای چرب، یکی دیگر از مواردی که بسیار اهمیت دارد، نگهداری از موهای چرب است. موارد بسیار ساده اما مهمی وجود دارد که شما با رعایت آنها می‌توانید از موهای سالم تری برخوردار باشید.

 

نحوه شست و شو

در هنگام شست و شو موهای سر، از چنگ زدن و کندن موها به شدن خودداری کنید بهترین راه برای تمیز کردن پوست کف سر این است که شما با نوک انگشتانتان به آرامی کف سر خود را ماساژ دهید. همچنین سعی کنید موهای خود را بیشتر از یک مرتبه با شامپو شست و شو ندهید.

 

استفاده نرم کننده مو

نرم کننده مو معمولا برای افرادی مناسب است که دارایی موهای خشک و آسیب دیده هستند. اگر موهای شما دچار خشکی و یا آسیب دیدگی‌های مختلف نیست نیازی به استفاده از نرم کننده ندارید.

 

سرکه سیب

یکی از روش‌های خانگی و سنتی برای کنترل چربی کف سر، استفاده از سرکه سیب است. برای درست کردن این سرم خانگی کافی است مقداری سرکه را با آب مخلوط کنید و موهای خود را  با آن آبکشی کنید.

 

پرهیز از صاف کردن مو

موهای صاف به دلیل برخورد زیاد با کف سر نسبت به سایر حالت‌ها بیشتر چرب می‌شوند. به همین دلیل سعی کنید حالت موهای خود را به صورت حالت دار و مجعد نگه دارید.

 

سخن آخر

در کل موهای چرب نسبت به سایر موها به رسیدگی بیشتری نیاز دارد. شما با مصرف یک شامپو مناسب و رعایت نکات مراقبتی از موهای چرب، می‌توانید چربی موهای خود را به راحتی کنترل کنید.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی