hambergermenu

بیوگرافی امینم ، امپراطور بی چون و چرای رپ جهان!

بیوگرافی امینم : امینم رپر، تهیه کننده و بازیگر آمریکاییست. او به عنوان یکی از جنجالی ترین و مهم ترین و پرفروش ترین هنرمند اوایل قرن بیست و یکم شناخته میشود. او یکی از تاثیرگذارترین خواننده و رپر بر روی دنیای رپ جهان است.

 

امینم کیست؟

امینم مارشال بروس ماترس سوم در سال 1972 در میسوری آمریکا متولد شد. او کودکی آشفته ای داشت. امینم هرگز پدرش “مارشال ماترس جونیور” را ندید و نشناخت.

 

هنگامی که امینم هنوز یک نوزاد بود مارشال جونیور خانواده اش را رها کرد و هرگز بازنگشت. در نتیجه امینم توسط مادر جوان هفده ساله اش”دبورا ماترس” بزرگ شد.

 

عکس کودکی امینم

 

امینم به طرز شدیدی به شیوه بزرگ شدنش توسط مادرش انتقاد کرده است. وی از طریق ترانه و آهنگ هایش او را به معتاد بودن به دارو های تجویزی و سوء استفاده عاطفی و جسمی متهم کرده است.

 

دبورا با قاطعیت تمام این اتهامات را تکذیب کرد و بخاطر توهین فرزندش به او در دادگاه شکایت کرد و دادخواست ده میلیون دلار کرد، اما سپس این پرونده با بیست و پنج هزار دلار حل و فصل شد.

 

⭐ 3 پیشنهاد ویژه ی باحال مگ :

بیوگرافی خواندنی و جذاب جاستین بیبر

بیوگرافی انریکه پادشاه پاپ

بیوگرافی ریحانا ، ملکه ی کارائیبی

 

سنین جوانی و تحصیلات امینم

این رپر، تهیه کننده و بازیگر آمریکایی در 17 اکتبر در سنت جوزف میسوری بدنیا آمد. مادر امینم هرگز نتوانست بیش از چندین ماه به طور همزمان شغلش را حفظ کند.

 

به همین دلیل آنها به طور مرتب بین میسوری و دیترویت میشیگان در رفت و آمد و حرکت بودند. و بخش زیادی از وقت خود را صرف اجاره مسکن میکردند.

 

امینم بعد ها در این باره میگوید: من سالانه دو، سه بار مدارسم را عوض میکردم. این احتمالا یکی از جدی ترین اتفاقاتی بود که روی من تاثیر میگذاشت.

 

این سبک زندگی پرتحرک تاثیر زیادی روی شخصیت وی گذاشته بود. او هیچ وقت نتوانست دوست صمیمی داشته باشد. تقریبا فردی منزوی و تنها بود. او به هر مدارسی که میرفت مورد ضرب و شتم همکلاسی هایش قرار میگرفت.

 

امینم در دبیرستان لینکلن در وارن میشیگان تحصیل کرد . او سه بار پشت سر هم در پایه نهم استپ درسی داشت و رد میشد. سرانجام در سن هفده سالگی ترک تحصیل کرد.

 

با وجود اینکه امینم دانش آموز ضعیفی بود اما همیشه میل و علاقه عمیقی به زبان و مطالعه کتاب های طنز و حتی لغت نامه ها را داشت.

 

عکس نوجوانی و جوانی امینم

 

امینم میگوید: من فهمیدم مهم نیست که چقدر در مدرسه بد هستم و اوضاع درسیم خوب نیست و در بعضی مواقع نمراتم پایین است. اما همیشه در انگلیسی خوب بودم.

 

احساس میکردم که باید ان را از بر باشم. باید کلمات در دسترس من باشند. تا هر موقع و هر زمان که لازم داشتم بتوانم از دایره لغاتم بیرون بکشم.

 

همسر سابق و دخترش

امینم فقط پانزده سال داشت که با کیم اسکات سیزده ساله در خانه خودشان آشنا شدند. کیم که ادعا میکرد پدرش را نمیشناسد و از ناپدری مورد سواستفاده جنسی قرار گرفته به همرا امینم و مادرش دبورا هم خانه شد.

 

امینم و کیم خیلی زود با یکدیگر اخت و صمیمی شدند. اما رابطه آنها از همان ابتدا اشفته بود. این زوج بارها از یکدیگر جدا شدند و دوباره وارد رابطه شدند.

 

سرانجام تا اینکه امینم در اولین تور مهم خود در سال 1999 با هم ازدواج کردند. اما متاسفانه بعد از متولد شدن اولین فرزندشان تقریبا بعد از یکسال در سال 2000 از یکدیگر طلاق گرفتند.

 

اما طلاق گرفتن به معنای قطع رابطه این دو نبود. کیم و امینم رابطه غیرقانونی خود را تا سال 2006ادامه دادند. و سپس برای همیشه از یکدیگر جدا شدند. بعد از طلاق دوم اختلاف نظر زیادی بر سر حضانت دخترشان بوجود آمد.

 

دانستنی هایی درباره امینم

 

 

امینم و دنیای رپ

امینم به عنوان یک فرد ترک تحصیل کننده تنها راه برای ابراز خشم و هیجان درونی اش موسیقی را پیش رو گرفت. اگر چه در آن زمان موسیقی رپ تقریبا به طور انحصاری توسط افراد سیاه پوست تولید میشد.

 

اما امینم به عنوان یک خواننده و رقیب سفید پوست و چشم رنگی وارد دنیای رپ شد. این در حالی است که بسیاری از رپر های سیاه پوست مشهوری که هوش و ذکاوت امینم را نداشتند برای او جایگاه و ارزشی قائل نمیشدند.

 

این موضوع در اوایل فعالیت های او تنش های زیادی را ایجاد کرد. تا جایی که استعداد های امینم همیشه تحت الشعاع بود.

 

امینم هنگامی که در المپیک رپ1997 لس آنجلس در رده آزاد قرار گرفت مورد توجه پدر رپ زیر زمینی “دکتر دره، Dr.dre” قرار گرفت. و سپس باهم همکاری های زیادی داشتند که بعد ها به شهرت و معروفیت امینم انجام شد.

 

بیشتر ترانه های امینم بازتاب خشم او از زندگی اش می باشد. او در برخی از ترانه هایش به طور واضح درباره همسرش کیم صحبت می کند که حتی به خاطر او دست به قتل هم زده بود.

 

او در سال 2000 با اسلحه به مردی حمله کرد که داشت همسرش را میبوسید. به همین دلیل بود که آن سال از یکدیگر جدا شده بودند.

او در مورد مادرش و نحوه تربیت شدنش نیز با خشم حرف میزند.

 

آهنگ های امینم

 

حقیقت هایی در مورد امینم

– مادر امینم به خاطر یک خط از ترانه ای از آهنگ “اسم من” از وی به دلیل افترا شکایت کرد.

– تنها کتابی که امینم به طور کامل خوانده است کتاب من قوانبن خودم را می سازم است.

– امینم به شدت به مواد مخدر و الکل معتاد شده بود و هنگامی که میخواست آن را ترک کند با جان آلتون تماس گرفت و با کمک او توانست بعد از هجده ماه از اعتیاد خود پاک شود.

– آلبوم “بازیابی”امینم پرفروش ترین آلبوم در سال 2010 در کل دنیا بود.

– هنگامی که امینم کودک بود اطرافیانش او را به خاطر گوش های بزرگی که داشت “میکی” صدا میکردند.

– امینم آنقدر در مدرسه دولتی مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود که مادرش از هیئت مدیره مدرسه به علت عدم محافظ کافی از فرزند خود شکایت کرد.

– امینم قبل از اینکه رپر شود رویای هندمند کمیک بوک شدن را در سر داشت.

– در مطالعه ای که به روی نود و سه هنرمند برتر دنیا در 25 سبک موسیقی قرار گرفته بود مشخص شد که امینم وسیع ترین دایره واژگان نسبت به خوانندگان دیگر را دارد.

– او از 8818 کلمه منحصر بفرد استفاده کرده بود. بعد از او جی زی با 6899 و باب دیلن هم با 4883 در رتبه سوم قرار گرفت.

 

مطالب پیشنهادی در مورد بازیگران خارجی

بیوگرافی جولیا رابرتزبیوگرافی رابرت دنیروبیوگرافی آدام سندلر
بیوگرافی کریس همسورثبیوگرافی اسکارلت جوهانسونبیوگرافی هانده ارچل
بیوگرافی هازل کایابیوگرافی بوراک دنیزبیوگرافی جنیفر آنیستون
بیوگرافی بن افلکبیوگرافی کیت بلانشتبیوگرافی دنزل واشنگتن

 

عکس های سریال ها

عکس پیکی بلایندرزعکس بریکینگ بدعکس سریال چرنوبیل

 

 

نقد فیلم ها 

نقد فیلم تلقین “Inception”نقد فیلم فارست گامپنقد فیلم فهرست شیندلر 
نقد فیلم شوالیه تاریکی نقد فیلم رستگاری در شاوشنکنقد فیلم The Big Sick
نقد فیلم Atomic Blondeنقد فیلم Dunkirkنقد فیلم Rough Night
نقد فیلم The Hitman’s Bodyguard 2017
نقد فیلم Wonder Womanنقد فیلم It
نقد فیلم Force Majeure
نقد فیلم Atomic Blondeنقد فیلم Every Thing, Every Thing

 

منبع : باحال مگ

دسته بندی :

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *