hambergermenu

چرا خرید آنتی ویروس مهم است؟

 

images_1679491175_641b00675981c

 

هر چقدر که با گذشت زمان میزان استفاده از تکنولوژی، کامپیوتر، لپ تاپ و موبایل بیشتر شد، خطرات احتمالی آن‌ها نیز افزایش یافت. میزان فعالیت بیشتر و تمرکز بیشتر ما در این تکنولوژی‌ها باعث شده است تا مقدار اطلاعات بیشتری در این بین رد و بدل شود.

 

به همین علت اهمیت حفظ اطلاعات و امنیت داده‌های کاربران بیش از گذشته افزایش پیدا کرده است. راه‌هایی نیز برای حفظ اطلاعات کاربران وجود دارند که امنیت آن‌ها را تأمین خواهند کرد. در این مطلب از بنیان سافت قصد داریم تا به اهمیت خرید آنتی ویروس در سیستم‌های شخصی خود بپردازیم. همچنین قرار است تا نحوه عملکرد آن نیز مورد بررسی قرار بگیرد. برای خرید آنتی ویروس از این صفحه دیدن کنید.

 

آنتی ویروس چیست؟

آنتی ویروس یک نرم افزار مانند سایر نرم افزارهاست که وظیفه آن شناسایی و حذف خطرهای احتمالی است. آنتی ویروس وظیفه شناسایی و جلوگیری از ورود ویروس‌ها به سرور، کامپیوترهای شخصی و موبایل را بر عهده دارد. شما به خودی خود توانایی شناسایی فایل‌ها و خطرهای احتمالی تهدید کننده سیستم خود را ندارید. بنابراین به خرید آنتی ویروس نیاز خواهید داشت.

 

آنتی ویروس همانند یک موتور جستجو عمل می‌کند. با این تفاوت که حوزه عملکرد این موتور جستجو فقط محدود به سیستم شما خواهد بود.

 

آنتی ویروس به این گونه عمل می‌کند که در بین فایل‌های موجود بر روی سیستم شما و یا فایل‌های نصبی، طبق یک الگوریتم خاص، به دنبال فایل‌های مخرب و آلوده می‌گردد. آنتی ویروس توانایی آن را دارد که در بین تعداد زیادی از فایل‌ها با دسته بندی‌های متفاوت در کمترین زمان ممکن، فایل‌های مخرب را شناسایی کند.

 

انواع روش‌هایی شناسایی ویروس توسط آنتی ویروس

هر فایل یک شناسه دارد که منحصر به فرد است. آنتی ویروس بر اساس این شناسه‌ها ویروس‌ها را شناسایی می‌کند. آنتی ویروس با هدف پیدا کردن شناسه‌های ویروس که الگوریتم آن‌ها توسط شرکت‌های سازنده آنتی ویروس یافت می‌شوند، به سراغ درایوهای حافظه و فایل‌ها می‌رود. ضد ویروس با هدف پیدا کردن الگوی این بدافزارها به جستجوی سیستم شما می‌پردازد.

 

به دلیل وجود همین الگوریتم‌هاست که نیاز به آپدیت کردن آنتی ویروس‌ ضروری است. بنابراین شما نیاز به خرید آنتی ویروس اورجینال خواهید داشت. زیرا اگر آنتی ویروس شما آپدیت نشود، سیستم و آنتی ویروس شما نسبت به ویروس‌های جدید هیچ گونه شناختی نخواهد داشت و نمی‌تواند اثر آن‌ها را خنثی کند. بنابراین بانک اطلاعاتی آنتی ویروس شما باید همیشه آپدیت شده باشد تا سیستم شما را از هر گونه خطری مصون نگه دارد.

 

تشخیص بر اساس رفتار

آنتی ویروس بر تمامی برنامه‌های شما نظارت می‌کند. رفتارهای برنامه‌های سیستم را تحت نظر داشته و آن‌ها را آنالیز می‌کند. در طی این آنالیز رفتاری توسط آنتی ویروس، اگر شاهد رفتاری ناشناخته در بین برنامه‌ها باشد، آنتی ویروس آن برنامه را محدود کرده و یا آن را حذف می‌کند.

 

images_1679491198_641b007e87f30

 

ویژگی‌های آنتی ویروس خوب

تا اینجا ویژگی‌ها و رفتار آنتی ویروس را برای شما شرح دادیم و همچنین گفتیم که آنتی ویروس چقدر برای سیستم شما لازم است. آنتی ویروس خوب باید عملکرد خوبی نیز داشته باشد. حال این عملکرد خوب به چه معناست؟ عملکرد خوب آنتی ویروس را می‌توان در سرعت اسکن بالا، دیتابیس قوی و قابلیت آپدیت، توان بالا در پاکسازی و شناسایی بدافزارها و همچنین عدم نمایش هشدارهای غلط خلاصه کرد.

 

یک آنتی ویروس خوب باید بتواند در زمان مناسب اسکن کاملی از سیستم شما داشته باشد و همچنین جستجوی درستی در سیستم انجام دهد. آنتی ویروس مناسب علاوه بر اسکن کامل باید سرعت بالایی نیز در این زمینه داشته باشد.

 

این برنامه باید در پاکسازی و شناسایی بدافزارها نیز مطمئن عمل کند. لازمه این امر قابلیت آپدیت و به روز رسانی دیتابیس آنتی ویروس است. ضد ویروس برای این که بتواند مؤثر عمل کند باید با الگوهای جدید ویروس‌ها و بدافزارها آشنایی داشته باشد، بنابراین نیاز به آپدیت امری ضروری است.

 

برای همین نیاز به خرید آنتی ویروس اورجینال خواهید داشت. بنیان سافت لایسنس اورجینال آنتی ویروس را در اخیتار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای خرید آنتی ویروس اورجینال از سایت بنیان سافت خرید کنید و لایسنس اورجینال آنتی ویروس را داشته باشید. با داشتن لایسنس اورجینال آنتی ویروس، شما به طور منظم آپدیت آن را دریافت خواهید کرد و سیستم شما امنیت بالاتری خواهید داشت.

 

از دیگر ویژگی‌های آنتی ویروس باید دقت بالا باشد. دقت درست و مناسب در عملکرد و عدم نمایش هشدارهای غلط و عملکردی اشتباه ویژگی‌هایی هستند که نباید از یک آنتی ویروس سر بزنند.

 

images_1679491210_641b008a4c142

 

نتیجه گیری

  • آنتی ویروس یک نرم افزار مانند سایر نرم افزارهاست که وظیفه آن شناسایی و حذف خطرهای احتمالی است. آنتی ویروس وظیفه شناسایی و جلوگیری از ورود ویروس‌ها به سرور، کامپیوترهای شخصی و موبایل را دارد.

 

  • آنتی ویروس همانند یک موتور جستجو عمل می‌کند. این برنامه به گونه ای عمل می‌کند که در بین فایل‌های موجود بر روی سیستم شما و یا فایل‌های نصبی، طبق یک الگوریتم خاص، به دنبال فایل‌های مخرب و آلوده می‌گردد.

 

  • آنتی ویروس برای این که بتواند مؤثر عمل کند باید با الگوهای جدید ویروس‌ها و بدافزارها آشنایی داشته باشد، بنابراین نیاز به آپدیت امری ضروری است. برای همین نیاز به خرید آنتی ویروس اورجینال خواهید داشت.

 

  • بنیان سافت لایسنس اورجینال آنتی ویروس را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای تهیه آنتی ویروس اورجینال از سایت بنیان سافت خرید کنید و لایسنس اورجینال آنتی ویروس را داشته باشید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *