hambergermenu

مرکز فروش ماساژور گردن

چکیده : استفاده از ماساژور گردن روشی ایمن و کم هزینه برای تسکین دردهای فیزیکی در نواحی گردن و کتف است. برای آشنایی بیشتر با ماساژور گردن با ما همراه باشید.

 

مرکز فروش ماساژور گردن

 

یکی از شایع ترین مشکلاتی که این روزها در میان افراد، به خصوص افرادی که با کامپیوترهای شخصی کار میکنند دیده میشود، درد شدید در نواحی گردن و کتف است که بیشتر به دلیل عدم رعایت اصول ارگونومی اتفاق می افتد. راهکارهای متعددی برای درمان درد گردن و شانه از سمت پزشکان و فیزیوتراپیست ها پیشنهاد میشود که از مهمترین آنها میتوان به ماساژ، مصرف داروهای تسکین دهنده درد و همچنین رعایت اصول ارگونومی پرداخت.

 

در این میان راهکارهای ایمن تر و کم هزینه تری مانند استفاده از ماساژور گردن برقی یا شارژی میتواند کمک کننده باشد و تا حد زیادی به بهبود دردهای عضلانی و مفصلی در نواحی گردن، کتف و شانه کمک کند. در ادامه به معرفی دستگاه ماساژور گردن، فواید استفاده از آن و همچنین معرفی یکی از بهترین فروشگاه های دستگاه ماساژور، پرداخته خواهد شد.

 

ماساژور گردن

همانطور که اشاره شد، استفاده از ماساژور گردن روشی مطمئن و ایمن برای کاهش و تسکین درد نواحی گردن و شانه به شمار میرود. کارکرد این ماساژور بر اساس نوع آن، میتواند با هدایت دست و یا به صورت شارژی با برق باشد. ماساژور گردن در مدل هاس متنوعی تولید و در بازار عرضه میشوند. از مهمترین دسته بندی های ماساژور گردن میتوان به دو نوع دستی و شارژی (برقی) اشاره کرد که در ادامه به طور تخصصی به معرفی و بررسی هرکدام از آنها پرداخته خواهد شد.

 

  • ماساژور گردن دستی

ماساژور گردن دستی که ساختاری بسیار ساده و ابتدایی دارد، یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده روزمره با کمترین هزینه است. چرا که بدون نیاز به شخص ماساژ دهنده و یا هدایت کننده دستگاه، میتوانید به راحتی به ماساژ نواحی گردن که در آن احساس درد میکنید، بپردازید. ساختار ماساژور گردن با داشتن دو گوی در نواحی پشت گردن و یک دسته که امکان هدایت ماساژور را میدهد، اتفاق خواهد افتاد.

 

  • ماساژور گردن برقی  ماساژور گردن شارژی

ماساژور گردن برقی نوع دیگری از ماساژور است که در ساختار خود از گوی های غلتکی، قابلیت هایی نظیر ویبره، مادون قرمز و یا وارد کردن ضربه نسبت به ماساژ نقاط مختلف بدن، میپردازد. ماساژور گردن شارژی مدل بیسیم و با ظرفیت بالای باتری است که امکان ماساژ در هر مکان را فراهم میکند.

 

مزیت های استفاده از ماساژور گردن و شانه

 

خرید ماساژور گردن با کیفیت

 

ماساژور گردن و شانه، یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین مدل های ماساژور گردن به شمار میرود که به دلیل قابلیت هایی همچون ویبره، ایجاد گرما با مادون قرمز به طور قابل توجهی نسبت به کاهش درد و تسکین آن میپردازد. در ادامه لیستی از فواید استفاده از ماساژور گردن تهیه شده است:

  • کاهش درد نواحی گردن، شانه و کتف

 

  • بهبود جریان خون و رفع خستگی های روزمره

 

  • بهبود سیستم ایمنی بدن

 

  • کاهش دردهای گردن، سردرد، میگرن و سایر دردهای عضلانی

 

  • کاهش استرس و بهبود کیفیت خواب

 

کاربرد ماساژور گردن

همانطور که از نام این دستگاه مشخص است از ماساژور گردن برای کاهش دردهای عضلانی و مفصلی در نواحی گردن استفاده میشود. البته که ماساژور گردن از روش های مختلفی برای کاهش درد استفاده میکند که در ادامه به طور دقیق تر به بررسی آنها پرداخته خواهد شد:

 

  • درمان گرفتگی عضلات گردن

اگر تجربه گرفتگی عضلات گردن در فعالیت های روزمره را داشته باشید، میدانید که در لحظه گرفتگی عضله چه درد زیادی را متحمل میشوید و تا چه میزان فعالیت های روزمره زندگیتان متوقف خواهد شد. ماساژور گردن یکی از بهترین گزینه ها برای درمان این درد در زمانی کوتاه به شمار میرود.

 

  • درمان عضلات و کشیدگی رگ ها

یکی از مشکلات شایع به خصوص در طول انجام تمرین های ورزشی، کشیدگی رگ ها و عضلات است که میتواند آسیب های جدی مانند پارگی رگ را با خود به همراه داشته باشد. یکی از راهکارهای برطرف کردن این دسته از مشکلات، استفاده از ماساژور گردن برقی است که به تسکین و تسریع فرایند بهبود درد، کمک شایانی میکند.

 

  • درمان عصب های فشرده شده

مشکل فشردگی عصب های گردن، خصوصا در سنین بالاتر ممکن است رخ بدهد که به عوامل مختلفی از جمله التهاب مفاصل و تحریک عضلات مرتبط است. این مشکل با روش های متنوعی همچون فیزیوتراپی، انجام حرکات ورزشی و استفاده از دستگاه های ماساژور میتواند تا حد زیادی درد را کاهش دهد.

 

نحوه عملکرد ماساژور برقی گردن

 

چگونه از ماساژور گردن استفاده کنیم

 

با اینکه ساختار تمامی ماساژورهای گردن مشابه نبوده و هرکدام از ماساژورهای گردن ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند، اما استفاده از گوی ماساژور، گرمایش از طریق سیستم مادون قرمز و یا ایجاد ویبره در تمامی ماساژورها وجود دارد. بهره گیری از گوی های ماساژ باعث شده تا در زمان حرکت بر روی بدن، میزان گردش خون افزایش پیدا کرده و تا حد زیادی میزان درد در بدن کاهش پیدا خواهد کرد.

 

اگر طرفدار سرسخت استفاده از ماساژور باشید، بدون شک توجه به قابلیت بی سیم بودن و ظرفیت بالای باتری در کنار رعایت اصول ارگونومی در طراحی محصول این امکان را فراهم میکند تا در هر مکانی نسبت به ماساژ گردن خود اقدام نمایید. البته در این میان باید به استفاده درست از ماساژور گردن و شرایط استفاده از آن نیز دقت داشته باشید.

 

بهترین مرکز فروش ماساژور گردن

در این مقاله به معرفی ماساژور گردن، ویژگی های ماساژور گردن، نکات مهم در زمان خرید و استفاده از این دستگاه پرداخته شد. مانند سایر تجهیزات و وسایل الکترونیک، پیشنهاد میشود در هنگام خرید این وسیله به دقت بررسی کنید و خرید این دستگاه را از فروشگاه های معتبر و شناخته شده انجام دهید. مستررست یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع دستگاه ماساژور است که فرصت خرید دستگاه های ماساژور متنوع و با کیفیت را فراهم کرده است. شما میتوانید به منظور خرید و یا کسب مشاوره رایگان از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی