hambergermenu

سخنان بازیگران در نشست خبری فیلم آتابای

سخنان بازیگران در نشست خبری فیلم آتابای : با باحال مگ همراه باشید .

 

جواد عزتی: من نقش را متر نمی‌کنم.

هادی حجازی فر: برای این فیلم راهی «آی سی یو» شدم.

نشست خبری فیلم «آتابای» با حضور نیکی کریمی (کارگردان)، هادی حجازی فر، جواد عزتی، امید حسینی، لیلی نظری و معصومه ربانی نیا (بازیگران)، در محل نشست‌های پردیس سینمایی ملت (کاخ رسانه) با اجرای محمود گبرلو برگزار شد.

هادی حجازی فر درباره عارضه قلبی در هنگام فیلمبرداری «آتابای» گفت: من فکر می کردم در فیلم های اکشن مصدوم می شوم، فشار روی گروه زیاد بود، من در یک روز کاملا معمولی دچار مشکل قلبی شدم و دو روز بستری بودم که رفع شد.

 

سخنان بازیگران در نشست خبری فیلم آتای

وی درباره داستان فیلم «آتابای» اضافه کرد: ما سر سریال «ممنوعه» که بودیم، یکی از شرطهای ما بازنویسی بود، من همیشه تلاش می کنیم چیزهایی به نقش اضافه کنم، بعد از اتفاقاتی که در ممنوعه افتاد خیلی زیرپوستی وارد پروژه جدید نیکی کریمی شدم و طرحم را برای ساخت پیشنهاد دادم که خوشبختانه مورد رضایت وی قرار گرفت.

 

بحث تواضع نیست اما نیکی کریمی لطف کرد که در نهایت نام مرا به عنوان نویسنده گذاشته است.

هادی حجازی فر درباره ایفای نقش ترکی جواد عزتی ادامه داد: در ابتدا که با جواد عزتی صحبت کردم که گفت ترکی بلد نیستم اما جواد در این فیلم کار عجیبی انجام داده است، اینکه می نویسند جشنواره جواد عزتی را نمی فهمم، من شاهدم که تهیه کنندگان برای داشتن جواد عزتی از کوه بالا می آمدند.

نیکی کریمی درباره بازی هادی حجازی فر در فیلم افزود: من موقعی که داور بودم و ایستاده در غبار در جشنواره پخش می شد، من از سایر داوران پرسیدم که بازیگر ایستاده در غبار چه کسی است، زیرا بازی وی را به شدت دوست داشتم، هادی حجازی فر فوق العاده روان و در عین حال با تمرکز بازی می کند. حجازی فر در ابتدا نمی دانست که قرار است آتابای را بازی کند و برای این نقش به حتی icu رفت.

جواد عزتی درباره بازی در «آتابای» گفت: من اولین بار بود که فیلم را دیدم، به نظرم بازی ها یکدست بود و از فیلمبرداری به شدت لذت بردم، در مورد لهحه مسئولیت با هادی حجازی فر بود و هادی بسیار روی لجهه ترکی خوی حساس بود، امروز یک خانمی به من گفت که من از هادی حجازی فر بهتر به لهجه شهر خوی حرف میزدم.

وی ادامه داد: برای من اولین ملاک فیلم خوب است، اینکه نقش نقش تاثیرگذاری باشد برای مهم است، شاید از جهاتی برخی فیلم ها به نفع من نباشد، برای من اینکه فیلم هایم اکثرا به جشنواره فیلم فجر راه یافته اند جذاب است، من نقش را متر نمی کنم بلکه ترجیح میدهم در یک فیلم خوب حضور داشته باشم.

 

مطالب پیشنهادی در مورد بازیگران خارجی

بیوگرافی جولیا رابرتزبیوگرافی رابرت دنیروبیوگرافی آدام سندلر
بیوگرافی کریس همسورثبیوگرافی اسکارلت جوهانسونبیوگرافی هانده ارچل
بیوگرافی هازل کایابیوگرافی بوراک دنیزبیوگرافی جنیفر آنیستون
بیوگرافی بن افلکبیوگرافی کیت بلانشتبیوگرافی دنزل واشنگتن

 

عکس های سریال ها

عکس پیکی بلایندرزعکس بریکینگ بدعکس سریال چرنوبیل

 

 

نقد فیلم ها 

نقد فیلم تلقین “Inception”نقد فیلم فارست گامپنقد فیلم فهرست شیندلر 
نقد فیلم شوالیه تاریکی نقد فیلم رستگاری در شاوشنکنقد فیلم The Big Sick
نقد فیلم Atomic Blondeنقد فیلم Dunkirkنقد فیلم Rough Night
نقد فیلم The Hitman’s Bodyguard 2017
نقد فیلم Wonder Womanنقد فیلم It
نقد فیلم Force Majeure
نقد فیلم Atomic Blondeنقد فیلم Every Thing, Every Thing

 

منبع : باحال مگ

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *