hambergermenu

میوه خشک با کیفیت و انواع آن، چرا باید میوه خشک بخوریم؟

چکیده : توجه داشته باشید که کیفیت میوه خشک بنا به نحوه تولید و استفاده از مواد تازه متغیر خواهد بود، از این رو می‌توان انواع میوه های خشک شده را بر اساس کیفیت و طعم در دسته بندی‌های مختلف تقسیم نمود.

 

میوه خشک یکی از تنقلات خوشمزه در میهمانی‌ها و دور همی‌ها است که به دلیل داشتن مواد مغذی فوق العاده مفید یک جایگزین مناسب برای انواع تنقلات مضر است. در واقع در زمان تولید انواع محصولات ارگانیک از مواد کاملا طبیعی استفاده می‌شود که در عین خوش طعم بودن، برای سلامت جسمی و تقویت قوای بدنی نیز بسیار مفید است.

 

البته توجه داشته باشید که کیفیت میوه خشک بنا به نحوه تولید و استفاده از مواد تازه متغیر خواهد بود، از این رو می‌توان انواع میوه های خشک شده را بر اساس کیفیت و طعم در دسته بندی‌های مختلف تقسیم نمود. مجموعه ریوَک با بکارگیری پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و استفاده از مواد خوراکی تازه با طعم واقعی میوه خشک اراگانیک را به بازار ارائه می‌کند.

 

میوه-خشک-ریوک

 

آشنایی با انواع میوه‌های خشک شده

در سال‌های اخیر تولید محصولات طبیعی خشک شده با مشکلات زیادی همراه بوده، در واقع استفاده از انواع مواد شیمیایی و افزودنی‌های غیرمجاز سبب شده که این محصولات در ظاهر مفید اما چندان بی‌زیان هم نباشند. این شرایط رقابت بین تولیدکنندگان برای تولید این محصولات مفید را افزایش داد و همین امر سبب شد که در سال‌های اخیر این خوراکی بدون افزودنی و به صورت کاملا طبیعی تولید شود.

 

این محصول ورقه‌های نازک از میوه‌های مختلف هستند که بدون هیچ افزودنی و تنها به روش حرارت دادن تهیه می‌شوند. در ابتدا این محصولات شامل برگه زردآلو، هلو، آلبالو و سایر میوه‌های مشابه بود، اما امروزه شاهد تولید انواع میوه‌های خشک کیوی، سیب، پرتقال، موز، انبه، آناناس و… نیز هستیم. در مجموعه ریوک افتخار تولید انواع میوه خشک ارگانیک را داریم.

 

چرا باید میوه خشک بخریم؟

همانطور که عنوان شد در سال‌های اخیر خوراکی‌های زیادی با استفاده از مواد شیمیایی و افزودنی‌های غیر مجاز تهیه می‌شوند به همین دلیل بخش زیادی از ویتامین‌های بدن به واسطه میوه‌ها تامین می‌شود. البته غرغر و بهانه‌گیری کودکان در زمان میوه خوردن را نباید فراموش کرد به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم با خرید میوه خشک توجه آن‌ها را جلب کنید.

 

ظاهر جذاب و خوردنی این تنقلات خوشمزه به همراه طعم فوق العاده آن به سادگی ذائقه افراد را تحریک می‌کند و می‌توان به سادگی آن را جایگزین تنقلات مضر کرد. در واقع این محصولات حاوی تمامی ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها، سدیم و پتاسیم، منیزیم و دیگر مواد مورد نیاز بدن هستند.

 

استفاده از این خوراکی نه تنها در میهمانی‌ها تحریک‌کننده ذائقه کودکان است بلکه مورد استقبال بزرگسالان نیز قرار می‌گیرد، در واقع تمایل بزرگسالان به خوردن این تنقلات خوشمزه بیشتر از کودکان است. استفاده از این محصول در سفره‌های یلدا و عید نوروز علاوه بر افزایش تنوع تنقلات عیدانه، نما و جلوه شکیل و لوکس به دیزان شما می‌دهد.

 

آیا محصولات ارگانیک تاریخ انقضا دارند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که تمام مواد غذایی و خوراکی دارای تاریخ تولید و انقضا هستند و باید در این بازه زمانی مصرف شوند. نکته مهم و حائز اهمیت این است که در بازه ‌مشخص شده می‌بایست نگهداری از میوه های خشک شده به چه صورت باشد تا فاسد نشود؟!

در پاسخ به این سوال باید گفت که نفوذ هوا عامل اصلی در فاسد شدن مواد غذایی است پس نباید در معرض طولانی مدت هوا قرار بگیرد. برای نگهداری از این محصولات سعی کنید آن‌ها را در محفظه‌های شیشه یا پلاستیکی در بسته قرار دهید تا از خشکی و فاسد شدن آن‌ها جلوگیری شود، بازم به ذکر است که این بسته بندی‌های باید در جای خنک و به دور از نور مستقیم آفتاب قرار بگیرند.

 

مزایای خرید میوه خشک

استفاده انواع روغن‌های گیاهی، سبزی و میوه های خشک شده علاوه بر تاثیرات مثبت در سلامتی، در کیفیت خوراک و غذا نیز تاثیر گذار هستند از این رو مصرف آن‌ها در طول شبانه روز به شدت تاکید می‌شود، البته این محصولات مزایای دیگری نیز دارد که شامل موارد زیر هستند:

 

طعم بی‌نظیر

بدون شک طعم میوه های خشک یکی از مزه‌هایی است که به راحتی توجه همه را جلب می‌کند، ترکیبی از مزه‌های ترش، شیرین و ملس که با هر ذائقه‌ای جور خواهد بود. خوراکی مقوی و خوشمزه که باعث تقویت قوای جسمی و تامین ویتامین‌های بدن خواهد شد، این تنقلات لذیذ و مفید علاوه بر طعم بی‌نظیر سرشار از کلسیم و پتاسیم هستند که علاوه بر پوکی استخوان، باعث تقویت لثه و دندان‌ها نیز خواهد شد.

 

مقوی و مفید

برخی افراد تصور می‌کنند که مصرف این تنقلات می‌تواند باعث چاقی آن‌ها شود، بهتر است بدانید که این مدل از تنقلات حاوی فیبر بالایی هستند و می‌تواند نیاز غذایی شما را تا حد زیادی برطرف کنند. همچنین به دلیل داشتن میزان قند استاندارد و طبیعی به هیچ عنوان قند خون را افزایش نمی‌دهند. لازم به ذکر است که این محصول یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که به دیابت و بیماری قند مبتلا هستند و می‌توانند با مصرف این تنقلات تمایلات قندی خود را تامین نمایند.

 

میوه-خشک-ارگانیک

 

مناسب برای خانم‌های باردار

تمایل خانم‌های باردار به مزه و طعم‌های مختلف یکی از دلایل مهم و قابل توجه برای مصرف این تنقلات در زمان بارداری است. مواد خوراکی سالم و مفید مه به سادگی می‌تواند بخش عمده‌ای از نیاز خانم‌های باردار به مواد معدنی و ویتامین‌ها را برطرف کند. همانطور که می‌دانید مصرف میوه در بارداری نیاز و اولویت تاکید شده توسط پزشک هستند که به عنوان بخش تامین‌کننده ویتامین در رژیم غذایی خانم‌ها قرار می‌گیرد.

 

صرف میوه خام در این دوره به مذاق برخی خانم‌ها نمی‌سازد و حتی در برخی موارد باعث ایجاد حالت تهوع نیز می‌شود که در این مورد می‌توانند با مصرف این محصول که طی فرایند تولید پخته و خشک می‌شود، از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند.

 

قیمت تنقلات خشک شده در بازار

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمان خرید میوه خشک مورد توجه قرار می‌گیرد، قیمت آن است. در واقع می‌توان نوسانات قیمت بازار میوه را یکی از عوامل موثر در این امر دانست، البته کیفیت مواد اولیه مصرفی نیز در این امر بی‌تاثیر نخواهد بود. لازم به ذکر است که تولید‌کننده و فروشگاه‌های زیادی در این زمینه فعالیت دارند اما کیفیت محصولات ارائه شده یکسان نخواهد بود پس پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید حتما از سابقه فروشنده مطلع شوید.

 

نتیجه گیری

میوه خشک و و سایر محصولات مشابه مانند انواع روغن‌های گیاهی، دمنوش‌ها و سبزی‌های خشک خوراکی از مهم‌ترین بخش‌های خرید روزانه به شمار می‌آیند که کیفیت و تازگی آن‌ها در طعم و عطر غذا بی‌تاثیر نیست؛ بدون شک تازگی مواد خوراکی خشک و انواع روغن‌ها می‌تواند مزه غذا را تحت تاثیر قرار دهد از این رو پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به وب سایت ریوک reevak.com تمامی محصولات ارگانیک مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی