hambergermenu

لاغری بدون رژیم و ورزش چطور ممکن است؟

چکیده : شاید شما تاکنون ایده ی لاغری بدون رژیم و ورزش را شنیده باشید و حتی راهکارهای بی اثری را نیز تجربه کرده باشید، اما در این مقاله قصد داریم روش‌هایی را به شما معرفی کنیم، که 100% شما را به هدفتان که لاغری بدون رژیم و ورزش است می‌رسانند.

 

لاغری بدون رژیم و ورزش آرزوی هر فرد چاقی به حساب می‌آید! این مسئله، شاید در گذشته بیشتر شبیه آرزو بود، اما امروزه به لطف پیشرفت علم پزشکی، میسر شده است. شاید شما تاکنون ایده ی لاغری بدون رژیم و ورزش را شنیده باشید و حتی راهکارهای بی اثری مانند دمنوش‌های مختلف را نیز تجربه کرده باشید، اما در این مقاله قصد داریم روش‌هایی را به شما معرفی کنیم، که 100% شما را به هدفتان که لاغری بدون رژیم و ورزش است می‌رسانند.

 

روش‌های لاغری بدون رژیم و ورزش

 

این روش‌ها جراحی لاغری هستند. اما صبر کنید و از اسم جراحی نترسید! درست است که هر نوع جراحی می‌تواند خطراتی به همراه داشته باشد، اما:

 

  • ریسک چاقی و بیماری‌های حاصل از آن، چندین برابر بیشتر از جراحی چاقی است. اگر می‌خواهید رویای لاغری بدون رژیم و ورزش محقق شود، بیشتر درمورد این روش تحقیق کنید.

 

  • اگر تصورتان یک نوع جراحی باز است که شکم شما را باز خواهند کرد، اشتباه می‌کنید، در جراحی لاغری به روش لاپاروسکوپی، تنها چند سوراخ کوچک روی شکم شما ایجاد می‌شود!

 

  • درست است جراحی چاقی نیز مانند هر جراحی دیگری خطراتی دارد، اما اگر پزشک متخصص و باتجربه‌ای داشته باشید و البته از دستورات پزشک نیز تبعیت کنید، عوارض خاصی گریبانگیر شما نخواهد شد. می‌توانید از تجربه هزاران نفری که تاکنون اینگونه جراحی ها را انجام داده اند بپرسید.

 

البته قصد ما تشویق شما به استفاده از این راهکار نیست، بلکه سعی داریم با یک معرفی درست، ترس کاذبی که در پی اینگونه جراحی‌ها است را به واقعیت نزدیکتر کنیم.

 

آشنایی با انواع جراحی لاغری و یا زیبایی شکم

عمل اسلیو معده ؛ با چربی‌ها خداحافظی کن

عمل اسلیو یکی از بهترین جراحی های لاغری محسوب می‌شود. این عمل بیشتر برای بیمارانی با BMI بیشتر از 35 مناسب است. در این عمل حدود 70 الی 85 درصد حجم معده شما توسط جراح برداشته می‌شود و این کاهش حجم، باعث می‌شود اشتهای کمتری بعد از عمل داشته باشید و به این صورت لاغری شوید. این عمل بیشتر مناسب افرادی است که  پرخوری شدید دارند. این عمل یکی از بهترین روش‌ها برای لاغری بدون رژیم و ورزش است و نیاز نیست نگران پشیمانی بعد از عمل اسلیو معده باشید. در صورتی که درمورد عمل اسلیو کنجکاو هستید می‌توانید 10 سوال رایج درمورد اسلیو معده را بخوانید

 

عمل بایپس معده (بایپس کلاسیک)

جراحی بایپس روش برگزیده جراحی چاقی است. در این روش، جراح هیچ بخشی از دستگاه گوارش شما را از بدن خارج نمیکند و معده به ترشح آنزیم های معمول خود می‌پردازد، اما غذا از بخشی از معده شما عبور نمی‌کند و به همین دلیل باز هم کاهش اشتهای بسیار خوبی را تجربه می‌کنید. در این روش همچنین جذب مواد غذایی نیز کاهش می‌یابد که از این طریق نیز کاهش وزن را تجربه می‌کنید و در نهایت لاغری بدون رژیم و ورزش محقق می‌شود.

البته توضیحات مطرح شده درمورد جراحی بایپس کلاسیک بود، دو نوع جراحی بایپس دیگری وجود دارند که تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند، به نام‌های جراحی مینی بایپس و جراحی ساسی بایپس که می‌توانید درمورد آن‌ها نیز تحقیق کنید.

نکته بسیار مهم درمورد انواع جراحی بایپس و همچنین جراحی اسلیو معده این است که با انجام این جراحی‌ها، علاوه بر لاغری بدون رژیم و ورزش، از شر اکثر بیماری‌های حاصل از چاقی نظیر دیابت نوع 2، کبد چرب، فشار خون، چربی خون و… خلاص می‌شوید. این جراحی‌ها یکی از بهترین روش‌ها برای رهایی از این بیماری‌ها محسوب می‌شوند.

جراحی اسلیو و بایپس هر دو از جراحی‌های خوب لاغری هستند، اما می‌توانید مقاله فرق اسلیو و بایپس را بخوانید.

 

جراحی بالون معده

در این روش یک بالن در معده شما قرار می‌گیرد که با کاهش حجم معده شما باعث می‌شود کمتر غذا بخورید. اما این روش لاغری بدون رژیم و ورزش، امروزه دیگر منسوخ شده است و راهکارهایی مثل اسلیو و بایپس نسبت به آن بهتر هستند.

 

جراحی لیپوساکشن

این روش لاغری بدون رژیم و ورزش، درواقع یک روش جراحی زیبایی است که برای از بین بردن چربی های اضافی در برخی از بخش‌های بدن مانند شکم، پهلو، ران و بازو  استفاده می شود. در این روش، چربی های اضافی با استفاده از یک لوله کوچک با موتور جدا شده و از بدن بیمار خارج می شود. این روش چندان برای افرادی که چاقی شدید دارند و یا به بیماری‌های مرتبط با چاقی مبتلا هستند مناسب نیست. درواقع همان روش‌های اسلیو و بایپس مناسبتر هستند.

 

جراحی ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی نیز برای چاقی های شدید چندان توصیه نمی‌شود، اما در کل روش فوق‌العاده ای برای لاغری بدون رژیم و ورزش است. این روش برای چربی های شکم و پهلو و افتادگی پوست شکم عالی است. گاهی بعد از کاهش وزن شدید، مقداری چربی باقی میماند، حتی ممکن است پوست شکم دچار افتادگی و ظاهری نامناسب شود. این روش برای حل این مشکلات فوق العاده است.

 

هزینه این روش‌های کاهش وزن و چربی چقدر است؟

هزینه این روش‌های لاغری بدون رژیم و ورزش، از جمله سوالات پرتکرار افراد است، اما متاسفانه پاسخ دقیقی برای آن وجود ندارد. هر کدام از این روش‌ها هزینه بخصوص خود را دارند. از طرفی، هزینه ممکن است برای هر فردی متفاوت باشد.

 

لازم است بدانید در برخی موارد، بیمه یا بیمه تکمیلی نیز بخشی از هزینه این جراحی ها را می‌پردازد که بسیار کمک کننده است تا به رویای لاغری بدون رژیم و ورزش برسید.

 

درضمن، برخی کلینیک‌ها نیز با امکان پرداخت اقساطی امکان دسترسی عموم به این روش‌ها را تسهیل کرده اند. به عنوان مثال در کلینیک اسلیم بیوتی امکان پرداخت اقساطی انواع جراحی لاغری وجود دارد. در این کلینیک تمام جراحی ها توسط دو پزشک متخصص به صورت همزمان انجام می‌شود و این یعنی احتمال موفقیت عمل بسیار بالاتر می‌رود.

 

جمعبندی موضوع لاغری بدون رژیم و ورزش

گرچه روش‌های مطرح شده برای لاغری بدون رژیم و ورزش جوابگو هستند، اما همیشه توصیه می‌شود برای سلامتی هرچه بیشتر و همچنین اثربخشی بیشتر و بهتر این روش‌ها، باز هم سبک غذایی سالم و ورزش را در سبک زندگی خود بگنجانید.

 

درضمن این روش‌ها بیشتر برای افرادی توصیه می‌شوند که از رژیم و ورزش جواب نگرفته اند و از چاقی و عوارض آن رنج می‌برند.

 

همچنین روش‌های دیگری نیز برای لاغری بدون رژیم و ورزش وجود دارند مانند عمل حلقه معده اما به دلیل اینکه چنین روش هایی امروز منسوخ شده اند از معرفی آنها صرف نظر کردیم.

 

بهتر است برای تصمیمگیری درمورد اینکه کدام عمل مناسب شماست، بیشتر تحقیق کنید و یا حتی از پزشکان متخصص جراحی لاغری مشاوره بگیرید.

 

اگر شما نیز روش‌هایی برای لاغری بدون رژیم و ورزش سراغ دارید حتما با ما به اشتراک بگذارید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی