hambergermenu

مزایای خرید هاست و سرور از لیموهاست چیست؟

دنیای وب پر از کسب‌وکارهای جذابی است که توجه مشتریان را به خود جلب کرده‌اند. اگر شما هم می‌خواهید به جمع آن‌ها بپیوندید یا وب‌سایتی شخصی راه‌اندازی کنید، نیاز به هاست دارید. در این مقاله با بیان مزایای خرید هاست و سرور از لیموهاست بررسی می‌کنیم که چرا از بین گزینه‌های متنوع میزبانی وب این هاستینگ معتبر و ممتاز را انتخاب کنید.

 

مزایای خرید هاست و سرور از لیموهاست چیست؟

 

معرفی سرویس‌های میزبانی وب لیموهاست

نقش هاست در راه‌اندازی و مدیریت وب‌سایت مشابه درایو و پوشه‌های کامپیوتری است که اطلاعات را در آن نگه می‌دارید. با این تفاوت که کسی از طریق اینترنت به کامپیوتر شما دسترسی ندارد. اما با میزبانی وب یا هاست می‌توانید این اطلاعات را با بقیه به‌اشتراک بگذارید.

 

بنابراین برای ساخت سایت باید از خدمات هاستینگ استفاده کنید. پس از خرید هاست، آپلود فایل‌ها روی سرور و اتصال دامنه به هاست زمانی که شخصی در هر نقطه دنیا دامنه وب‌سایت شما را در مرورگر رایانه یا تلفن همراهش جستجو کند می‌تواند از فایل‌ها و محتوای شما بهره‌مند شود.

 

امروزه انواع مختلف هاست با کاربرد و امتیازهای ویژه‌ای ارائه می‌شود. اما هنگام انتخاب سرویس و پلن دلخواه باید به چند نکته توجه کنید:

  • نوع وب‌سایت
  • هدف از راه‌اندازی سایت
  • بودجه اولیه

 

برای کمک به انتخاب بهترین گزینه به‌اختصار تفاوت‌های انواع هاست در لیموهاست را بررسی می‌کنیم.

 

هاست اشتراکی

از آنجایی که هزینه خرید هاست اشتراکی از سایر گزینه‌ها کمتر است، بسیاری از کسب‌وکارها این هاست را برای شروع انتخاب می‌کنند.

 

در این نوع میزبانی وب منابع سرور بین شما و چند سایت دیگر تقسیم می‌شود. بنابراین تنها هزینه اجاره بخشی از سرور را می‌پردازید. مهم‌ترین مزیت این هاست را می‌توانیم راه‌اندازی ساده‌ آن برای تازه‌واردها در نظر بگیریم.

 

هاست وردپرس

وردپرس حتی برای افراد مبتدی در طراحی سایت نامی آشنا است. بیشتر از ۴۳ درصد کل سایت‌های دنیا روی این پلتفرم ساخته شده‌اند. وردپرس به کمک راه‌اندازی ساده و افزونه‌های متعدد و کارآمدش هنوز هم در صدر CMS های دنیا استاده است.

 

با خرید هاست وردپرس فضای میزبانی وب تخصصی و بهینه‌شده برای وب‌سایت وردپرسی خود خواهید داشت. بنابراین حفظ امنیت و ارتقای کیفیت وب‌سایت آسان‌تر می‌شود. متخصصان لیموهاست مدیریت سرور و دسترسی به سطح بالای عملکرد و سرعت سایت را برعهده می‌گیرند.

 

هاست اقتصادی وردپرس

برای شروع کار طراحی و راه‌اندازی سایت هاست ارزان وردپرس انتخاب خوبی است. زیرا به شما امکان نصب آسان وردپرس را می‌دهد. این نوع هاست از تمام امتیازهای خدمات میزبانی وب لیموهاست، مثل پهنای باند مناسب و بهره‌مندی از زیرساخت باکیفیت و هاردهای پرسرعت لیمو برخوردار است.

 

معرفی سرویس‌های میزبانی وب لیموهاست

 

هاست حرفه‌ای وردپرس

این دسته پلن‌ لیموهاست منابع سرور بیشتری را برای وب‌سایت وردپرسی با بازدیدکننده‌های بیشتر تامین می‌کند تا خالق تجربه کاربری بهتری باشید.

 

خرید هاست حرفه‌ای وردپرس لیموهاست به‌معنای اختصاص فضای معینی از وب‌سرورهای پرسرعت Litespeed به سایت شما است. این سرویس، علاوه‌بر سرعت عالی، فضای ذخیره‌سازی کافی و عملکرد کم‌نظیری ارائه می‌دهد.

 

هاست ووکامرس

هاست مخصوص ووکامرس کمک می‌کند وب‌سایت فروشگاهی شما رضایت مشتریان را جلب کند و در نهایت بیشتر بفروشید. پلن‌های میزبانی وب ووکامرس لیموهاست متنوع هستند و با اعتماد به آن‌ها می‌توانید از امنیت فروشگاه آنلاین خود مطمئن شوید.

 

این سرویس حرفه‌ای با بهینه‌سازی‌هایی که در لایه وب‌سرور مخصوص این نوع دیتابیس انجام داده‌ و با استفاده از قدرتمندترین نسل CPU و هاردهای NVMe، سرعت پاسخ‌دهی سایت را تا 5 برابر افزایش می‌دهد.

 

سرور اختصاصی

هاست اختصاصی برای کسب‌وکارهای آنلاینی با حجم ترافیک بالا کاربرد دارد. با خرید سرور اختصاصی لیموهاست شما یک سرور فیزیکی کامل اجاره می‌کنید. درنتیجه هزینه خرید هاست اختصاصی در پلن‌های این میزبانی وب نسبت به سایر پلن‌ها بالاتر است.

 

دراختیارداشتن سرور کامل به شما امکان دسترسی به عملکردهای فوق‌العاده و فضای ذخیره‌سازی بیشتر می‎دهد. همچنین می‌توانید تمام سرور را برای ایده‌های بزرگی که در ذهن دارید سفارشی‌سازی کنید و از رقبا جلو بزنید.

 

هاست لینوکس

سرویس میزبانی وب لینوکس برای سیستم عامل لینوکس و CMSهای لینوکسی بهینه شده است. با انتخاب این سرویس از سرعت، امنیت و کیفیت آن شگفت‌زده می‌شوید.

 

هاست دانلود

برای سایت‌های اشتراک‌گذاری فایل سرعت و حجم از همه‌چیز مهم‌تر است. هاست دانلود لیموهاست علاوه‌بر پهنای باند نامحدود و فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا، سرعت دانلود بالایی را به شما و مخاطب‌های وب‌سایت ارائه می‌دهد.

 

تهیه هاست از شرکت لیمو هاست

 

هاست ایمیل

ارتباط ایمیلی با مشتریان از روش‌های موفق بازاریابی و فروش است. با هاست ایمیل لیموهاست پست الکترونیکی حرفه‌ای با نام برند خود برای مخاطب‌های کسب‌وکارتان بفرستید. حساب‌های کاربری متعدد را مدیریت کنید و از نرخ بالای خوانده‌شدن ایمیل هیجان‌زده شوید.

 

چرا خرید هاست و سرور از لیموهاست را پیشنهاد می‌کنیم؟

این‌ روزها ارائه‌دهنده‌های هاست بسیاری در ایران فعالیت دارند. اما شما فرصت زیادی برای آزمون و خطا ندارید. بنابراین مهم‌ترین معیارهای انتخاب هاست و مزایای هاستینگ‌ها را بررسی و به حرفه‌ای‌ترین هاستینگ اعتماد کنید.

 

ما برای پیشنهاد خدمات میزبانی وب لیموهاست دلایل محکم زیادی داریم؛ به‌عنوان مثال به چند نمونه اشاره می‌کنیم و تحقیق دقیق‌تر را به شما می‌سپاریم.

 

بک‌آپ‌گیری منظم خودکار

وب‌سایت‌ها همیشه در معرض خطر هک‌شدن یا ازدست‌رفتن فایل‌ها و اطلاعات هنگام ویرایش هستند. برای اینکه در چنین شرایطی ناچار نشوید همه‌چیز را از نو بسازید باید نسخه پشتیبان آخرین تغییرات سایت را داشته باشید.

 

لیموهاست به‌صورت منظم از اطلاعات وب‌سایت شما بک‌آپ می‌گیرد و در سرورهای امن ذخیره می‌کند.

 

امنیت

برای حفظ اطلاعات ارزشمند شما مجموعه‌ای از راهکارهای امنیتی یکپارچه، سیستم‌های تشخیص نفوذ ویروس و پیشگیری از حملات سایبری در نظر گرفته شده است. همچنین متخصصان باتجربه لیموهاست به‌طور مداوم بر امنیت سرورها نظارت دارند.

 

سرویس ایمیل رایگان

بگذارید خیال شما را راحت کنم! مشتری به ایمیل‌هایی از سوی کسب‌وکارها که با آدرس شخصی ارسال ‌شود اعتماد نمی‌کنند. با خرید هر نوع هاست لیمو سرویس ایمیل رایگان برای شما فعال می‌شود. می‌توانید با آدرس منحصربه‌فرد دامنه خود به مشتریان پیام بدهید و بازخورد مثبت آن‌ را ببینید.

 

مزایای استفاده از سرویس هاستینگ حرفه‌ای

برای اینکه به موفق‌ترین ارائه‌دهنده هاست در ایران اعتماد کنید نکات مثبت زیادی را می‌توان ذکر کرد. موارد زیر بخشی از این مزایا است:

  • تنوع سرویس‌های میزبانی وب
  • امنیت بالا
  • گواهی SSLرایگان
  • پایداری و آپتایم بالا
  • امکان ارتقا یا کاهش سرویس با ارسال یک تیکت
  • پشتیبانی حرفه‌ای همیشه پاسخگو
  • امکان انتخاب بین سرورهای ایران و خارج از کشور
  • مهاجرت امن و آسان به لیموهاست

 

برای موفقیت به تجربه‌ تیم‌های موفق اعتماد کنید!

در این پست تلاش کردیم شما را با چند نمونه از مزایای خرید هاست و سرور از لیموهاست آشنا کنیم. خوشبختانه لیموهاست به پشتوانه تجربه تیم حرفه‌ای و زیرساخت‌های پیشرفته باکیفیت افتخار میزبانی بیش از 30000 رسانه ایرانی را دارد. وب‌سایت‌هایی که در میان آن‌ها نام‌های آشنا به چشم می‌خورد.

 

برای پیوستن به جمع کاربران این هاستینگ حرفه‌ای و انتخاب بهترین هاست با کارشناسان لیموهاست مشورت کنید. می‌توانید از طریق تماس تلفنی، ایمیل یا ارسال تیکت با لیموهاست در ارتباط باشید. همچنین با همراهی لیمو در اینستاگرام افزون‌بر پیگیری تازه‌های دنیای وب از آخرین تخفیف‌های لیمو باخبر شوید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *