hambergermenu

راهنمای استایل با کفش آدیداس سه‌خط

 

کفش آدیداس سه خط

 

استایل هر کسی بازتابی از شخصیت اوست و وقتی در موضوع استایل، صحبت از کفش می شود، آدیداس برندی است که بار فرهنگی و اجتماعی زیادی دارد و با شخصیت افراد خیلی خوب پیوند می خورد. آدیداس طیف وسیعی از کفش‌ها را ارائه می‌کند، از مدل های کلاسیک گرفته تا انواع مدرن، و هر کدام به سبک خاص خودشان می‌توانند استایل شما را ارتقا دهند. این مطلب راهنمای جامعیست برای نحوه ایجاد استایل های شیک و منحصر به فرد با کفش های آدیداس و مناسب برای مناسبت های مختلف.

 

کفش آدیداس، کفشی همه کاره

یکی از جنبه های قابل توجه کفش های آدیداس تطبیق پذیری فوق العاده آنهاست. این کفش ها با طیف گسترده ای از لباس ها ست می شوند و به همین دلیل در فرهنگ ها و جوامع مختلف جزو یکی از اقلام اصلی کمد لباس آقایان (و خانم ها) هستند. در واقع این کفش ها برای انواع استایل غیررسمی، اسپرت یا حتی نیمه رسمی کاربرد دارند. در ادامه توضیح می دهیم که چگونه می توانید کفش آدیداس را در استایل های مختلف روزانه استفاده کنید.

 

مدل معروف استن اسمیت، شیک و غیررسمی

 

استمن اسمیت

کفش مردانه Adidas

 

[برای خرید این کفش با 28% تخفیف کلیک کنید]

 

آدیداس استن اسمیت یک مدل کلاسیک جاودانه است که به دلیل سادگی و تطبیق پذیری بالایی که دارد در گذر زمان آخ نگفته است! این کتانی چرمی سفید و جذاب را می‌توان تقریباً با هر لباسی ست کرد. برای داشتن استایلی غیررسمی و شیک، استن اسمیت را با لباس های زیر بپوشید:

 

  • شلوار جین: یک ترکیب کلاسیک، ست کردن استن اسمیت با شلوار جین است. برای تطابق با مد روز، پاچه شلوار را کمی تا بزنید.

 

  • شلوارک: در ماه های تابستانی، آدیداس استن اسمیت با شلوارک عالی به نظر می رسد. یک تیشرت ساده هم اضافه کنید و ظاهری تمیز و ساده بسازید.

 

استایل خیابانی با سوپراستار

 

سوپر استا ادیداس

 

آدیداس سوپراستار یک انتخاب نمادین برای علاقه مندان به استایل های خیابانی است. این مدل معروف که به‌خاطر پنجه‌های صدفی و سه خط کنارشان شناخته می‌شود، می‌تواند جلوه‌ای جذاب به استایل شما ببخشد. سوپراستار را به این صورت ست کنید:

 

  • ورزشکاری: سوپراستار را با شلوار جاگر و یک تیشرت طرح گرافیکی بپوشید تا یک تیپ ورزشی متداول و مطابق مد روز داشته باشید.

 

  • جین روی جین: یک کت یا جلیقه یا پیراهن و یا کاپشن جین را همراه با شلوار جین و یک جفت سوپراستار ست کنید تا ظاهری جذاب و فوق العاده به دست آورید.

 

  • هودی بزرگ: اگر سوپراستار را با یک هودی بزرگ جفت کنید به استایلی می رسید که حس آرامش را با شلوغی خیابان ادغام می کند.

 

عملکرد و راحتی با الترابوست (Ultraboost)

 

عملکرد و راحتی با الترابوست

 

آدیداس الترابوست ترکیبی از مد و عملکرد است. کفشی برای آن دسته از افراد که راحتی و مد را همزمان در اولویت قرار می دهند. این کفش‌ها برای دویدن، ورزش کردن یا یک پیاده روی ساده ایده‌آل هستند. الترابوست را اینگونه ست کنید:

 

  • استایل اکتیو: برای داشتن ظاهری اسپرت و اکتیو، آدیداس الترابوست را با شلوار لی اسلیم یا شلوارک ورزشی بپوشید.

 

  • پنجشنبه‌های غیررسمی: اگر سازمانی که در آن کار می کنید برنامه پنجشنبه‌های (یا چهارشنبه‌های) غیررسمی دارد، کفش آدیداس الترابوست را با شلوار چینو و یک پیراهن سفید ست کنید.

 

  • لباس مسافرتی: الترابوست برای مسافرت عالیست. این مدل را با یک شلوار راحت (مثل شلوار اسلش) و یک بلوز مناسب بپوشید و از سفر لذت ببرید.

 

استایل برجسته با مدل ییزی (Yeezy)

اگر به‌دنبال مدلی جدیدتر و مطابق مد روز هستید، ییزی بوست (Yeezy Boost) برای شما عالیست. این مدل توسط کانیه وست (هنرمند و موسیقیدان) طراحی شده و متمایز است؛ همچنین با لباس های لوکس خیابانی خوب ست می شود. از آنجایی که مدل ییزی طراحی خاصی دارد آن را به این روش ست کنید:

 

کفش ادیداس

 

کفش اسپرت ادیداس بیکوپلاس

 

[برای خرید این کفش با 28% تخفیف کلیک کنید]

 

  • استایل تک رنگ: با ست کردن ییزی بوست با لباس های تک رنگ – مثلا لباس های تمام مشکی یا تمام سفید – یک استایل شیک و مونوکروم ایجاد کنید.

 

  • سایز بزرگ: این مدل آدیداس به خوبی با لباس های سایز بزرگ هماهنگ می شود. بنابراین آنها را با یک هودی بزرگ و شلوار گشاد بپوشید.

 

  • تیپ چندلایه: استایل چندلایه مثل یک کت لانگ در کنار یک بلوز و یا یک پیراهن جین می تواند زمینه مناسبی برای ست کردن مدل ییزی باشد.

 

اکسسوری مناسب کفش آدیداس

اکسسوری ها می توانند هر استایل و تیپی را تقویت کنند. گزینه های زیر را در نظر بگیرید:

 

  • پوشاک آدیداس: لباس در واقع اکسسوری نیست اما اینجا چون به صورت اختصاص از لباس های خود آدیداس صحبت می کنیم، اجازه دهید با چشم پوشی از این اشتباه، اولین اکسسوری را سایر محصولات آدیداس در نظر بگیریم. بلوزهای آدیداس، هودی و یا کلاه های این برند برای تکمیل استایل عالی هستند.

 

  • جوراب: اثربخشی جوراب را هیچوقت دست کم نگیرید. جوراب‌های ساق کوتاه یا بدون ساق با طرح‌های رنگارنگ انتخاب کنید تا ظاهری جذاب به استایلتان ببخشید.

 

  • کوله پشتی: آدیداس کوله پشتی هم دارد. یک کوله پشتی آدیداس انتخاب کنید که با کفش های شما همخوانی داشته باشد تا ضمن اطمینان از کاربردی بودنش، تیپ شما را نیز کامل کند.

 

  • ساعت: در نهایت یک ساعت اسپرت یا مینیمال را در نظر بگیرید چرا که با تیپ های آدیداسی خیلی خوب سازگار می شوند.

 

کلام آخر

اگر تاریخچه آدیداس را خوانده باشید می دانید که کفش های این برند چیزی فراتر از یک محصول ساده هستند. کفش آدیداس به تنهایی یک شاخه از مد و فشن است که هیچوقت از بین نمی رود. فرقی نمی‌کند شما ظاهری کلاسیک و مینیمال بخواهید یا اهل تیپ های خیابانی باشید، آدیداس طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را متناسب با سلیقه شما ارائه می‌دهد.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *