hambergermenu

آب نمک بهترین ضد عفونی کننده دهان و دندان

ضد عفونی کننده های طبیعی شبیه آب نمک می تواند سلامتی دهان و دندان شما را تضمین دهد .

از آنجا که استفاده از دهان شویه در برخی از افراد ایجاد آلرژی می کند بنابراین آب نمک و جوش شیرین بهترین ضد عفونی کننده دهان و دندان تلقی می شود.

 

محیط دهان و دندان هر فرد نیز به دلیل وجود آلودگی های بسیار زیاد همانند سایر محیط های زندگی و وسایل مختلف نیاز به ضدعفونی دارد و اصول بهداشتی ضدعفونی این محیط باعث تضمین سلامت هر شخص خواهد بود.

 

? پیشنهاد باحال مگ ، مقاله ای با چند سوال و جواب مهم در مورد دندان ها : حساسیت های دندانی

 

محیط دهان همواره با انبوهی از میکروب ها و آلودگی ها به صورت طبیعی همراه است، این آلودگی ها به دلیل مقاومت طبیعی بدن عامل بیماری زایی ندارد و به صورت انگل در دهان باقی می ماند، اما جهت پیشگیری از فعالیت این انگل ها و به حداقل رساندن میزان آلودگی محیط دهان ، صد عفونی دهان همه افراد الزامیست.

 

آب نمک برای دندان سفید و جذاب

 

وجود اسانس های خوشبوکننده موجود در این مواد و رنگدانه هایی که به جهت رنگی شدن آن برای جلوگیری از اشتباه گرفتن دهان شویه آشامیدنی استفاده می شود ، امکان بروز حساسیت یا آلرژی را در افراد افزایش می دهد به این ترتیب در برخی باعث ایجاد آفت در دهان شود.

 

? یک پیشنهاد ویژه : درمان بدبویی دهان به روش طب اسلامی

 

بهترین ماده ضدعفونی کننده برای دهان آب نمک یا کربنات سدیم(جوش شیرین) است که در زمان های قدیم و قبل از به وجود آمدن دهان شویه نیز استفاده می شده است .

 

آب نمک و جوش شیرین باعث قلیایی شدن محیط شده و از فعالیت میکروب های این محیط جلوگیری می کند.

 

توجه به این نکته ضروری است که آب نمک مورد استفاده نباید شور باشد و برای استفاده صحیح آن می توان از شکل سرمی آن استفاده با محلول ۵ گرم در ۱۰۰ سی سی آب آن را تهیه کرد.

 

لینک های مرتبط :

حاصل ماه ها تلاش متخصصین مسواک زنی ما 🙂  : 9 کلید مسواک زدن که کمتر کسی آنها را می داند

 

تاکنون در مورد روش هایی که کودکان خود را به دندان پزشکی ببرید تحقیق کرده اید ؟ مقاله پیشنهادی : چگونه کودکان خود را به دندانپزشکی ببریم ؟

 

2 مقاله ی خواندنی در زمینه ی ارتودنسی : آشنایی با ارتودنسی | روش های پیشگیری از ارتودنسی

 

 

منبع این نوشته : روزنامه کار گزار

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی