hambergermenu

معرفی شرکت اینوار (inoar) | تولید کننده محصولات مراقبت از مو

به طورکلی مراقبت از مو اصول چندان پیچیده و دشواری ندارد؛ اما اگر همان نکات ساده پشت گوش انداخته شوند؛ با گذشت زمان ممکن است موهایتان دچار آسیب جدی شده و نیاز به ترمیم و بازسازی داشته باشند. در چنین حالتی چاره‌ای جز بهره‌گیری از محصولات مراقبتی مو باقی نمی‌ماند؛ اما آیا هر برندی می‌تواند گره از مشکل موهایتان بگشاید؟! مسلما تفاوت شایانی بین کیفیت و میزان اثرگذاری یک برند معتبر و یک مارک متفرقه وجود خواهد داشت. به همین جهت توصیه ما به شما همواره این است که پیش از خرید کراتین مو و خرید بوتاکس مو اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با بهترین برندهای تولیدی این محصولات به دست آورید تا به هنگام خرید، سرتان کلاه نرود. لذا امروز قصد داریم شرکت اینوار که یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات مراقبت از مو در جهان است را شما عزیزان معرفی کنیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

شرکت اینوار

 

درباره شرکت اینوار (inoar)

شرکت اینوار به واسطه خلق زیبایی در جهان با قیمت‎های مقرون به‌صرفه بنیانگذاری شده است. تمامی فراورده‌های این شرکت برزیلی، منشاء اخلاقی داشته و هرگز در پروسه تولید محصولات، بر روی هیچ حیوانی آزمایشی صورت نگرفته است. اینوار معتقد است که حیوانات ارزش والایی داشته و منابع منفعتی نیستند. طریقه مراقبت ما از آن‌ها بازتابی از شخصیت ماست. انسان‌ها با تمام گونه‌های اطراف خود در ارتباطند و هرگونه ظلم به هریک از آن‌ها، ضد کرامات انسانی خواهد بود.

 

رسالت اصلی این شرکت ارتقاء سطح رفاه، نوآوری و کارایی خدمات بوده که در راستای آن تمرکز اصلی، بر روی حفظ ایمنی و کیفیت محصولات می‌باشد. اینوار به طرفداران خود این اطمینان را داده است که می‎تواند بهترین محصولات گیاهی مو را با قیمتی منصفانه در سرتاسر جهان عرضه کرده و آفریننده لبخند رضایت را بر لبان مشتریان خود باشد. این کمپانی از آغاز فعالیت تا کنون، به عنوان یک پرچمدار در زمینه تولیدات مواد مراقبتی مو؛ محصولات متنوعی را در بازار عرضه می‌درد که در ادامه به بررسی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

محصولات شرکت اینوار (inoar)

اینوار یک کمپانی برزیلی است که به عنوان پرچمدار تولیدکنندگان محصولات مراقبتی مو در سرتاسر جهان شهرت دارد. مهم‎ترین عامل محبوبیت فراورده‌های این شرکت، کیفیت بالا و قیمت‎های منصفانه آن می‌باشد. از این رو بسیاری از زیبا جویان در سرتاسر دنیا خواهان محصولات این شرکت اخلاق محور بوده و به واسطه آن، اینوار سالانه حجم عظیمی از تولیدات خود را به کشورهای مختلف دور و نزدیک از جمله ایران صادر می‎کند. برخی از پرفروش‌ترین محصولات این برند عبارتند از:

 

  • ماسک مو ماسکارا روغن آرگان

 

  • شامپو آفرو وگن مناسب انواع مو

 

  • کیت کراتین مراکشی اینوآر

 

  • نرم کننده فیبر بامبو رزیستنس

 

  • کرم شانه مای کرل مای کراش

 

  • شامپو 3 در 1 مردانه 400 میلی‌لیتر

 

  • پک آرگان پلکس اینوآر

 

  • ماسک چندکاره کلیسی

 

  • شامپو سیکاتری فیوس

 

  • نرم کننده و آبرسان دایموست

 

  • شامپو ویتامین سی bombar

 

  • پک ترمولیس اینوآر

 

  • بوتاکس btx

 

  • پک کراتین بوتوهیر

 

  • نرم کننده لوتوس رزیستنس

 

کراتین مو شرکت اینوار

کراتین مو شرکت اینوار محصولی باکیفیت و ساخت کشور برزیل بوده و به هنگام خرید؛ همراه با آن یک شامپو و یک ماسک موی هزار میل به شما تعلق خواهد گرفت. این کراتین تا 95 درصد قابلیت احیا موهای آسیب دیده را داشته و تقریبا تمام موهای فر و مجعد را صاف و درخشان می‌کند. به طور معمول میزان ماندگاری کراتین اینوار 8 ماه است که بسته به نوع نگهداری و مراقبت شما از موهایتان، مدت زمان نام برده می‌تواند متغیر باشد. خرید کراتین های مو برند اینوار به دلیل دارا بودن مواد پروتئینی شما را از خرید پروتئین مو نیز معاف می کند.

 

این کراتین توان بالایی در تحریک کوتیکول داشته و باعث درمان عمقی موها می‌شود. نکته مهمی که در رابطه با آن حائز اهمیت است، طریقه مصرف ساده و راحت آن می‌باشد. یعنی حتی خود شما به تنهایی در منزل می‎توانید با توجه به دستورالعمل موجود بر روی بسته بندی؛ موهای خود را کراتینه نمایید.

 

محصولات اینوار

 

بوتاکس مو شرکت اینوار

بوتاکس مو اینوار برای ترمیم و بازسازی موهای درگیر موخوره یا آسیب دیده بر اثر دکلره و رنگ، بسیار موثر بوده و با ایجاد یک عایق بر روی تارهای مو؛ باعث افزایش مقاومت آن‌ها در برابر آسیب‌های احتمالی می‌شود. البته باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که میزان ماندگاری بوتاکس شرکت اینوار بسته به نوع نگهداری شما از موهایتان متغیر خواهد بود.

 

این محصول دارای مایع کراتین هیدرولیزه شده می‎باشد که با نفوذ به عمق مو و بهبود ساختار فیبرها، موجب افزایش ضخامت آن شده و رطوبت موردنیاز مو را تامین می‎کند. ضمنا به هنگام خرید آن، یک سرم بازسازی و شامپو به شما تعلق خواهد گرفت که در مراحل مربوطه باید مورد استفاده قرار دهید تا به یک نتیجه مطلوب از فرایند بوتاکس موهای خود دست یابید.

 

چرا اینوار بهترین تولیدکننده محصولات صافی مو است؟

محصولات صافی مو اینوار با ترکیبات طبیعی، قادر به حذف کامل موخوره‌ها از سر بوده و موها را 95 درصد صاف و درخشان‌تر می‌کند. علاوه بر آن، عدم استفاده از ترکیبات شیمیایی و سرطان‌زا باعث شده که این محصول فاقد هرگونه عوارض جانبی باشد و این ویژگی یک برهان محکم است تا بگوییم که اینوار بهترین تولیدکننده محصولات صافی مو در دنیا به شمار می‌رود.

 

تمامی محصولات شرکت اینوار با فرمولاسیون روز دنیا تولید شده و صددرصد وگان (وگن) هستند. به عبارتی برای تهیه این محصولات هیچ آزمایشی بر روی حیوانات انجام نشده و مواد تشکیل دهنده آن منشاء حیوانی ندارد. علاوه بر آن، اینوار بر روی فرمولاسیونی کار می‌کند که فاقد پارابن، سیلیکون و نگهدارنده‌های مصنوعی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی استفاده از منابع گیاهی می‌باشد. در کنار تمام ویژگی‌های مثبتی که محصولات این شرکت دارد، داشتن ضمانت اصالت کالا، کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و اثرگذاری قوی موجب افزایش محبوبیت هر چه بیشتر تولیدات اینوار شده و آن را به یک برند محبوب در دنیا تبدیل کرده است.

 

منبع:

https://www.inoarus.com

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی