hambergermenu

نظرات کاربران لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 1

نظرات کاربران و تجربه خرید لپتاپ لنوو مدل IdeaPad 1 به همراه مزایا و معایب رو در ادامه واسه شما عزیزان قرار دادیم.

 

لنوو یکی از برندهای پرطرفدار و پرفروش در ایران هست.

 

این نظرات از سایت های مختلف جمع آوری شده.
 

بریم و با بخش تجربه خرید لپ تاپ از مجله اینترنتی باحال مگ همراه بشیم.

نظرات کاربران لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 1

مشخصات فنی لپتاپ

  • ظرفیت حافظه RAM:4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی:128 گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی:Intel
  • اندازه صفحه نمایش:11.6 اینچ
  • طبقه‌بندی:کاربری عمومی، باریک و سبک
  • سری پردازنده:Celeron
  • نوع حافظه RAM:DDR4
  • دقت صفحه نمایش:HD|1366×768
  • صفحه نمایش مات:بله
  • صفحه نمایش لمسی:خیر
  • سیستم عامل:فاقد سیستم‌عامل
  • پورت HDMI:دارد

نظرات کاربران در مورد این لپتاپ

لپ تاپ با این امکانات بنظرم باید گرونتر باشه دارم با خود هیمن لپ تاپ مینویسم. دستگاه فوق العاده است!!! طراحی و ترکیب رنگ نقره ایی و خاکستری مات خیلی نمکیش کرده. این لپتاپ یک رنگ بیشتر نداره که روجعبشم نوشته PlatinumGray یعنی خاکستری نقره ایی. حالا نمیدونم چرا دیجیکالا دورنگ خاکستری و نقره ایی نوشته که بنظرم یکیه و فرقی نمیکنه فقط ممکنه بخاطر گارانتی و فروشنده تغییر قیمت داشته باشه. من با گارانتی 24 ماهه از دیجی خریدم. تو 1 ساعت شارژ 80 تا 85 درصد باتری شارژ میشه و دیر خالی میکنه حدود 9 الی 10 ساعت میشه مدام باهاش کار کرد. تاچ پد عالی. تمام حرکات و جسچر های ویندوز کار میکنه. روی کیبوردش فارسی نداره و فقط انگلیسی هست در نتیجه اگه خواستید باید برچست فارسی کیبورد بخرید و مثل من بچسبونید رو کیبوردش. این دستگاه یه جورایی یاد آور سرفیس گو (Go) مایکروسافته.

 

واسه خرید لبتاب دوتا نکته مهمه ، یکی واسه چه کاری میخواین یکی چقدر میخواید هزینه کنید ، این لبتاب واسه کسیه که کار های روزمره و معمولی مث وورد و پاورپوینت و اکسل و وب گردی و فیلم دیدن و همچنین یه لبتاب جمع وجور که هرجا خواستی بتونی راحت با خودت ببریش … در یک کلام مولتی مدیا داره و البته با کم ترین قیمت ممکن تو کل ایران ، اگه لبتاب پرقدرت تری میخواید میتونید چندین برابر این هزینه کنید ! اس اس دی لبتاب فوق العادس و ویندوز ۱۰ رو کمتر از ۱۰ ثانیه میاره بالا و شاید باورتون نشه ولی سرعت انتقال از هارد اکسترنال به لبتاب الان من امتحان کردم یک گیگابایت در هر ۷ ثانیس !!! روون و تو دسته ، تاچ پادش حیرت آوره ، من یه لبتاب دیگم که قیمتش ۷ برابر اینه دارم ولی انقد دقیق نیست تاچ پدش ! باطریش هم عالی نگهداری میکنه و راحت ۷ ساعت واستون کار میکنه ، حتی کار سبک کنین باهاش تا ۱۰ ساعتم راحت راحت جواب میده کیبوردش هم کاملا بی نقص و روونه و حس خوبی داره واسه تایپ دوربین جلوش افتضاحه ویندوز روش نصب نیست باید سی دی ویندوزو بزنین تو فلش بهش وصل کنید (چون دی وی دی رایتر نداره) و نصب کنید یا با دی وی دی رایتر اکسترنال اینکارو کنین از زیبایی و شیکی این لبتاب نگم که هرچی بگم کم گفتم و درکل عالیه !

 

من جای دیگه خریدمو چون هاردش SSD هست، سرعت لود برنامه و فایلا خوبه. ویندوز 10 روش خیلی خوب نصب شد و روونه. برای کارهای سبک و مولتی مدیا و آفیس عالیه. باطریشم خیلی خوبه

 

سلام دوستان همین امشب از بیرون با قیمت خیلی مناسب تر خریدم (نزدیک هشت میلیون!) و با گارانتی هجده ماهه و من فقط برای استفاده از مجموعه آفیس و مقاله نویسی این مینی لپ تاپ جذاب رو خریدم و یه مانیتور بیست اینچ هم دارم که به اون وصلش میکنم تا راحت تر تایپ کنم ، در کنارش یه هارد اکسترنال هم وصل کردم که از بابت حافظه هم نگرانی ندارم ، واقعا جذاب و دارای طراحی بسیار ظریف و زیبایی‌ست ، درسته حافظه اش کمه اما چون اس اس دی هست ویندوز تن پرو در کمتر از ده ثانیه بالا میاد ، دوستان عزیز هر لپ تاپی برای کاربری خاص خودش ساخته شده و باید دید چی از این لپ تاپ میخواهید ، من برای کارهای تایپ و آفیس و وب گردی و تماشای فیلم و عکس و گوش دادن به موسیقی و انتقال فایل این مینی لپتاپ رو پیشنهاد میکنم ، اگر برای این موارد که گفتم میخواهید بخرید راضیتون میکنه در غیر این صورت نه ، و مطمئن باشید از طراحیش خوشتون خواهد آمد ، در ضمن باطری این لپ تاپ هم پلمپ هست اما ویژگی جالبی که لپ تاپ های جدید دارن اینطوره که وقتی با شارژ مستقیم بخواهید باهاش کار کنید میتونید وقتی شارژ باطری بیش تر از نود و پنج درصد بود شارژر رو بهش وصل کنید ، و لپ تاپ در این صورت از حالت شارژ قطع میشود تا به باطری آسیب نرساند ، امیدوارم مطلبم مفید باشه و استفاده کنید.

 

بسیار نسبت به قیمتش به صرفه است.

 

نسبت به قیمتش ارزش خرید داره. فقط ظرفیت هاردش کمه اون هم قابل قبوله از بیرون قیمت گرفتم ارزون تر بود 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *